MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
aslan (crew)
0-4 beide goed

0-5

Glassjaw wordt weleens met Deftones vergeleken. Hoewel ik groot fan van Deftones ben, heeft Glassjaw het nooit zo voor mij gedaan. Ze neigen ook iets meer naar de screamo vind ik.
Slayer op topniveau

2-0

odi
4-0

Battles op pagina 212

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

15. Testament - Jun-Jun vs. Vreid - Jarnbyrd

0-2

ASman schreef:
Nu je het over "fun" hebt, ik vraag me af waarom er nog nooit een Limp Bizkit deuntje geloot is in dit spel

Complete huidige populaire US metal scene wordt zo'n beetje genegeerd. Is niet erg maar wel opmerkelijk.

0-3

gigage schreef:
(quote)

Complete huidige populaire US metal scene wordt zo'n beetje genegeerd. Is niet erg maar wel opmerkelijk.

Complete Oost-Europese cyber metal scene wordt ook genegeerd. Je kan nooit alles hebben als het clubje nomineerders en stemmers niet zoveel variatie kent.

aslan (crew)
0-4

Battles op pagina 212

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

16. Soundgarden - Jesus Christ Pose vs. Anathema - Judgement

ai, ai..... dit is lastig!

1-0

The_CrY schreef:

Complete Oost-Europese cyber metal scene.

Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het lijkt me niet meteen iets wat ik zou nomineren

OT:

2-0

Wow, Judgement kende ik nog niet, maar komt keihard binnen:

2-1

2-3

er is in 30 jaar dus niet veel verandert. Popi US bands slaan hier nog steeds niet aan en indeed, de grootte van de groep stemmers telt ook mee.

aslan (crew)
3-3

4-5

Titanenstrijd... de melodische folk van Moonsorrow bevalt me net wat meer, maar Voivod heb ik genoteerd!

0-2

(ASman, speciaal voor jij die onbekend bent met Oost-Europese cyber metal: hier )

Lange zit, hoor. Toch
0-3

1-3

Meesterwerk van Voivod!

Voivod heeft nooit echt met me geklikt, maar dit mag er best wel wezen. Toch een lichte voorkeur voor Moonsorrow.

1-4

(@The_CrY, bedankt voor de link! Zoals verwacht, niet echt mijn kopje thee, maar we hebben wel weer wat nieuw bijgeleerd )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.