MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M

zoeken in:

Cured
3-4

45. Mandinka - Sinéad O'Connor vs. Moving - Kate Bush

0-1

Cured
oftewel voor Lion ; welke vind ik erger .(er is er overigens maar één de beste, want die schrijft tenminste haar muziek al vele jaren(al als kind) zelf i.t.t. die souldiva's)

Cured schreef:
oftewel voor Lion ; welke vind ik erger .(er is er overigens maar één de beste, want die schrijft tenminste haar muziek al vele jaren(al als kind) zelf i.t.t. die souldiva's)

tsja sinead is al een aanslag op mijn gehoor, maar die zingende zaag heeft wat mij betreft de dubieuze eer de meest verschrikkelijke stem uit de popgeschiedenis te hebben.

46. Made to Stray - Mount Kimbie vs. My Girl - Madness

0-1

Cured
1-4

thelion schreef:
(quote)

tsja sinead is al een aanslag op mijn gehoor, maar die zingende zaag heeft wat mij betreft de dubieuze eer de meest verschrikkelijke stem uit de popgeschiedenis te hebben.
Ze is anders wel tot beste vrouwelijke popartieste aller tijden gekozen als zangeres, componist en producer en inspiratie. maar als je dat niet hoort. Jij beoordeelt op smaak, da's wat anders, maar...whatever.

Sinead is wel erg, ook als mens

Cured
47. Mr. Bass Man - Johnny Cymbal vs. Melodies & Desires - Lykke Li

0-0

(ken ik nog niet)

Cured schreef:
1-4

(quote)
Ze is anders wel tot beste vrouwelijke popartieste aller tijden gekozen als zangeres, componist en producer en inspiratie.

Door wie?

Arrie schreef:
(quote)

Door wie?

Door Cured zelf zo te lezen

48. Monkey Gone to Heaven - Pixies vs. Me and the Major - Belle and Sebastian

0-0

2-0, veel te vroeg ontmoeten deze twee toppers elkaar

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.