MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

2-3

odi
3-3

4-3

Beiden inderdaad erg sterk, veel beter dan de twee nummers van de vorige battle bijvoorbeeld, maar Onder Gaan mag absoluut de letter O winnen van mij. Wat een song.

Wiegedood is mij duidelijk beter op het lijf gesneden.

5-3

Duidelijk minder dan de vorige batlle.
5-4

Wiegedood is ook geweldig, maar ik kan het niet laten op mijn eigen instemming te stemmen

5-5

Bij de vorige battle snap ik er nog steeds niks van waarom iedereen zo genadeloos op de redelijk zielloze tech-death van Necrophagist stemde. Zelf heb ik dan ook nooit echt de liefde voor die band gevat.
Dismember is een klassiek potje "Swedeath" pur sang.

ASman schreef:
Bij de vorige battle snap ik er nog steeds niks van waarom iedereen zo genadeloos op de redelijk zielloze tech-death van Necrophagist stemde. Zelf heb ik dan ook nooit echt de liefde voor die band gevat.

Op zijn tijd heb ik best wel eens zin in wat zielloze muziek

5-2

aslan (crew)
5-3

aslan (crew)
1-2

Môrthul schreef:
(quote)

Op zijn tijd heb ik best wel eens zin in wat zielloze muziek

Nu ja, Necrophagist is een van die bands die ik niet echt helemaal begrijp. Knap gespeeld, maar er zit weinig sfeer en memorabiliteit in. Uiteraard is het niet slecht, maar die moderne tech-death is over het algemeen niet echt mijn ding.
Ulcerate is dan wel een uitzondering, maar die gooien het over een andere boeg dan bands zoals Necrophagist, Obscura...etc...

OT:

3-3

5-3 voor Lemmy

Heel moeilijk, maar zal toch voor mijn favoriete song van Motörhead gaan. Mag wat mij betreft de winnaar zijn voor letter O.
6-5

7. Testament - Over the Wall vs. Hail of Bullets - Ordered Eastward
1-0

aslan (crew)
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.