MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marty's Knalgezellige Kerst KO, Deel 3: Do They Know It's Knockout Time Again?

zoeken in:
5-4 (zonde van Lewie)

11-6

Leuk, weer een andere winnaar dan de vorige twee afleveringen
En dit jaar een nog betere

Netjes op kerstavond afgerond, net als de vorige keer! Bedankt allemaal voor het meespelen en fijne kerstdagen!!!

http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Christmas-2012-Layla-wwe-divas-33150012-1284-722.jpg

Bedankt voor deze fijne KO Marty McFly, en de fijne plaatjes
Prima winnaar ook!

Ik kan dat alleen maar onderstrepen.
Fantastische winnaar en dito plaatjes op een enkele na dan
Marty McFly bedankt weer voor het organiseren.

Edit: User Marty bleek ook een bestaand lid hier te zijn

Dank voor weer een mooie KO, Marty McFly.
Over twee jaar weer?

Dank voor deze geweldige KO met een terechte winnaar Marty McFly, ook mooi op tijd klaar inderdaad, want die kerstplaatjes komen al bijna mijn oren uit. Toch raar, want die kerstplaatjes van jou kan ik nog wel best lang naar kijken

Wat maken we alle seksistische vooroordelen ook weer even heerlijk waar zo met Kerst

Mooie winnaar

Ook altijd een genot met die plaatjes

Kees-Jan schreef:
Dank voor weer een mooie KO, Marty McFly.
Over twee jaar weer?

Mooie winnaar, leuk spel! Dank Marty .

Terechte winnaar
Benieuwd of die ook met de eer gaat strijken in de Kerst top 25.

Bedankt weer voor de organisatie Marty McFly, met dit jaar een schitterend kerstnummer als winnaar.

Eigenlijk jammer dat het al weer is afgelopen. Dat zegt ook wat. Bedankt, Marty McFly.

Vanavond weer de reportage gezien bij Best of top2000 a gogo over het ontstaan van het nummer (de schoonmoeder van de bassist van Jim Lea (bassist van Slade) vond dat Slade een kerstnummer moest uitbrengen). Erg leuke anekdote (zie na ongeveer 15 minuten)

Bedankt allemaal, en Kees-Jan ik zoek 'm op!

vigil schreef:
(quote)

Check de hoes van The Power of love en de clip is gewoon het kerstverhaal dus er is toch zeker wel een link.

Over die clip was FGTH destijds erg boos, omdat het nummer niets met Kerst te maken heeft. Behalve dan dat het een hit was rond Kerst. Voor mij moet een Kerstplaat over Kerst gaan... Maar maakt verder niet uit...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.