Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2016, 10:42 uur
0
geplaatst: 13 april 2016, 16:48 uur
wizard schreef:
Hier was ik al, gigage.
Mijn punten gaan naar Hawai. Indefinite Instinct vind ik ook een mooi nummer, maar 13 minuten is me toch teveel van het goede. Dan liever meezingen met Sacred Rite.
Hier was ik al, gigage.
Mijn punten gaan naar Hawai. Indefinite Instinct vind ik ook een mooi nummer, maar 13 minuten is me toch teveel van het goede. Dan liever meezingen met Sacred Rite.
Het mocht niet baten, verkeerde spell?
0
geplaatst: 13 april 2016, 17:34 uur
Normaal gezien Black Sabbath, maar Iron Man doet me niks. Dan bij uitzondering Meshuggah met het enige nummer van ze dat ik tof vind.
2-4
2-4
0
geplaatst: 13 april 2016, 18:52 uur
HezzardNL schreef:
Normaal gezien Black Sabbath, maar Iron Man doet me niks. Dan bij uitzondering Meshuggah met het enige nummer van ze dat ik tof vind.
Vreemd dat je deze tof vindt en Catch 33 niet. Catch 33 vind ik persoonlijk een nog interessantere en beter uitgewerkte full length van het concept dat ze met I opzetten.
0
geplaatst: 13 april 2016, 20:19 uur
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
7. Dream Theater - In the Name of God vs. Morbid Angel - Immortal Rites
Leuke weetjes:
- Black Sabbath had drie nummers in de eerste ronde, en in de tweede ronde nog steeds
en nu niet meer...
7. Dream Theater - In the Name of God vs. Morbid Angel - Immortal Rites
Leuke weetjes:
- Black Sabbath had drie nummers in de eerste ronde, en in de tweede ronde nog steeds
en nu niet meer...
0
geplaatst: 13 april 2016, 23:41 uur
4-2
Iron Man eruit door dat brulnummer? Ik heb Meshuggah na zeven minuten maar afgezet. Kon ik niets mee. Damn...
Iron Man eruit door dat brulnummer? Ik heb Meshuggah na zeven minuten maar afgezet. Kon ik niets mee. Damn...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.