Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2016, 19:48 uur
Glassjaw wordt weleens met Deftones vergeleken. Hoewel ik groot fan van Deftones ben, heeft Glassjaw het nooit zo voor mij gedaan. Ze neigen ook iets meer naar de screamo vind ik.
Slayer op topniveau
2-0
Slayer op topniveau

2-0
0
geplaatst: 29 april 2016, 22:00 uur
0
geplaatst: 29 april 2016, 22:21 uur
ASman schreef:
Nu je het over "fun" hebt, ik vraag me af waarom er nog nooit een Limp Bizkit deuntje geloot is in dit spel
Nu je het over "fun" hebt, ik vraag me af waarom er nog nooit een Limp Bizkit deuntje geloot is in dit spel
Complete huidige populaire US metal scene wordt zo'n beetje genegeerd. Is niet erg maar wel opmerkelijk.
0
geplaatst: 30 april 2016, 00:43 uur
gigage schreef:
Complete huidige populaire US metal scene wordt zo'n beetje genegeerd. Is niet erg maar wel opmerkelijk.
(quote)
Complete Oost-Europese cyber metal scene wordt ook genegeerd. Je kan nooit alles hebben als het clubje nomineerders en stemmers niet zoveel variatie kent.
0
geplaatst: 30 april 2016, 07:40 uur
Battles op pagina 212
Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)
16. Soundgarden - Jesus Christ Pose vs. Anathema - Judgement
Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)
16. Soundgarden - Jesus Christ Pose vs. Anathema - Judgement
0
geplaatst: 30 april 2016, 11:24 uur
Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het lijkt me niet meteen iets wat ik zou nomineren

OT:
2-0
0
geplaatst: 30 april 2016, 11:37 uur
Wow, Judgement kende ik nog niet, maar komt keihard binnen:
2-1
2-1
0
geplaatst: 30 april 2016, 11:57 uur
2-3
er is in 30 jaar dus niet veel verandert. Popi US bands slaan hier nog steeds niet aan
en indeed, de grootte van de groep stemmers telt ook mee.
er is in 30 jaar dus niet veel verandert. Popi US bands slaan hier nog steeds niet aan
en indeed, de grootte van de groep stemmers telt ook mee.
0
geplaatst: 30 april 2016, 15:07 uur
0
geplaatst: 30 april 2016, 15:48 uur
0
geplaatst: 30 april 2016, 16:10 uur
Voivod heeft nooit echt met me geklikt, maar dit mag er best wel wezen. Toch een lichte voorkeur voor Moonsorrow.
1-4
(@The_CrY, bedankt voor de link! Zoals verwacht, niet echt mijn kopje thee, maar we hebben wel weer wat nieuw bijgeleerd
)
1-4
(@The_CrY, bedankt voor de link! Zoals verwacht, niet echt mijn kopje thee, maar we hebben wel weer wat nieuw bijgeleerd
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.