MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2015: K.O.

zoeken in:

Neeeeeeee Ed Sheeran door in plaats van Matoma

NewYorkCityLight schreef:
Neeeeeeee Ed Sheeran door in plaats van Matoma

Daar was ik ook niet echt blij mee. Stem ook anders even Guetta door anders zien we straks misschien ook nog James Bay doorgaan.

Ik ken ze allebei niet en de features op die van Guetta nodigen niet echt uit.

4-2!!!!!!!!!!!! ZOnde van Trouble overigens

69. Meghan Trainor feat. John Legend – Like I’m Gonna Lose You vs. Deorro feat. Chris Brown – Five More Hours

1-0

hoor die van Meghan veel op Q voorbij komen en vind hem eigenlijk wel leuk. Klinkt wel een beetje oudbollig maar dat heeft ook z'n charme.

1-1 overigens idd de enige van Meghan die ik wel kan aanhoren

Verder doe je mij inderdaad ook geen plezier met een LP van mevrouw Trainor.

Wie beslist deze?

1-2 natuurlijk

70. Snoop Dogg feat. Charlie Wilson – Peaches n Cream vs. Avery Wilson feat. Migos – Change My Mind

0-1 allebei lekker

2-1

Beide echt niet bijzonder, die tweede zelfs niet aan te horen. California Roll is wel een heerlijk nummer van dat album van Snoop.

71. VanVelzen – Call It Luck vs. The Weeknd – Can’t Feel My Face

0-1

VanVelzen past beter in de small hits ko.

Gelieve ook een nieuwe battle te plaatsen.

72. Charli XCX feat. Rita Ora – Doing It vs. Silentó – Watch Me (Whip / Nae Nae)

1-0

Gelieve ook een nieuwe battle te plaatsen!

73. Maroon 5 – Sugar vs. Alvaro Soler – El Mismo Sol

1-0

2-0

Snap niet waarom juist deze Spaanstalige plaat is aangeslagen. Waarschijnlijk omdat hij zo'n leuk gezicht heeft.

3-0

El Mismo Sol vind ik ook maar niks. Sugar daarentegen vind ik misschien wel de beste van Maroon 5 van de laatste jaren (koning éénoog in het land der blinden, maar toch, goed nummer ).

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.