MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M

zoeken in:
Cured
4-0

GrafGantz schreef:
(quote)

Door Cured zelf zo te lezen
Hou je je er nou maar buiten, want jij luistert het meest naar een soort van 'geluidenbrei' waarop niet eens gezongen wordt

51. Monument - Röyksopp & Robyn vs. Money Trees - Kendrick Lamar

1-0

4-2

52. Missing - Everything But The Girl vs. Me and Mrs. Jones - Billy Paul

1-0

3-3

Lekker fout

4-3

Allebei prachtig natuurlijk.

53. Mercy Mercy Me (The Ecology) - Marvin Gaye vs. More Than a Feeling - Boston

1-0 duidelijk

Cured
2-1 duidelijk

Cured
5-3

Graf houdt niet van gitaren

Cured schreef:
Graf houdt niet van gitaren

Stem jij nou echt 2x?

Cured
Onze Beligische vriend Arrie stemt toch ook door ? Hij is te beroerd om een een nieuwe battle te plaatsen , protest post dus.

Cured schreef:
Onze Beligische vriend Arrie stemt toch ook door ? Hij is te beroerd om een een nieuwe battle te plaatsen , protes post dus.

Dan ga je voorbij aan het feit dat het vele malen meer tijd kost om een nieuwe battle mobiel te plaatsen, en dat de meesten mensen dat daarom niet doen.

Hoe kom je er trouwens bij dat Arrie Belgisch is?

54. Marcus Garvey - Burning Spear vs. Mantra - Earl Sweatshirt

0-1

Gretz schreef:
(quote)

Dan ga je voorbij aan het feit dat het vele malen meer tijd kost om een nieuwe battle mobiel te plaatsen, en dat de meesten mensen dat daarom niet doen.

Ik wilde het net zeggen. Als ik op m'n telefoon stem plaats ik nooit een nieuwe battle.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.