Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2016, 10:06 uur
0
geplaatst: 14 april 2016, 10:07 uur
Vind Helloween erg goed op sommige platen, dit nummer hoort zeker bij het fijnere werk van ze. Toch heb ik liever dit nummer van Rÿche uit de tijd van Tate nog kon presteren!
1-0
1-0
0
geplaatst: 14 april 2016, 14:42 uur
5-4
Geoff Tate en Michael Kiske... twee van mijn favoriete zangers. Evenals Chris DeGarmo en Kai Hansen... twee van mijn favoriete gitaristen/songwriters. Toch heeft Hansen beter materiaal geschreven en heeft Kiske betere nummers ingezongen. Nipte overwinning voor Queensrÿche, hoewel ook dit nummer niet tot mijn favorieten behoort. Twee klassiekers. Dat wel.
Geoff Tate en Michael Kiske... twee van mijn favoriete zangers. Evenals Chris DeGarmo en Kai Hansen... twee van mijn favoriete gitaristen/songwriters. Toch heeft Hansen beter materiaal geschreven en heeft Kiske betere nummers ingezongen. Nipte overwinning voor Queensrÿche, hoewel ook dit nummer niet tot mijn favorieten behoort. Twee klassiekers. Dat wel.
0
geplaatst: 14 april 2016, 16:09 uur
Beide nummers had ik nog nooit eerder gehoord. Het zijn ook geen nummers gebleken die ik per se nog een keer wil horen, hoewel ze wel vermakelijk waren. De zang van Kiske vind ik wat minder dan die van Tate, maar daar staat tegenover dat I Don't Believe in Love me wist te vervelen, ondanks dat het een nummer van nog geen 5 minuten is. Het puntje gaat dus richting Helloween
5-5
5-5
0
geplaatst: 14 april 2016, 19:12 uur
6-5
Een van de beste nummers van Queensryche. Zo kan de band ze tegenwoordig, ook met de nieuwe zanger, niet meer schrijven.
9. Death - Individual Thought Pattern vs. Paramnesia - I
Een van de beste nummers van Queensryche. Zo kan de band ze tegenwoordig, ook met de nieuwe zanger, niet meer schrijven.
9. Death - Individual Thought Pattern vs. Paramnesia - I
0
geplaatst: 14 april 2016, 19:33 uur
Klassieker van Death, maar ik ga voor de black metal van Paramnesia!
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 april 2016, 21:47 uur
Veel plezier op Roadburn, odi
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
10. Katatonia - Idle Blood vs. Black Sabbath - Into the Void
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
10. Katatonia - Idle Blood vs. Black Sabbath - Into the Void
0
geplaatst: 14 april 2016, 22:04 uur
Tot zondag op Roadburn dan odi!
hmmmmm moeilijk, mogen van mij beide door. Ik ga voor de gelijkmaker om het spannend te houden.
2-2
hmmmmm moeilijk, mogen van mij beide door. Ik ga voor de gelijkmaker om het spannend te houden.
2-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.