Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 29 november 2015, 14:30 uur
3-0
edit": 'Unlord' ook weer terug.....het was vanmorgen nog wat te vroeg waarschijnlijk ! Bedankt voor de medewerking. Zo helpen we mekaar mooi.
edit": 'Unlord' ook weer terug.....het was vanmorgen nog wat te vroeg waarschijnlijk ! Bedankt voor de medewerking. Zo helpen we mekaar mooi.

0
geplaatst: 29 november 2015, 16:01 uur
0
buizen
geplaatst: 29 november 2015, 16:40 uur
4-0
Mensen, ik moet nu naar de keuken en zal de komende duelleerronden even niet mee doen.
Keep the battles going. \m/
Mensen, ik moet nu naar de keuken en zal de komende duelleerronden even niet mee doen.
Keep the battles going. \m/
0
geplaatst: 29 november 2015, 17:02 uur
0
geplaatst: 29 november 2015, 17:06 uur
1-1
Een track van mijn favoriete Slayer plaat. En Manowar is gewoon niet mijn ding...
Een track van mijn favoriete Slayer plaat. En Manowar is gewoon niet mijn ding...
0
geplaatst: 29 november 2015, 17:50 uur
4-3
Born Of Fire is wel de meest dertien-in-een-dozijn-track ooit van Slayer. En Manowar was anno 1984 op de toppen van hun kunnen. Waarvan akte met dit mega-epische monster dat Bridge Of Death heet. Als het basketbal was, was het een driepunter geweest.
Born Of Fire is wel de meest dertien-in-een-dozijn-track ooit van Slayer. En Manowar was anno 1984 op de toppen van hun kunnen. Waarvan akte met dit mega-epische monster dat Bridge Of Death heet. Als het basketbal was, was het een driepunter geweest.
0
geplaatst: 29 november 2015, 18:39 uur
8. Megadeth - Bad Omen vs. Destruction - Bestial Invasion
Denk dat ik uiteindelijk toch maar het voordeel van de twijfel aan Megadeth ga geven.
1-0
Denk dat ik uiteindelijk toch maar het voordeel van de twijfel aan Megadeth ga geven.
1-0
0
geplaatst: 29 november 2015, 18:43 uur
Lastige keuze... al vindt ik Bad Omen wel een van de minste songs op Peace Sells.
1-1
1-1
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 november 2015, 18:45 uur
aha het spelletje is begonnen 
1-2 voor Destruction

1-2 voor Destruction
0
Cured
geplaatst: 29 november 2015, 18:54 uur
2-2
oef, BOF gelukkig door, energiek, aggressief en snel. Manowar vind ik ersoonlijk niks. (ik zat in de bioscoop met mijn zoontje bij James Bond....3 uren daar gezeten
)
Destruction vind ik minder kwaliteit/sound hebben.
oef, BOF gelukkig door, energiek, aggressief en snel. Manowar vind ik ersoonlijk niks. (ik zat in de bioscoop met mijn zoontje bij James Bond....3 uren daar gezeten
)Destruction vind ik minder kwaliteit/sound hebben.
0
geplaatst: 29 november 2015, 19:00 uur
Wat paulisdik zegt. PSWB topalbum, dit nummer wat minder. Destruction daarentegen gaat er lekker tegenaan 2-3
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 november 2015, 19:02 uur
idd, Hail to England is trouwens mijn favoriete Manowar album

0
geplaatst: 29 november 2015, 19:03 uur
3-3
Nu staan zowel Unlord als Ublord erin =p Gaat nog steeds ergens iets mis.
Cured schreef:
3-0
3-0
Nu staan zowel Unlord als Ublord erin =p Gaat nog steeds ergens iets mis.
0
Cured
geplaatst: 29 november 2015, 19:12 uur
ik zie wel even. (ik heb een nummer toegevoegd vanwege de ene nominatie van Odi)
Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet negatief inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, mogelijk gehakketak). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.
Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet negatief inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, mogelijk gehakketak). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.
0
geplaatst: 29 november 2015, 19:14 uur
Vind het allebei toffe nummers! Destruction is mij relatief onbekend, dus dat wordt m voor mij.
3-4
3-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.