MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Cured schreef:
ik zie wel even. (ik heb een nummer toegevoegd vanwege de ene nominatie van Odi)

Ik stel voor dat we trouwens gewoon gaan stemmen en niet inhoudelijk reageren/commentaar geven, want dat vind ik niet zo passend (beInvloeding, negativiteit). Gemopper kunnen we beter bij desbetreffende albums doen.

Een kleine motivatie bij je stem mag toch? Verdere reacties en discussies kun je inderdaad beter achterwege laten.

Cured
Ja, da's prima. Ik bedoel meer negatief eigenlijk (ik verander het even een beetje).

4-5

Het slaat als een tang op een varken om Destruction op de albumpagina te vergelijken met Megadeth of Manowar met Slayer op de albumpagina's aldaar. Dus wat mij betreft is het volstrekte flauwekul om hier de meningen te willen beteugelen. Freedom, liberté enzo. Welke metalhead laat zich hier nu beïnvloeden? Handen graag.

Cured
Je houdt je er gewoon aan of je stopt er maar mee.

aslan (crew)
gaat dat hier tot 5 of tot 6 of min. 2 verschil of wat?

Cured
Men leest niet Aslan of heeft geen zin in een nieuwe battle te plaatsen.

aslan (crew)
ja ik zag het net, tot 5 met 1 verschil

aslan (crew)
9. My Dying Bride - Black Voyage vs. Virgin Steele - Blood and Gasoline

My Dying Bride - Black Voyage - YouTube - Virgin Steele - Blood and Gasoline - YouTube

aslan (crew)
1-0

Cured
3-0

3-1

Redelijk commercieel Virgin Steele-dingetje maar best aanstekelijk. Mdb kan veel beter.

Ahum
3-2*

aslan (crew)
10. Deafheaven - Brought To The Water vs. Pain Of Salvation – Beyond The Pale

Deafheaven - Brought To The Water - YouTube - Pain Of Salvation - Beyond The Pale - YouTube

aslan (crew)
1-0

Cured
3-4

Deze track van Deafheaven is me iets te langdradig:
4-5

0-1

Ken van Flotsam & Jetsam alleen Doomsday for the Deceiver, maar moet toch eens verder de discografie induiken zo te horen. Toffe heavy ballad

aslan (crew)
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.