Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2016, 12:08 uur
0
geplaatst: 30 maart 2016, 12:53 uur
Halo moest echt in de finale staan, tegen ofwel Holy Wars of tegen Hallowed Be Thy Name... Prachtnummers!
0
geplaatst: 30 maart 2016, 13:45 uur
6-0
Hell is zover gekomen door mazzel in de loting. All part of the game, geeft verder niks.
Hell is zover gekomen door mazzel in de loting. All part of the game, geeft verder niks.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 13:50 uur
Laatste alweer!
Ronde 3: tot 7, 1 verschil:
8. Slayer - Hell Awaits vs. Black Sabbath - Heaven and Hell
0-1
Ronde 3: tot 7, 1 verschil:
8. Slayer - Hell Awaits vs. Black Sabbath - Heaven and Hell
0-1
0
geplaatst: 30 maart 2016, 15:26 uur
gigage schreef:
6-0
6-0
Hell heeft toch een aantal sterke nummers (die ik veel liever hoorde dan Hell, maar dat is een kwestie van smaak) eruit gekegeld.
Deze battle is alweer een erg nipte.
1-6
0
geplaatst: 30 maart 2016, 16:22 uur
Naar aanleiding van deze battle kwam ik er vandaag achter dat ik sinds begin 2011, toen ik begon met scrobblen, nog nooit het album Heaven & Hell had beluisterd. Niet gescrobbled in ieder geval...en dat terwijl Sabbath nog wel de band is waarvan ik de meeste scrobbles heb.
Ik zet liever Mob Rules op, maar ben nu toch H&H aan het luisteren.
Ik zet liever Mob Rules op, maar ben nu toch H&H aan het luisteren.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 16:28 uur
ASman schreef:
Hell heeft toch een aantal sterke nummers (die ik veel liever hoorde dan Hell, maar dat is een kwestie van smaak) eruit gekegeld.
Ik bedoel eigenlijk dat het geen schande is (voor een cover song) dat ze nu op de broek krijgen en ik vind dat ze nog veel sterkere songs hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.