MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

0-2

Tegen mijn eigen inzending stemmen? Het zij zo.

0-3

0-6 vanaf gsm

Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)

3. Virgin Steele - Invictus vs. Black Sabbath - I

I is een van de beste nummers van Dehumanizer, en sowieso is Sabbath mijn favoriete band. Invictus beviel me echter ook wel.

1-1

2-2

4-2

5-2

5-4

5-5!

6-5

Dan hak ik de knoop maar door. Ik hou van Dehumanizer, maar Virgin Steele heeft hier een ijzersterk nummer.

odi
2-2

3-2

(benieuwd of we the wizard dan ook te zien krijgen (ach, wat flauw)

3-3

Leuke ontdekking, dat IZAH.

3-4

aslan (crew)
3-5

Ik vind dit soort nummers tegen elkaar toch altijd erg lastig omdat ik het niet echt te vergelijken vind. Het zijn allebei hele toffe nummers. De één heeft dat anthemische, meezingbare; een nummer om op los te gaan. De ander heeft dat mysterieuze, sfeervolle; een nummer om jezelf in te verliezen. Dit soort battles komen er wel meer deze ronde.

4-5

Hier was ik al, gigage.

Mijn punten gaan naar Hawai. Indefinite Instinct vind ik ook een mooi nummer, maar 13 minuten is me toch teveel van het goede. Dan liever meezingen met Sacred Rite.

5-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:57 uur

geplaatst: vandaag om 23:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.