Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2016, 14:08 uur
0
geplaatst: 27 maart 2016, 14:41 uur
1-1
Ik heb ISIS nog sterker gehoord. Heavy Metal Thunder daarentegen is Saxon op hun ultieme hoogtepunt.
Ik heb ISIS nog sterker gehoord. Heavy Metal Thunder daarentegen is Saxon op hun ultieme hoogtepunt.
0
geplaatst: 27 maart 2016, 15:15 uur
Eigenlijk doet Saxon helemaal niets met mij. Slecht kan ik het niet noemen, maar ik word er warm noch koud van. Holy Tears mag dan misschien wel komen van het "minste" (maar nog steeds sterke) album van Isis, de sound van de band ligt me gewoon veel beter dan die typische "kijk eens hoe ontzettend rock'n'roll ik ben" sound van een Saxon.
2-3
2-3
0
geplaatst: 28 maart 2016, 11:54 uur
Volgens mij hebben we nog maar 9 a 10 actieve stemmers. Of heeft dat met het weekend te maken?
0
geplaatst: 28 maart 2016, 12:09 uur
Ja, ik las het net toevallig. Ik heb het idee dat users in de baas zijn tijd en toch al op de pc bezig zijn wat makkelijker dit spel kunnen vinden.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 12:15 uur
Eventueel worden er meerdere battles tegelijk gespeeld in het weekend. Hoef je maar 1 keer in te loggen en kun je toch je stem kwijt.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 12:27 uur
gigage schreef:
Ja, ik las het net toevallig. Ik heb het idee dat users in de baas zijn tijd en toch al op de pc bezig zijn wat makkelijker dit spel kunnen vinden.
Mobiel gaat met dit soort spelletjes ook prima.
0
geplaatst: 28 maart 2016, 12:33 uur
Ja, ik speel nu ook vanaf gsm. Echter duren de laatste 2 battles allebei een etmaal
0
geplaatst: 28 maart 2016, 12:33 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.