Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2015, 23:33 uur
Het verschil is ook niet enorm, was ook meer een geintje. Bij de B nieuwe kansen mocht het mis gaan haha
0
geplaatst: 24 november 2015, 00:02 uur
Aslan postte verdomme gewoon de remaster! Is hier nog enig metalhistorisch besef? 
5-3

5-3
0
geplaatst: 24 november 2015, 00:12 uur
7-3.
buizen: Je kan je metalhistorisch besef ook nog spuien op Lords of Metal Top 666 - lordsofmetal-top666.nl. Daar wordt een metalen equivalent georganiseerd van de Radio 2 Top 2000. In de tussenstand voert 'Angel Of Death' daar [gewoon en vanzelfsprekend] de lijst aan.
buizen: Je kan je metalhistorisch besef ook nog spuien op Lords of Metal Top 666 - lordsofmetal-top666.nl. Daar wordt een metalen equivalent georganiseerd van de Radio 2 Top 2000. In de tussenstand voert 'Angel Of Death' daar [gewoon en vanzelfsprekend] de lijst aan.

0
geplaatst: 24 november 2015, 00:16 uur
aslan schreef:
hoezo verkeerde link?
hoezo verkeerde link?
In 2004 is het album remastered, deels opnieuw ingezongen of ingespeeld, niet geheel naar smaak van de "Deth"fans. Er zitten kleine verschillen in de 1992 versie en de 2004 versie, that's all. Maar ik bedoel het niet zo serieus, had er beter een smiley bij kunnen plakken, eigenlijk.
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 november 2015, 01:04 uur
ik wist dit niet, mijn excuses voor deze onbewust strategische zet 

0
Cured
geplaatst: 24 november 2015, 04:56 uur
Halve Finales : tot de 8 , 2 verschil ! (graag weer even linkjes)
1. Primordial - As Rome Burns vs. Candlemass - A Sorcerer's Pledge
2. Triptykon - Altar Of Deceit vs. Motörhead - Ace of Spades
1. Primordial - As Rome Burns vs. Candlemass - A Sorcerer's Pledge
2. Triptykon - Altar Of Deceit vs. Motörhead - Ace of Spades
0
buizen
geplaatst: 24 november 2015, 07:48 uur
EvilDrSmith schreef:
7-3.
7-3.
Dank voor de tip.

Houd het liever bij alleen MuMe, maar zal deze ene 666-lijst misschien toch invullen, ziet er goed uit.
Overigens:
1-2
(Valt me op dat langere nummers, zo tegen de 10 min. populair zijn bij de jeugd. Stukje akoestisch, stukje rustig, stukje ruig, "Episch"?).
0
Cured
geplaatst: 24 november 2015, 08:50 uur
buizen schreef:
.... de jeugd.....
Ik weet niet hoe "oud" jij bent, maar dank je ! .... de jeugd.....

0
geplaatst: 24 november 2015, 10:12 uur
buizen schreef:
Dank voor de tip.
Houd het liever bij alleen MuMe, maar zal deze ene 666-lijst misschien toch invullen, ziet er goed uit.
(quote)
Dank voor de tip.

Ik zou zeggen: doen!

Ben benieuwd naar je lijst.
Weer eens wat anders (en beter) dan altijd maar dezelfde deuntjes die ze bij de Top2000/1000 voorschotelen.
Andere hoeven ook niet te schromen om een blik te werpen.

Oja: 3-6. Met pijn in het hart.
0
geplaatst: 24 november 2015, 12:57 uur
0
Cured
geplaatst: 24 november 2015, 13:25 uur
Vanavond om een uur of 20.30 ..... de Finale ! (waarschijnlijk)
0
geplaatst: 24 november 2015, 14:01 uur
Als het zo doorgaat gaan we volgens mij de volgende finale krijgen:
Triptykon - Altar of Deceit vs. Candlemass - A Sorcerer's Pledge
Triptykon - Altar of Deceit vs. Candlemass - A Sorcerer's Pledge
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.