MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Duidelijk een lose-lose situatie

Daar was ik al bang voor, haha

3-5

4-5

odi
5-6

aslan (crew)
6-6

6-7

2-0

4-0

Halo moest echt in de finale staan, tegen ofwel Holy Wars of tegen Hallowed Be Thy Name... Prachtnummers!

odi
5-0

6-0
Hell is zover gekomen door mazzel in de loting. All part of the game, geeft verder niks.

7-0

Laatste alweer!

Ronde 3: tot 7, 1 verschil:
8. Slayer - Hell Awaits vs. Black Sabbath - Heaven and Hell

0-1

0-4

0-5

1-5

gigage schreef:
6-0
Hell is zover gekomen door mazzel in de loting. All part of the game, geeft verder niks.

Hell heeft toch een aantal sterke nummers (die ik veel liever hoorde dan Hell, maar dat is een kwestie van smaak) eruit gekegeld.

Deze battle is alweer een erg nipte.

1-6

Naar aanleiding van deze battle kwam ik er vandaag achter dat ik sinds begin 2011, toen ik begon met scrobblen, nog nooit het album Heaven & Hell had beluisterd. Niet gescrobbled in ieder geval...en dat terwijl Sabbath nog wel de band is waarvan ik de meeste scrobbles heb.
Ik zet liever Mob Rules op, maar ben nu toch H&H aan het luisteren.

ASman schreef:

Hell heeft toch een aantal sterke nummers (die ik veel liever hoorde dan Hell, maar dat is een kwestie van smaak) eruit gekegeld.

Ik bedoel eigenlijk dat het geen schande is (voor een cover song) dat ze nu op de broek krijgen en ik vind dat ze nog veel sterkere songs hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.