MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
odi
4-3

4-4

Vind Helloween erg goed op sommige platen, dit nummer hoort zeker bij het fijnere werk van ze. Toch heb ik liever dit nummer van Rÿche uit de tijd van Tate nog kon presteren!

1-0

Kiske gilt net iets hoger alhier.
1-1

Tate's strot was indertijd top

2-1

2-2

4-4

5-4

Geoff Tate en Michael Kiske... twee van mijn favoriete zangers. Evenals Chris DeGarmo en Kai Hansen... twee van mijn favoriete gitaristen/songwriters. Toch heeft Hansen beter materiaal geschreven en heeft Kiske betere nummers ingezongen. Nipte overwinning voor Queensrÿche, hoewel ook dit nummer niet tot mijn favorieten behoort. Twee klassiekers. Dat wel.

Beide nummers had ik nog nooit eerder gehoord. Het zijn ook geen nummers gebleken die ik per se nog een keer wil horen, hoewel ze wel vermakelijk waren. De zang van Kiske vind ik wat minder dan die van Tate, maar daar staat tegenover dat I Don't Believe in Love me wist te vervelen, ondanks dat het een nummer van nog geen 5 minuten is. Het puntje gaat dus richting Helloween

5-5

6-5

Een van de beste nummers van Queensryche. Zo kan de band ze tegenwoordig, ook met de nieuwe zanger, niet meer schrijven.

9. Death - Individual Thought Pattern vs. Paramnesia - I

Klassieker van Death, maar ik ga voor de black metal van Paramnesia!

0-1

1-1

2-2

4-2

odi
6-2

Vanaf gsm en Roadburn ?

Veel plezier op Roadburn, odi

Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
10. Katatonia - Idle Blood vs. Black Sabbath - Into the Void

0-1

1-1

Tot zondag op Roadburn dan odi!

hmmmmm moeilijk, mogen van mij beide door. Ik ga voor de gelijkmaker om het spannend te houden.

2-2

2-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.