Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2015, 19:22 uur
Cured schreef:
ik zie wel even. (ik heb een nummer toegevoegd vanwege de ene nominatie van Odi)
Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, negativiteit). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.
ik zie wel even. (ik heb een nummer toegevoegd vanwege de ene nominatie van Odi)
Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, negativiteit). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.
Een kleine motivatie bij je stem mag toch? Verdere reacties en discussies kun je inderdaad beter achterwege laten.
0
Cured
geplaatst: 29 november 2015, 19:23 uur
Ja, da's prima. Ik bedoel meer negatief eigenlijk (ik verander het even een beetje).
0
geplaatst: 29 november 2015, 19:43 uur
4-5
Het slaat als een tang op een varken om Destruction op de albumpagina te vergelijken met Megadeth of Manowar met Slayer op de albumpagina's aldaar. Dus wat mij betreft is het volstrekte flauwekul om hier de meningen te willen beteugelen. Freedom, liberté enzo. Welke metalhead laat zich hier nu beïnvloeden? Handen graag.
Het slaat als een tang op een varken om Destruction op de albumpagina te vergelijken met Megadeth of Manowar met Slayer op de albumpagina's aldaar. Dus wat mij betreft is het volstrekte flauwekul om hier de meningen te willen beteugelen. Freedom, liberté enzo. Welke metalhead laat zich hier nu beïnvloeden? Handen graag.
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 november 2015, 19:49 uur
gaat dat hier tot 5 of tot 6 of min. 2 verschil of wat?
0
Cured
geplaatst: 29 november 2015, 19:50 uur
Men leest niet Aslan of heeft geen zin in een nieuwe battle te plaatsen.
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 november 2015, 19:52 uur
9. My Dying Bride - Black Voyage vs. Virgin Steele - Blood and Gasoline
My Dying Bride - Black Voyage - YouTube - Virgin Steele - Blood and Gasoline - YouTube
My Dying Bride - Black Voyage - YouTube - Virgin Steele - Blood and Gasoline - YouTube
0
geplaatst: 29 november 2015, 19:58 uur
3-1
Redelijk commercieel Virgin Steele-dingetje maar best aanstekelijk. Mdb kan veel beter.
Redelijk commercieel Virgin Steele-dingetje maar best aanstekelijk. Mdb kan veel beter.
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 november 2015, 20:32 uur
10. Deafheaven - Brought To The Water vs. Pain Of Salvation – Beyond The Pale
Deafheaven - Brought To The Water - YouTube - Pain Of Salvation - Beyond The Pale - YouTube
Deafheaven - Brought To The Water - YouTube - Pain Of Salvation - Beyond The Pale - YouTube
0
geplaatst: 29 november 2015, 21:15 uur
11. Converge - Bitter and Then Some. vs. Flotsam & Jetsam - Better off Dead
(battles staan op pagina 23)
(battles staan op pagina 23)
0
geplaatst: 29 november 2015, 21:15 uur
0-1
Ken van Flotsam & Jetsam alleen Doomsday for the Deceiver, maar moet toch eens verder de discografie induiken zo te horen. Toffe heavy ballad
Ken van Flotsam & Jetsam alleen Doomsday for the Deceiver, maar moet toch eens verder de discografie induiken zo te horen. Toffe heavy ballad
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.