MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:
Onweerwolf
Bloodbuzz nu gewoon bottom 4. Niet te geloven.

luigifort schreef:
Mooi gezegd dus door meerderen. RH heeft vele mooie songs en bij Knife blijft t dus bij deze ene..

Wat een onzin, ik vind Heartbeats, Marble House, Full of Fire, Pass This On en We share Our Mother`s Health nog beter.

DjFrankie (moderator)
Rudi zal weer voor RH gaan lijkt me

On another note, is er een reden dat er een extra i is toegevoegd aan het einde van het nummer van Grimes?
084 [===] Grimes - REALiTii (Demo) (2015, Canada, 04:21) - MuMeAfrekening

Dance Lover schreef:
(quote)

Wat een onzin, ik vind Heartbeats, Marble House, Full of Fire, Pass This On en We share Our Mother`s Health nog beter.

Maar RH wordt oneindig vaker genomineerd.

Oneindig... ?

Onweerwolf schreef:
Bloodbuzz nu gewoon bottom 4. Niet te geloven.
Ik sta ook versteld.

In de eerste of tweede editie van dit spel stond die toch nog top 5 (samen met Fake Empire zelfs) of heb ik het mis?

Onweerwolf
chevy93 schreef:
On another note, is er een reden dat er een extra i is toegevoegd aan het einde van het nummer van Grimes?
(quote)

Heb ik al gezien en aangepast in mijn bieb.

luigifort schreef:
Maar RH wordt oneindig vaker genomineerd.

Oke, Radiohead heeft veel goede nummers in de breedte. Sommige vinden Jigsaw het beste andere juist weer andere Radiohead nummers, maar dat geldt ook voor The Knife natuurlijk.

Onweerwolf
Tsja mensen, nog maar 4 stemmers. Wie wordt het? Zeg het maar..

Radiohoofd!

Wellicht niet leuk, maar voor mij wel!

Met zowel In Rainbows als Silent Shout in de top 10 van de volgende stemmer... En overigens ook nog (andere albums van) Muse en Arcade Fire.

Laat ik positief blijven: The Knife!

stoepkrijt schreef:
(quote)
Ik sta ook versteld.

In de eerste of tweede editie van dit spel stond die toch nog top 5 (samen met Fake Empire zelfs) of heb ik het mis?

De teloorgang van Bloodbuzz Ohio inderdaad ook opmerkelijk. presteert ieder jaar minder in de finale, met nu wel een heel bedroevend resultaat, zou uit zijn lijden verlost moeten worden.

Denk dat Andres4 eerder voor Radiohead gaat (is maar een aanname).
Is thelion al geweest? of heb ik die gemist?Als die nog niet is geweest heeft The Knife nog een kans, maar ben bang dat het weer op een anti climax zal eindigen. Dubbel in dit geval omdat Midnight City de rode lantaarn zal binnenhalen.

Dance Lover schreef:
Sommige vinden Jigsaw het beste andere juist weer andere Radiohead nummers, maar dat geldt ook voor The Knife natuurlijk.
Uiteraard, maar Silent Shout is toch wel keihard favoriet van The Knife, in ieder geval wel met dit deelnemersveld. Uit voorgaande berichten blijkt toch dat Jigsaw verre van het monopolie heeft op de titel 'favoriete nummer van het album'.

Jaaaah Sprawl II streeft No Cars Go voorbij

Sprawl II lijkt het beste Arcade Fire-liedje te gaan worden. Dat had ik toch niet helemaal zien aankomen eigenlijk.

Poeha schreef:

Is thelion al geweest?

nog steeds niet.......

Jammer dat Bloodbuzz zo matig presteert, ik blijf het prachtig vinden.

Het staat allemaal nog wel verdraaide dicht op elkaar. Vanaf Spinvis maken ze allemaal nog kans op een top tien positie.

Ik ook niet denk ik?

Ondertussen pakken de Zweedse meisjes overigens ook nog kostbare punten in de strijd om de laatste plek. Of eigenlijk: de strijd om de een-na-laatste plek.

Onweerwolf
stoepkrijt schreef:
Sprawl II lijkt het beste Arcade Fire-liedje te gaan worden. Dat had ik toch niet helemaal zien aankomen eigenlijk.

Terecht.

Sprawl II is ook het fijnste Arcade Fire nummer vind ik.

Dat is Reflektor, maar die heeft het niet gehaald

Nee da's It's Never Over (Hey Orpheus), maar die mocht de finale niet bereiken.

#teamintervention

corn1holio1 schreef:
Ik ook niet denk ik?
Dan heb ik toch weer prim hoop voor mijn favoriet.

tbouwh schreef:
Dat is Reflektor, maar die heeft het niet gehaald

Voor mij in ieder geval alletwee top 20 aller tijden materiaal.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.