MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:
Met In Rainbows in de top 10 geen verrassing. Blijft spannend!

Punten voor M83 Poeha

Onweerwolf
NP: #45 M83 - Wait

Deze volgend jaar maar eens in de finale?

Op het gevaar af dat mensen hier hele rare dingen achter gaan zoeken: hoe laat zijn we eigenlijk uitgerekend Onweerwolf? Hoe laat hoor ik de nummer 1 als ik mijn playlist ongeveer aan die van jou gelijk schakel?

Onweerwolf
21:30 = laatste lijstje
00:00 = mijn playlist afgelopen (inclusief de finale 24)

Die laxus mag ik wel... ?

Grafmat schreef:
Die laxus mag ik wel... ?

Veruit het beste Muse nummer voor mij

Onweerwolf schreef:
NP: #45 M83 - Wait

Deze volgend jaar maar eens in de finale?

Graag! Veel liever nog dan Midnight City.

Ik ben druk doende de verloop tót dit moment goed terug te lezen, maar tussendoor ook hier even een overzicht van mijn nominaties in de lijst dit jaar. In de ladder 7, hier 6 (beide na twee jaar). Ik ben niet ontevreden

1. Radical Face- Always Gold: 339
2. Muse- Resistance: 309 (was 339)
3. Amy McDonald- Mr. Rock & Roll: 297 (was 207)
4. Sufjan Stevens- The Only Thing: 207
5. Eddie Vedder- Society: 130 (was 136)
6. Mia- Paper Planes: 58 (was 77)

Volgend jaar ook Paper Planes, in zijn laatste jaar in de finale a.u.b.

Onweerwolf
De Traagplaat in deze fase nog op #3 is toch echt wel een grote verrassing voor mij.

Ik ben trouwens benieuwd wat de nummers van z'n nieuwe plaat gaan doen volgend jaar.

Arno schreef:
(quote)

Graag! Veel liever nog dan Midnight City.

Twee totaal verschillende nummers natuurlijk, maar ik schaal Wait idd ook nog net wat hoger in dan Midnight City

Onweerwolf schreef:
De Traagplaat in deze fase nog op #3 is toch echt wel een grote verrassing voor mij.

Ik voor zie nog een stunt

En nog altijd heeft de nummer 1 niet het dubbele aantal van de nummer laatst.

Onweerwolf
En Teunnis maakt er nog even een gelijke stand van.. ..want het was nog niet spannend genoeg.

Onweerwolf schreef:
Ik ben trouwens benieuwd wat de nummers van z'n nieuwe plaat gaan doen volgend jaar.
Ik hoop niet te veel. Voor mij één van de meest tegenvallende releases van het jaar. Distant Sky is wel een mooi liedje, als er toch één goed gaat scoren dan die maar.

Muse op acht Onweerwolf, daar zit je nog steeds goed met je voorspelling.

Onweerwolf
NP: #41 Blonde Redhead - 23

Van dit nummer ben ik het afgelopen jaar echt fan geworden. Loopt echt heerlijk hard.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:
Muse op acht Onweerwolf, daar zit je nog steeds goed met je voorspelling.

Mijn voorspelling gaat dit jaar sowieso wel aardig zo lijkt het.

Onweerwolf schreef:
NP: #41 Blonde Redhead - 23

Van dit nummer ben ik het afgelopen jaar echt fan geworden. Loopt echt heerlijk hard.

Volgend jaar toch maar de finale?

Onweerwolf
Uh-oh! Toch weer Radiohead dan?

Spannend... nog 8 lijstjes als ik het goed begrijp. Hopen dat Silent Shout het redt ipv deze mindere Radiohead.

We krijgen de leeuw toch nog? Dat zullen weinig Radiohead punten worden. Curufin daarentegen heeft In Rainbows op een 4,5 staan...

Edgar18 schreef:
We krijgen de leeuw toch nog? Dat zullen weinig Radiohead punten worden.

Weinig is een understatement........

thelion schreef:
(quote)

Weinig is een understatement........

Als het er minder dan weinig zijn, dan is 'weinig' toch juist een overstatement?

Nee, "weinig" is een understatement, "weinig punten" is een overstatement.

Edgar18 schreef:
We krijgen de leeuw toch nog? Dat zullen weinig Radiohead punten worden. Curufin daarentegen heeft In Rainbows op een 4,5 staan...

Jigsaw is niet echt ééntje van mijn favorieten op dat album

Jigsaw in zoveel lijstjes op #1, dat had ik niet verwacht zeg. Ik vind het persoonlijk gewoon een doorsnee nummer in het Radiohead-oeuvre. Meeste nummers op In Rainbows zijn sterker.

Zou het kunnen dat Radiohead-fans relatief veel met lijstjes hebben? En dat er een kern van waarheid in deze video zit? Radiohead Fan - YouTube - m.youtube.com

Gast
geplaatst: vandaag om 14:55 uur

geplaatst: vandaag om 14:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.