MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2015: K.O.

zoeken in:

catdog schreef:
53. The Weeknd – The Hills vs. Jamie xx feat. Romy – Loud Places

Mijn gedroomde finale al in de eerste ronde

Teunnis schreef:
(quote)

Mijn gedroomde finale al in de eerste ronde

Ja, rottige loting idd

55. Ella Eyre – Good Times vs. Joey Bada$$ - No. 99

0-1

56. James Bay – Hold Back the River vs. Nicki Minaj feat. Lunchmoney Lewis – Trini Dem Girls

0-1

Arrie schreef:
(quote)

Uiteraard! Ik heb ook genoeg artiesten waarbij ik al snel enthousiast ben als het al een bepaalde sound heeft, ook al is het eens wat minder verrassend. Wat dat betreft kan ik het zeker begrijpen. Ik ben ook echt niet altijd op zoek naar iets nieuws, het kan juist heel fijn zijn als iets vertrouwd en bekend klinkt. Als een artiest in mijn straatje dan wat in herhaling valt, ben ik een stuk milder dan bij een band (als Kensington) waar ik überhaupt al niet veel mee heb. Maar voor mijn gevoel maken ze iedere keer hetzelfde nummer.

Daar zit je aan de kern denk ik. Zal niet ontkennen dat de nummers qua sound niet enorm verschillen. Maar juist omdat ik die sound kan waarderen zal het mij niet snel storen. Ik moet wel zeggen dat ik met de eerste twee albums niet zo veel op heb (op wat losse songs na), dus er zit wel degelijk een stijgende lijn in met de hits van 'Rivals'. Maargoed, ik kan me ook voorstellen dat als je de losse nummers al niet bijster interessant vond je de albums wellicht niet echt beluisterd hebt (wanneer dit wel het geval is, chapeau ).

3-3

Leuke plaat van Nicki.

57. Charlie Puth feat. Meghan Trainor – Marvin Gaye vs. Steve Aoki & Afrojack, feat. Bonnie McKee – Afroki

0-0

58. Betty Who – All of You vs. OneRepublic – I Lived

1-0

59. Jasmine Thompson – Adore vs. N*E*R*D – Squeeze Me

0-1

60. Flo Rida feat. Lookas & Sage the Gemini – G.D.F.R. vs. Chris Brown & Tyga, feat. ScHoolboy Q – Bitches n Marijuana

0-1

61. Tinie Tempah feat. Jess Glynne – Not Letting Go vs. Gwen Stefani – Used to Love You

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:20 uur

geplaatst: vandaag om 20:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.