Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2016, 17:40 uur
Poeha schreef:
We had hem afgeschreven dan?
We had hem afgeschreven dan?
Teunnis schreef:
Jubilee Street is (in mijn ogen) de eerste outsider die echt begint af te haken. Knights of Cydonia, Oostende, Surf Solar en Song for Zula zijn tot dusverre de verrassingen, maar die zie ik eigenlijk alle vier nog wel flink dalen.
Jubilee Street is (in mijn ogen) de eerste outsider die echt begint af te haken. Knights of Cydonia, Oostende, Surf Solar en Song for Zula zijn tot dusverre de verrassingen, maar die zie ik eigenlijk alle vier nog wel flink dalen.
Maar dat is ook al weer 2 pagina's terug

1
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 17:40 uur
NP: #68 Het Zesde Metaal - Ploegsteert
Die hoort toch ook wel eens thuis in de finale van deze wielerwedstrijd.
Die hoort toch ook wel eens thuis in de finale van deze wielerwedstrijd.

0
geplaatst: 11 december 2016, 17:44 uur
Ik hoop het wel, maar er komen nog 23 lijstjes, dus niets beslist.
0
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. Er kan nog steeds echt van alles gebeuren. 

0
Heerlijk, Cave op twee.
Catharsis van de bovenste plank aan de Jubilee Street, smullen geblazen.
Voortreffelijke eindlijst dit trouwens, met zeker zeven all-time favorieten.
Catharsis van de bovenste plank aan de Jubilee Street, smullen geblazen.Voortreffelijke eindlijst dit trouwens, met zeker zeven all-time favorieten.
0
Men moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is!
Ik ben er nog niet zo zeker van dat The Knife het gaat volhouden.
Ik ben er nog niet zo zeker van dat The Knife het gaat volhouden.
0
geplaatst: 11 december 2016, 17:47 uur
Arrie schreef:
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. Er kan nog steeds echt van alles gebeuren.
Daar zit er zeker eentje bij waar the knife dikke punten krijgt

1
geplaatst: 11 december 2016, 17:49 uur
Wel typerend dat het 53e lijstje de boel nog door elkaar kan schudden, het zou wel eens tot het allerlaatste lijstje spannend kunnen blijven. De winnaar zal een eindsprint van het niveau Cavendish in huis moeten hebben 

0
geplaatst: 11 december 2016, 17:55 uur
Arrie schreef:
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. )
Nouja, op zich moeten we nog 23 lijstjes en kan Nick Cave in één lijstje The Knife weer voorbij. )
Bijvoorbeeld door mijn lijstje

0
geplaatst: 11 december 2016, 17:59 uur
Ik draai Midnight City nog een keertje. Niet dat het iets aan de troosteloze stand zal veranderen, maar soit.
0
geplaatst: 11 december 2016, 18:02 uur
En die Phosphorescent.. Wat er verder ook gebeurt: nu al een zeer verdienstelijk finaledebuut!
1
geplaatst: 11 december 2016, 18:09 uur
stoepkrijt schreef:
Ik draai Midnight City nog een keertje. Niet dat het iets aan de troosteloze stand zal veranderen, maar soit.
Meteen Reunion, Steve McQueen en Wait er ook achteraan, dan maar? Is toch een soort van vierluik, al was het maar i.v.m. de videoclips.Ik draai Midnight City nog een keertje. Niet dat het iets aan de troosteloze stand zal veranderen, maar soit.
Hopelijk gaat Phosphorescent ook boven Tame Impala eindigen. Zou helemaal fantastisch zijn.
0
geplaatst: 11 december 2016, 18:23 uur
En Radiohead zal ongetwijfeld veel punten krijgen van de volgende.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 18:32 uur
NP: #59 Radiohead - Weird Fishes/Arpeggi
Wat mij betreft mooier dan de huidige titelverdediger.
Wat mij betreft mooier dan de huidige titelverdediger.

0
geplaatst: 11 december 2016, 18:33 uur
Wat mij betreft staat Weird Fishes volgend jaar in de finale.
1
geplaatst: 11 december 2016, 18:33 uur
Echt...wat en waarom Silent Shout? Zo ongeveer iedereen heeft het wel in zn lijstje..maar waarom is t zo 'bijzonder'?
* denotes required fields.