MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:

Onweerwolf schreef:
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?

Haha, laat ze volgend jaar maar met Myth een triootje vormen. M.a.w. ze mogen beiden nog wel doorstijgen.

Onweerwolf schreef:
Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.
Wat te denken van Blackstar!

Dat lijstje voor die van de chef was trouwens wel redelijk briljant .

Onweerwolf
Zo, ondanks dat deze finale voor mij stukken minder sterk uitviel dan de vorige 3 wel even mooi Bloodbuzz over Empire heengeschopt. Zoals het hoort.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:
(quote)
Wat te denken van Blackstar!

Die ook. Maar die heeft denk ik nog wat tijd nodig om te rijpen.

En zo schuift alles weer in elkaar als een accordeon.

Laat de Fuck Buttons maar lekker naar de top toe sluipen!

En wederom een schitterende presentatie Marcel, heerlijk om alles op de voet te volgen.

Zo nu door naar de popquiz van DjFrankie en co in het mooie Venray. De rest van de Witte Trui-finale volg ik in de pauzes op de smartphone.

Onweerwolf alvast m'n complimenten om een als vanouds fantastische presentatie.

Onweerwolf, waar ben jij momenteel met luisteren? Kwestie van zorgen dat ik niet te ver voor of achter lig en ik dus niet te laat naar bed hoef

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Onweerwolf, waar ben jij momenteel met luisteren? Kwestie van zorgen dat ik niet te ver voor of achter lig en ik dus niet te laat naar bed hoef

NP: #136 Eddie Vedder - Society

Onweerwolf schreef:
(quote)

NP: #136 Eddie Vedder - Society

Oh dan komt het wel goed, ik ben bij I Will Possess Your Heart

Onweerwolf

Onweerwolf
Zo! Fuck Buttons aan de leiding. Het zal toch niet?

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Je kunt natuurlijk ook altijd even mijn last.fm checken.

Onweerwolf schreef:

Er is elk jaar wel zo'n moment waarop Buttfuckons aan de leiding gaat. Duurt nooit erg lang. Maar het zou een prachtige verrassing zijn als dit blijft duren!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Je kunt natuurlijk ook altijd even mijn last.fm checken.

Hmm dan heb ik de verkeerde demonische tutor gecheckt gisteren, want daar was al maanden niks meer gebeurd Vond het al vreemd..

kaj_666 schreef:
(quote)

Toevallig heb ik dat nummer de laatste weken een paar keer gedraaid. Eigenlijk echt een zwaar onderschatte song. Zou niet misstaan in de finale.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Hmm dan heb ik de verkeerde demonische tutor gecheckt gisteren, want daar was al maanden niks meer gebeurd Vond het al vreemd..

http://puu.sh/sLBmQ/a316bb15ed.png

Ik ben wel benieuwd welke jij hebt gecheckt dan.

We zijn trouwens toch wel last.fm vriendjes? (Of followers zoals dat tegenwoordig heet).

Ja klopt, we zijn vriendjes, maar ik had uit m'n hoofd gewoon http://www.last.fm/user/Demonic_Tutor ingetypt, en die bestaat dus ook, maar dat ben jij niet.. Was die vibrerende dolfijn even vergeten..

Onweerwolf
Hmz, an imposter.

Ik heb een beetje schrik dat mijn top 3 straks de bottom 3 zal zijn.

Onweerwolf schreef:

Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.

Muse, dat is pas een echte winnaar. Tussen al die veel te bescheiden nummertjes.

Maar goed, om een winnaar te zijn moet je natuurlijk eerst winnen, en dat zit er nog niet zo in. (Tame Impala heeft hetzelfde probleem.)

Onweerwolf
Gebruiker43757 schreef:
(quote)

Muse, dat is pas een echte winnaar. Tussen al die veel te bescheiden nummertjes.

Maar goed, om een winnaar te zijn moet je natuurlijk eerst winnen, en dat zit er nog niet zo in. (Tame Impala heeft hetzelfde probleem.)

Ook daar ben ik het wel mee eens. Maar Muse is op MM denk ik gewoon kansloos voor eremetaal. Te veel haters.

Onweerwolf schreef:

Ik meen me te herinneren dat dit nummer elk jaar als een speer begint. Hij zal wel weer compleet stilvallen als de echte verschillen worden gemaakt.

Onweerwolf schreef:
Zo, ondanks dat deze finale voor mij stukken minder sterk uitviel dan de vorige 3 wel even mooi Bloodbuzz over Empire heengeschopt. Zoals het hoort.

En de orde is weer hersteld. Mooi.

Erg tevreden met de huidige tussenstand trouwens. Hopelijk kan No Cars Go echt mee gaan doen om de titel. Tame Impala en Nick Cave vallen nog wat tegen, maar kunnen met twee gunstige lijstjes zo weer bovenaan staan.

MVW
Onweerwolf schreef:
(Of followers zoals dat tegenwoordig heet).

Wel grappig dat ze dat nou idd 'followers' noemen maar dat er niks meer te 'followen' valt. Althans, die hele functie op je dashboard is er niet meer en daarmee heeft last.fm zijn meerwaarde zelf aardig weggenomen (zonde eigenlijk).

Ook mijn complimenten voor de presentatie trouwens! (anders was het wel een beetje een off-post geweest...)

JoaMuse schreef:
Ik heb een beetje schrik dat mijn top 3 straks de bottom 3 zal zijn.
Muse, First Aid Kit en Intervention? Zoiets?

Gebruiker43757 schreef:
(quote)
Muse, First Aid Kit en Intervention? Zoiets?
We zullen zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.