Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
1
geplaatst: 11 december 2016, 20:43 uur
luigifort schreef:
Mooi gezegd dus door meerderen. RH heeft vele mooie songs en bij Knife blijft t dus bij deze ene..
Mooi gezegd dus door meerderen. RH heeft vele mooie songs en bij Knife blijft t dus bij deze ene..
Wat een onzin, ik vind Heartbeats, Marble House, Full of Fire, Pass This On en We share Our Mother`s Health nog beter.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:47 uur
On another note, is er een reden dat er een extra i is toegevoegd aan het einde van het nummer van Grimes?
084 [===] Grimes - REALiTii (Demo) (2015, Canada, 04:21) - MuMeAfrekening
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:47 uur
Dance Lover schreef:
Wat een onzin, ik vind Heartbeats, Marble House, Full of Fire, Pass This On en We share Our Mother`s Health nog beter.
(quote)
Maar RH wordt oneindig vaker genomineerd.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:49 uur
Ik sta ook versteld.
In de eerste of tweede editie van dit spel stond die toch nog top 5 (samen met Fake Empire zelfs) of heb ik het mis?
In de eerste of tweede editie van dit spel stond die toch nog top 5 (samen met Fake Empire zelfs) of heb ik het mis?
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 20:49 uur
chevy93 schreef:
On another note, is er een reden dat er een extra i is toegevoegd aan het einde van het nummer van Grimes?
(quote)
Heb ik al gezien en aangepast in mijn bieb.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:51 uur
luigifort schreef:
Oke, Radiohead heeft veel goede nummers in de breedte. Sommige vinden Jigsaw het beste andere juist weer andere Radiohead nummers, maar dat geldt ook voor The Knife natuurlijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 20:51 uur
Tsja mensen, nog maar 4 stemmers. Wie wordt het? Zeg het maar..
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:52 uur
Met zowel In Rainbows als Silent Shout in de top 10 van de volgende stemmer... En overigens ook nog (andere albums van) Muse en Arcade Fire. 

0
geplaatst: 11 december 2016, 20:53 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik sta ook versteld.In de eerste of tweede editie van dit spel stond die toch nog top 5 (samen met Fake Empire zelfs) of heb ik het mis?
De teloorgang van Bloodbuzz Ohio inderdaad ook opmerkelijk. presteert ieder jaar minder in de finale, met nu wel een heel bedroevend resultaat, zou uit zijn lijden verlost moeten worden.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:53 uur
Denk dat Andres4 eerder voor Radiohead gaat (is maar een aanname).
Is thelion al geweest? of heb ik die gemist?Als die nog niet is geweest heeft The Knife nog een kans, maar ben bang dat het weer op een anti climax zal eindigen. Dubbel in dit geval omdat Midnight City de rode lantaarn zal binnenhalen.
Is thelion al geweest? of heb ik die gemist?Als die nog niet is geweest heeft The Knife nog een kans, maar ben bang dat het weer op een anti climax zal eindigen. Dubbel in dit geval omdat Midnight City de rode lantaarn zal binnenhalen.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:54 uur
Dance Lover schreef:
Sommige vinden Jigsaw het beste andere juist weer andere Radiohead nummers, maar dat geldt ook voor The Knife natuurlijk.
Uiteraard, maar Silent Shout is toch wel keihard favoriet van The Knife, in ieder geval wel met dit deelnemersveld. Uit voorgaande berichten blijkt toch dat Jigsaw verre van het monopolie heeft op de titel 'favoriete nummer van het album'.Sommige vinden Jigsaw het beste andere juist weer andere Radiohead nummers, maar dat geldt ook voor The Knife natuurlijk.
0
Sprawl II lijkt het beste Arcade Fire-liedje te gaan worden. Dat had ik toch niet helemaal zien aankomen eigenlijk.
0
0
Jammer dat Bloodbuzz zo matig presteert, ik blijf het prachtig vinden.
Het staat allemaal nog wel verdraaide dicht op elkaar. Vanaf Spinvis maken ze allemaal nog kans op een top tien positie.
Het staat allemaal nog wel verdraaide dicht op elkaar. Vanaf Spinvis maken ze allemaal nog kans op een top tien positie.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:56 uur
Ondertussen pakken de Zweedse meisjes overigens ook nog kostbare punten in de strijd om de laatste plek. Of eigenlijk: de strijd om de een-na-laatste plek.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 20:56 uur
stoepkrijt schreef:
Sprawl II lijkt het beste Arcade Fire-liedje te gaan worden. Dat had ik toch niet helemaal zien aankomen eigenlijk.
Terecht.
0
geplaatst: 11 december 2016, 20:59 uur
Nee da's It's Never Over (Hey Orpheus), maar die mocht de finale niet bereiken.
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:00 uur
corn1holio1 schreef:
Ik ook niet denk ik?
Dan heb ik toch weer prim hoop voor mijn favoriet.Ik ook niet denk ik?
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:00 uur
Voor mij in ieder geval alletwee top 20 aller tijden materiaal.
* denotes required fields.