MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

Shit mijn laatste 2 nominaties zijn verloren gegaan, daarom kwamen we er aan het einde 2 tekort

4-4

2-2 ?

Oeps, tabblad was niet vernieuwd denk ik.

5-4 dus

2. Death - Nothing is Everything vs. Tokyo Blade - Night of the Blade

2-0

Als is TB wel een lekkere klassieker!

Môrthul schreef:
Shit mijn laatste 2 nominaties zijn verloren gegaan, daarom kwamen we er aan het einde 2 tekort

Ik merk juist dat ik bij de laatste nominatieronde degene was die na jou nog twee nummers nomineerde. Bij mij zijn klaarblijkelijk ook je twee nominaties verloren gegaan, wat uiteraard niet mijn bedoeling was en waarvoor ik me dan ook wil excuseren. We zullen het zo regelen dat je bij de volgende letter bij de laatste ronde twee nominaties in de plaats van mij mag doen.

Dat is niet nodig hoor, zo belangrijk is het ook weer niet De belangrijkste nummers zijn wel goed doorgekomen.

5-4

3. Machine Head - Now I lay thee down vs. Body Count - Necessary Evil

0-2
Bij Amenra dacht ik echt iets van la la la te horen, maar een Lyric video ontbreekt

Damn, meteen twee nummers van niveau uit mijn straatje. Dan toch eigen nominatie eerst en mag Nowena | 9.10 de kastanjes voor AmenRa uit het vuur halen.

0-3

Moeilijk, een zeer sterke battle! Ik ga toch maar voor AmenRa.

2-3

No-brainer dit

3-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.