Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:12 uur
4-3
Beiden inderdaad erg sterk, veel beter dan de twee nummers van de vorige battle bijvoorbeeld, maar Onder Gaan mag absoluut de letter O winnen van mij. Wat een song.
Beiden inderdaad erg sterk, veel beter dan de twee nummers van de vorige battle bijvoorbeeld, maar Onder Gaan mag absoluut de letter O winnen van mij. Wat een song.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:49 uur
Wiegedood is ook geweldig, maar ik kan het niet laten op mijn eigen instemming te stemmen
5-5
5-5
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 22:53 uur
Bij de vorige battle snap ik er nog steeds niks van waarom iedereen zo genadeloos op de redelijk zielloze tech-death van Necrophagist stemde. Zelf heb ik dan ook nooit echt de liefde voor die band gevat.
Dismember is een klassiek potje "Swedeath" pur sang.
Dismember is een klassiek potje "Swedeath" pur sang.
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 08:32 uur
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
5. Queensrÿche - Operation Mindcrime vs. Judas Priest - One Shot at Glory
1-0!
5. Queensrÿche - Operation Mindcrime vs. Judas Priest - One Shot at Glory
1-0!
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 11:06 uur
ASman schreef:
Bij de vorige battle snap ik er nog steeds niks van waarom iedereen zo genadeloos op de redelijk zielloze tech-death van Necrophagist stemde. Zelf heb ik dan ook nooit echt de liefde voor die band gevat.
Op zijn tijd heb ik best wel eens zin in wat zielloze muziek

0
geplaatst: 11 oktober 2016, 22:40 uur

Nu ja, Necrophagist is een van die bands die ik niet echt helemaal begrijp. Knap gespeeld, maar er zit weinig sfeer en memorabiliteit in. Uiteraard is het niet slecht, maar die moderne tech-death is over het algemeen niet echt mijn ding.
Ulcerate is dan wel een uitzondering, maar die gooien het over een andere boeg dan bands zoals Necrophagist, Obscura...etc...
OT:
3-3
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 19:20 uur
Heel moeilijk, maar zal toch voor mijn favoriete song van Motörhead gaan. Mag wat mij betreft de winnaar zijn voor letter O.
6-5
7. Testament - Over the Wall vs. Hail of Bullets - Ordered Eastward
1-0
6-5
7. Testament - Over the Wall vs. Hail of Bullets - Ordered Eastward
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.