MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Cured
3-0

edit": 'Unlord' ook weer terug.....het was vanmorgen nog wat te vroeg waarschijnlijk ! Bedankt voor de medewerking. Zo helpen we mekaar mooi.

6. Metallica - Battery vs. Iced Earth - Boiling Point

1-0

(voor mij geen moeilijke beslissing )

2-0

Hier ook niet

buizen
4-0

Mensen, ik moet nu naar de keuken en zal de komende duelleerronden even niet mee doen.
Keep the battles going. \m/

1-1

Een track van mijn favoriete Slayer plaat. En Manowar is gewoon niet mijn ding...

ManOwaR altijd leuk, toch ga ik hier voor slayerrrrrrr

1-2

3-3 voor bombast

4-3

Born Of Fire is wel de meest dertien-in-een-dozijn-track ooit van Slayer. En Manowar was anno 1984 op de toppen van hun kunnen. Waarvan akte met dit mega-epische monster dat Bridge Of Death heet. Als het basketbal was, was het een driepunter geweest.

8. Megadeth - Bad Omen vs. Destruction - Bestial Invasion

Denk dat ik uiteindelijk toch maar het voordeel van de twijfel aan Megadeth ga geven.

1-0

Lastige keuze... al vindt ik Bad Omen wel een van de minste songs op Peace Sells.

1-1

aslan (crew)
aha het spelletje is begonnen

1-2 voor Destruction

Cured
2-2

oef, BOF gelukkig door, energiek, aggressief en snel. Manowar vind ik ersoonlijk niks. (ik zat in de bioscoop met mijn zoontje bij James Bond....3 uren daar gezeten )

Destruction vind ik minder kwaliteit/sound hebben.

Wat paulisdik zegt. PSWB topalbum, dit nummer wat minder. Destruction daarentegen gaat er lekker tegenaan 2-3

Cured
leuk hé, die wisselende bespiegelingen/smaak. .

aslan (crew)
Cured schreef:
leuk hé, die wisselende bespiegelingen/smaak. .

idd, Hail to England is trouwens mijn favoriete Manowar album

3-3

Cured schreef:
3-0

edit": 'Unlord' ook weer terug.....het was vanmorgen nog wat te vroeg waarschijnlijk ! Bedankt voor de medewerking. Zo helpen we mekaar mooi.

Nu staan zowel Unlord als Ublord erin =p Gaat nog steeds ergens iets mis.

Cured
ik zie wel even. (ik heb een nummer toegevoegd vanwege de ene nominatie van Odi)

Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet negatief inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, mogelijk gehakketak). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.

Vind het allebei toffe nummers! Destruction is mij relatief onbekend, dus dat wordt m voor mij.

3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.