MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
2-1

Deels komt dit omdat ik bij het horen van deze track het geheel van "Jane Doe" weer in mijn hoofd heb zitten. Nog steeds een van de meest intense albums die binnen het Metal-genre te vinden is.
F&J heb ik altijd maar zo zo gevonden.

Cured
2-2

2-3

Converge dit jaar nog op Fortarock gezien. Ik vond het niet zo heel boeiend. Flotsam, die er overigens ook was, wel wat meer.

jij bent snel!

aslan (crew)
ik zat erop te wachten

aslan (crew)
Unlord klinkt wel heel goed, mooie ontdekking dankzij dit topic maar tegen Bleed van Meshuggah kan het helaas niet op

0-1

0-2

Bleed is almachtig!

Mereltje, vlieg... vlieg! maar helaas voor Unlord niet hoog genoeg

0-3

Unlord is meer dan aardig. Maar Bleed van Meshuggah...tja...

2-4

2-5

Die monsterlijke riff. Echt machtig.

aslan (crew)
13. Deathspell Omega - Bread Of Bitterness vs. Behemoth - Blow Your Trumpets Gabriel

Deathspell Omega - Bread Of Bitterness - YouTube - BEHEMOTH - Blow Your Trumpets Gabriel - Official Video CENSORED - YouTube

aslan (crew)
0-1 Blow Your Trumpets, Gabriel!!! Deathspell Omega ook supergoed

0-2

wat aslan zegt

0-3
vraag me wel af wat er nou gecensureerd is aan de video

1-3

Ik ga hier toch voor Deathspell Omega. Het zijn allebei topbands en de twee tracks staan allebei op klasseplaten. Maar Blow Your Trumpets Gabriel heb ik altijd eerder een (beresterke weliswaar) intro gevonden op The Satanist, in plaats van een echte volwaardige track. Daarom dus mijn stem naar het evenzo geweldige Bread of Bitterness van de hedendaagse black metal trots Deathspell Omega.

odi
1-4

aslan (crew)
lang geleden dat ik de Deftones nog 'ns beluisterde; blijft verrassend goed overeind tegen deze van Machine Head, dus

1-4

Twee uiterst sterke albums van de jaren '90. Niet makkelijk om een beslissing te maken. Uiteindelijk kies ik toch voor het vreemde sfeertje dat rond 'Bored' hangt.

3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.