Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2015, 12:28 uur
Jullie zitten vast allemaal te wachten tot iemand de 2-5 plaatst, zodat je niet zelf de linkjes op hoeft te zoeken
2-5
35. Type O Negative - Bloody Kisses (A Death in the Family) vs. Candlemass - Bewitched
2-5
35. Type O Negative - Bloody Kisses (A Death in the Family) vs. Candlemass - Bewitched
0
geplaatst: 1 december 2015, 14:25 uur
Vind ze allebei wel aardig, maar voorkeur geef ik licht aan onze vriend Pete:
5-2
5-2
0
geplaatst: 1 december 2015, 14:26 uur
36. Gojira - Backbone vs. Abattoir - Bring on the Damned
Geen onaardig plaatje, dat van Abattoir. Maar iets soortgelijks hebben we allemaal weleens eerder gehoord. Gojira daarentegen hoor je naar mijn mening enkel en alleen van Gojira.
1-0
Geen onaardig plaatje, dat van Abattoir. Maar iets soortgelijks hebben we allemaal weleens eerder gehoord. Gojira daarentegen hoor je naar mijn mening enkel en alleen van Gojira.
1-0
0
geplaatst: 1 december 2015, 14:35 uur
3-0
Gojira ragt er lekker op los. Had em zelf willen nomineren, maar bleek niet meer nodig!
Gojira ragt er lekker op los. Had em zelf willen nomineren, maar bleek niet meer nodig!
0
geplaatst: 1 december 2015, 15:23 uur
2-2
edit: Bread in deze is Money, mocht u het zich afvragen.
edit: Bread in deze is Money, mocht u het zich afvragen.
0
geplaatst: 1 december 2015, 15:27 uur
4-2
Ook geen onaardig deuntje van Budgie, maar zelf word ik toch eerder gecharmeerd van het betere Thrash-werk van Overkill (al moet ik eerlijkheidshalve vertellen dat ik meer heb met hun nieuwere materiaal sinds Ironbound).
Ook geen onaardig deuntje van Budgie, maar zelf word ik toch eerder gecharmeerd van het betere Thrash-werk van Overkill (al moet ik eerlijkheidshalve vertellen dat ik meer heb met hun nieuwere materiaal sinds Ironbound).
0
geplaatst: 1 december 2015, 15:44 uur
3-1
ISIS maakte indertijd bijna bovenaardse muziek. Revolutionair in het Metalgenre toen.
ISIS maakte indertijd bijna bovenaardse muziek. Revolutionair in het Metalgenre toen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.