Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:01 uur
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:03 uur
wel een mooie tweestrijd toch, nog wat spannender tot het eind vergeleken met vorig jaar.
2
geplaatst: 11 december 2016, 21:03 uur
1 en 2 nu écht wel zeker, kampen kiezen dus.
De zaag wordt zo aan het mes geregen.
De zaag wordt zo aan het mes geregen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 21:04 uur
En na volgend jaar ook van die andere. En wat dan?
1
Ik heb stiekem een beetje spijt dat ik mijn vriendin gevraagd heb ook mee te doen. 3 punten voor The Knife en geen één voor Radiohead. Als het op minder dan drie punten beslist wordt.... 

3
Je kunt de spanning snijden met een mes. Nog een paar puzzelstukjes te gaan!
1
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:05 uur
DjFrankie schreef:
The Knife op 1 krijgen Lion
Ik vraag me af of thelion wel (genoeg) punten aan Silent Shout gegeven heeft. Maar goed, ik kan geen puntenaantallen van vorig jaar terugkijken. The Knife op 1 krijgen Lion

0
Zegt ook iets over wat er van de afgelopen jaren in de finale is terechtgekomen dit jaar. Maar ja verandering van spijs..
2
Onweerwolf
NP: #31 Santigold - Disparate Youth
Schandalige exit uit de finale.
Schandalige exit uit de finale.
1
geplaatst: 11 december 2016, 21:06 uur
0
Edgar18 schreef:
Ik heb stiekem een beetje spijt dat ik mijn vriendin gevraagd heb ook mee te doen. 3 punten voor The Knife en geen één voor Radiohead. Als het op minder dan drie punten beslist wordt....
Ineeee heeft id geen beste smaak..
0
Eefje of Het Zesde Metaal op #1!
Ik kwam gisteren nog een lijst tegen waar Ploegsteert helemaal bovenaan stond. Het kan gewoon.
Ik kwam gisteren nog een lijst tegen waar Ploegsteert helemaal bovenaan stond. Het kan gewoon.
0
Mag van mij volgend jaar gerust weer terugkeren in de finale. Prima nummer.
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:07 uur
luigifort schreef:
Ineeee heeft id geen beste smaak..
Helaas, verkeerd gegokt. Wellicht de vriendin van Gretz?Ineeee heeft id geen beste smaak..
2
geplaatst: 11 december 2016, 21:07 uur
Edgar18 schreef:
...krijgt ze de volgende keer dat ik haar zie een dikke zoen van me

0
geplaatst: 11 december 2016, 21:08 uur
Gretz schreef:
Dat was dan ook een beetje overdreven gezien wat er allemaal aan prachtigs achter stond maar verrassend was t wel ja
* denotes required fields.