MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

3-4

Altijd weer dat gezeur over historie. Zijn goede nummers, maar de klassiekers worden ook aan alle kanten ingehaald door 'hedendaagse' nummers. Wat heb je eraan om altijd maar op de klassiekers te stemmen als je een spelletje als dit speelt... Neemt niet weg dat ik er niet op zal stemmen als het tegen wat beters staat.

Jezus Buizen. Dat Angel Of Death hebben we allemaal toch wel een keer gehoord?

Net als dat eeuwige Ace Of Spades trouwens. Al heerst ie net ietsepietsie harder dan die van Paradise Lost.

3-5

Blijft er maar één A over? of wordt er ook nog ge-K.O-et tussen de finalisten van den Letters?

Cured
Heb ik al rekening mee gehouden, maar later inde week eerst naar de letter 'B' ! (kan dus nog wel een tijdje duren)

5-7

3. Agalloch - As Embers Dress the Sky vs. Primordial - As Rome Burns
Agalloch - As Embers Dress The Sky HD Remastered - YouTube
Primordial - As Rome Burns - YouTube

1-0

Cured
0-3

Uhum...

*1-3

odi
4-5

aslan (crew)
5-7

aslan (crew)
4. Triptykon - Altar Of Deceit vs. Megadeth - Ashes In Your Mouth

Triptykon - Altar Of Deceit - YouTube - Megadeth - Ashes In Your Mouth - YouTube

1-0

Ik snap die stand wel; de verkeerde versie wordt gelinkt! hier de originele Ashes in Your Mouth - Megadeth (original version) - YouTube

Ashes in Your Mouth was me al bekend voor het spel startte, Triptykon levert gewoon een brute topper af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.