Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:41 uur
Onweerwolf schreef:
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?
Haha, laat ze volgend jaar maar met Myth een triootje vormen.
M.a.w. ze mogen beiden nog wel doorstijgen.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:41 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.
Wat te denken van Blackstar!Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.
Dat lijstje voor die van de chef was trouwens wel redelijk briljant
.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:42 uur
Zo, ondanks dat deze finale voor mij stukken minder sterk uitviel dan de vorige 3 wel even mooi Bloodbuzz over Empire heengeschopt. Zoals het hoort. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:43 uur
Die ook. Maar die heeft denk ik nog wat tijd nodig om te rijpen.
1
geplaatst: 11 december 2016, 11:45 uur
Laat de Fuck Buttons maar lekker naar de top toe sluipen!
En wederom een schitterende presentatie Marcel, heerlijk om alles op de voet te volgen.
En wederom een schitterende presentatie Marcel, heerlijk om alles op de voet te volgen.

1
geplaatst: 11 december 2016, 11:54 uur
Zo nu door naar de popquiz van DjFrankie en co in het mooie Venray. De rest van de Witte Trui-finale volg ik in de pauzes op de smartphone.
Onweerwolf alvast m'n complimenten om een als vanouds fantastische presentatie.
Onweerwolf alvast m'n complimenten om een als vanouds fantastische presentatie.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:54 uur
Onweerwolf, waar ben jij momenteel met luisteren? Kwestie van zorgen dat ik niet te ver voor of achter lig en ik dus niet te laat naar bed hoef 

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:58 uur
kaj_666 schreef:
Onweerwolf, waar ben jij momenteel met luisteren? Kwestie van zorgen dat ik niet te ver voor of achter lig en ik dus niet te laat naar bed hoef
NP: #136 Eddie Vedder - Society
0
geplaatst: 11 december 2016, 12:00 uur
Oh dan komt het wel goed, ik ben bij I Will Possess Your Heart

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 12:01 uur
Zo! Fuck Buttons aan de leiding. Het zal toch niet? 

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 12:02 uur
Je kunt natuurlijk ook altijd even mijn last.fm checken.
1
geplaatst: 11 december 2016, 12:04 uur
Er is elk jaar wel zo'n moment waarop Buttfuckons aan de leiding gaat. Duurt nooit erg lang. Maar het zou een prachtige verrassing zijn als dit blijft duren!
0
geplaatst: 11 december 2016, 12:05 uur
Hmm dan heb ik de verkeerde demonische tutor gecheckt gisteren, want daar was al maanden niks meer gebeurd
Vond het al vreemd..
1
geplaatst: 11 december 2016, 12:06 uur
Toevallig heb ik dat nummer de laatste weken een paar keer gedraaid. Eigenlijk echt een zwaar onderschatte song. Zou niet misstaan in de finale.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 12:06 uur
kaj_666 schreef:
Hmm dan heb ik de verkeerde demonische tutor gecheckt gisteren, want daar was al maanden niks meer gebeurd
Vond het al vreemd..
(quote)
Vond het al vreemd.. http://puu.sh/sLBmQ/a316bb15ed.png
Ik ben wel benieuwd welke jij hebt gecheckt dan.
We zijn trouwens toch wel last.fm vriendjes? (Of followers zoals dat tegenwoordig heet).
0
geplaatst: 11 december 2016, 12:07 uur
Ja klopt, we zijn vriendjes, maar ik had uit m'n hoofd gewoon http://www.last.fm/user/Demonic_Tutor ingetypt, en die bestaat dus ook, maar dat ben jij niet.. Was die vibrerende dolfijn even vergeten..
0
geplaatst: 11 december 2016, 12:11 uur
Ik heb een beetje schrik dat mijn top 3 straks de bottom 3 zal zijn. 

0
geplaatst: 11 december 2016, 12:16 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.
Muse, dat is pas een echte winnaar. Tussen al die veel te bescheiden nummertjes.
Maar goed, om een winnaar te zijn moet je natuurlijk eerst winnen, en dat zit er nog niet zo in. (Tame Impala heeft hetzelfde probleem.)
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 12:17 uur
Gebruiker43757 schreef:
Muse, dat is pas een echte winnaar. Tussen al die veel te bescheiden nummertjes.
Maar goed, om een winnaar te zijn moet je natuurlijk eerst winnen, en dat zit er nog niet zo in. (Tame Impala heeft hetzelfde probleem.)
(quote)
Ook daar ben ik het wel mee eens. Maar Muse is op MM denk ik gewoon kansloos voor eremetaal. Te veel haters.
1
geplaatst: 11 december 2016, 12:18 uur
Ik meen me te herinneren dat dit nummer elk jaar als een speer begint. Hij zal wel weer compleet stilvallen als de echte verschillen worden gemaakt.
Onweerwolf schreef:
Zo, ondanks dat deze finale voor mij stukken minder sterk uitviel dan de vorige 3 wel even mooi Bloodbuzz over Empire heengeschopt. Zoals het hoort.
En de orde is weer hersteld. Mooi.
Erg tevreden met de huidige tussenstand trouwens. Hopelijk kan No Cars Go echt mee gaan doen om de titel. Tame Impala en Nick Cave vallen nog wat tegen, maar kunnen met twee gunstige lijstjes zo weer bovenaan staan.
1
geplaatst: 11 december 2016, 12:19 uur
Onweerwolf schreef:
(Of followers zoals dat tegenwoordig heet).
(Of followers zoals dat tegenwoordig heet).
Wel grappig dat ze dat nou idd 'followers' noemen maar dat er niks meer te 'followen' valt. Althans, die hele functie op je dashboard is er niet meer en daarmee heeft last.fm zijn meerwaarde zelf aardig weggenomen (zonde eigenlijk).
Ook mijn complimenten voor de presentatie trouwens! (anders was het wel een beetje een off-post geweest...)
* denotes required fields.