Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 12 december 2015, 07:03 uur
3-4
45. Mandinka - Sinéad O'Connor vs. Moving - Kate Bush
0-1
45. Mandinka - Sinéad O'Connor vs. Moving - Kate Bush
0-1
0
Cured
geplaatst: 12 december 2015, 08:13 uur
oftewel voor Lion ; welke vind ik erger
.(er is er overigens maar één de beste, want die schrijft tenminste haar muziek al vele jaren(al als kind) zelf i.t.t. die souldiva's)
.(er is er overigens maar één de beste, want die schrijft tenminste haar muziek al vele jaren(al als kind) zelf i.t.t. die souldiva's)
0
geplaatst: 12 december 2015, 08:33 uur
Cured schreef:
.(er is er overigens maar één de beste, want die schrijft tenminste haar muziek al vele jaren(al als kind) zelf i.t.t. die souldiva's) tsja sinead is al een aanslag op mijn gehoor, maar die zingende zaag heeft wat mij betreft de dubieuze eer de meest verschrikkelijke stem uit de popgeschiedenis te hebben.
0
Cured
geplaatst: 12 december 2015, 09:39 uur
1-4
Sinead is wel erg, ook als mens
thelion schreef:
tsja sinead is al een aanslag op mijn gehoor, maar die zingende zaag heeft wat mij betreft de dubieuze eer de meest verschrikkelijke stem uit de popgeschiedenis te hebben.
Ze is anders wel tot beste vrouwelijke popartieste aller tijden gekozen als zangeres, componist en producer en inspiratie. maar als je dat niet hoort. Jij beoordeelt op smaak, da's wat anders, maar...whatever. (quote)
tsja sinead is al een aanslag op mijn gehoor, maar die zingende zaag heeft wat mij betreft de dubieuze eer de meest verschrikkelijke stem uit de popgeschiedenis te hebben.
Sinead is wel erg, ook als mens

0
Cured
geplaatst: 12 december 2015, 09:41 uur
47. Mr. Bass Man - Johnny Cymbal vs. Melodies & Desires - Lykke Li
0-0
(ken ik nog niet)
0-0
(ken ik nog niet)
0
geplaatst: 12 december 2015, 11:53 uur
Cured schreef:
1-4
1-4
(quote)
Ze is anders wel tot beste vrouwelijke popartieste aller tijden gekozen als zangeres, componist en producer en inspiratie. Door wie?
0
geplaatst: 12 december 2015, 12:10 uur
0
geplaatst: 12 december 2015, 13:38 uur
48. Monkey Gone to Heaven - Pixies vs. Me and the Major - Belle and Sebastian
0-0
0-0
* denotes required fields.