MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marty's Knalgezellige Kerst KO, Deel 3: Do They Know It's Knockout Time Again?

zoeken in:

Ik zie nu pas deze KO. Ik wil er een kanttekening bij plaatsen: The Power of Love en Once upon a long ago zijn geen Kertsliedjes! Het waren wel hits rond Kerst maar hebben verder niets met Kerst te maken...

De video-clips van beide nummers hebben kerstelementen in zich

6-1 nog een puntje voor Nat King Cole

6-2

Nat oneindig veel beter dan dat samengeraapte zooitje.

Ceasar schreef:
Ik zie nu pas deze KO. Ik wil er een kanttekening bij plaatsen: The Power of Love en Once upon a long ago zijn geen Kertsliedjes! Het waren wel hits rond Kerst maar hebben verder niets met Kerst te maken...

Check de hoes van The Power of love en de clip is gewoon het kerstverhaal dus er is toch zeker wel een link.

vigil heeft gelijk. Omdat er geen Jingle Bell Snow Christmas of Rudolph in de tekst voor komt betekent t nog niet dat t geen kerstnummer is..

VIERDE RONDE!!!

http://herscoop.com/files/2013/12/funny-christmas-cards.png

(tot de 6, minimaal 2 punten verschil)

1. Slade-Merry Xmas Everybody - Paul McCartney & the Frog Chorus-We All Stand Together
2. Dana-It's Gonna Be a Cold Cold Christmas - U2-Christmas (Baby Please Come Home)
3. The Ronettes-I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Jona Lewie-Stop the Cavalry
4. The Pogues & Kristy MacColl-Fairytale of New York - Bruce Springsteen-Santa Claus Is Coming to Town
5. Mud-Lonely This Christmas - John Lennon & Yoko Ono-Happy Xmas (War is Over)
6. Chris Rea-Driving Home for Christmas - Frankie Goes to Hollywood-The Power of Love
7. Band Aid-Do They Know It's Christmas? - Andre Hazes-Eenzame Kerst
8. The Crystals-Santa Claus Is Coming To Town - José Feliciano-Feliz Navidad

1. Slade-Merry Xmas Everybody - Paul McCartney & the Frog Chorus-We All Stand Together

1-0

2-0

Zware loting

Had wat mij betreft de finale wel mogen zijn...

4-1 (voor de spanning)

En Marty McFly, ik had me nog wel zo verheugd op je volgende geweldige plaatje...

5-1 dit is toch niet zo spannend...

Jammer dat die duffe covers van U2 en Bruce er nog in zitten. De rest is wel bijzonder kerstig .

2. Dana-It's Gonna Be a Cold Cold Christmas - U2-Christmas (Baby Please Come Home)

1-0

Edgar18 schreef:
Jammer dat die duffe covers van U2 en Bruce er nog in zitten. De rest is wel bijzonder kerstig .

Duf? Bruce heeft de definitieve versie van "Santa Claus..." gemaakt!

Marty McFly schreef:
Duf? Bruce heeft de definitieve versie van "Santa Claus..." gemaakt!
Nee hoor, dat zijn The Crystals .

Bonk schreef:
Had wat mij betreft de finale wel mogen zijn...

4-1 (voor de spanning)

En Marty McFly, ik had me nog wel zo verheugd op je volgende geweldige plaatje...

Idd, waren de lekkere kerstvrouwen op?

vigil schreef:

Idd, waren de lekkere kerstvrouwen op?

Ach, je probeert eens wat anders...

Gast
geplaatst: vandaag om 07:25 uur

geplaatst: vandaag om 07:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.