MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:
We had hem afgeschreven dan?

Poeha schreef:
We had hem afgeschreven dan?

Teunnis schreef:
Jubilee Street is (in mijn ogen) de eerste outsider die echt begint af te haken. Knights of Cydonia, Oostende, Surf Solar en Song for Zula zijn tot dusverre de verrassingen, maar die zie ik eigenlijk alle vier nog wel flink dalen.

Maar dat is ook al weer 2 pagina's terug

Onweerwolf
NP: #68 Het Zesde Metaal - Ploegsteert

Die hoort toch ook wel eens thuis in de finale van deze wielerwedstrijd.

Jubilee Street op 2, is dat nou echt nodig?

The knife nu toch wel echt topfavoriet!

Onweerwolf
The Knife lijkt het te gaan doen mensen!

Ik hoop het wel, maar er komen nog 23 lijstjes, dus niets beslist.

Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. Er kan nog steeds echt van alles gebeuren.

mol
Heerlijk, Cave op twee. Catharsis van de bovenste plank aan de Jubilee Street, smullen geblazen.

Voortreffelijke eindlijst dit trouwens, met zeker zeven all-time favorieten.

Men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is!
Ik ben er nog niet zo zeker van dat The Knife het gaat volhouden.

Arrie schreef:
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. Er kan nog steeds echt van alles gebeuren.

Daar zit er zeker eentje bij waar the knife dikke punten krijgt

Wel typerend dat het 53e lijstje de boel nog door elkaar kan schudden, het zou wel eens tot het allerlaatste lijstje spannend kunnen blijven. De winnaar zal een eindsprint van het niveau Cavendish in huis moeten hebben

Onweerwolf

Arrie schreef:
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. )

Bijvoorbeeld door mijn lijstje

Ik draai Midnight City nog een keertje. Niet dat het iets aan de troosteloze stand zal veranderen, maar soit.

En die Phosphorescent.. Wat er verder ook gebeurt: nu al een zeer verdienstelijk finaledebuut!

stoepkrijt schreef:
Ik draai Midnight City nog een keertje. Niet dat het iets aan de troosteloze stand zal veranderen, maar soit.
Meteen Reunion, Steve McQueen en Wait er ook achteraan, dan maar? Is toch een soort van vierluik, al was het maar i.v.m. de videoclips.

Hopelijk gaat Phosphorescent ook boven Tame Impala eindigen. Zou helemaal fantastisch zijn.

Onweerwolf
Daar is dan toch The National!

Onweerwolf
En toen weer The Knife.

Spannend weer hoor!

En Radiohead zal ongetwijfeld veel punten krijgen van de volgende.

Onweerwolf
NP: #59 Radiohead - Weird Fishes/Arpeggi

Wat mij betreft mooier dan de huidige titelverdediger.

Wat mij betreft staat Weird Fishes volgend jaar in de finale.

Echt...wat en waarom Silent Shout? Zo ongeveer iedereen heeft het wel in zn lijstje..maar waarom is t zo 'bijzonder'?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.