MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 20e eeuw (K.O.)

zoeken in:
Twijfel.

0-4

0-5

89. Lindsey Buckingham (Fleetwood Mac ) vs. Fela Kuti

0-1

't Is Lindsey trouwens.

90. Jim Morrison vs. Juan Atkins

2-0

Gor
5-0

91. Prince vs. Elliott Smith

1-1 het gaat om iconen he Gretz, geen persoonlijke voorkeur .

Edgar18 schreef:
1-1 het gaat om iconen het Gretz, geen persoonlijke voorkeur .

Tsja, persoonlijke iconen dus. Ik zou wel gek zijn als ik op een icoon stem (Prince) die allerlei vervelende manieren heeft die in mijn ogen icoon- en muzikantonwaardig is.

Ow nou in dat geval
4-3

Gretz schreef:
Ik zou wel gek zijn als ik op een icoon stem (Prince) die allerlei vervelende manieren heeft die in mijn ogen icoon- en muzikantonwaardig is.
Heb jij Prince ontmoet .

Edgar18 schreef:
(quote)
Heb jij Prince ontmoet .

Nee. Ik heb het specifiek over het feit dat ie regelmatig zijn eigen fans aanklaagt als die voor privé-gebruik een foto of filmpje maken van een concert. Sowieso belachelijk dat hij denkt te moeten bepalen of iemand een foto mag nemen bij een concert. Verder vind ik het ook belachelijk hoe panisch hij omgaat met copyright issues. En de gemiddelde prijzen die hij vraagt voor een concert slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.

En hij heeft nooit een oscar nominatie behaald. Hij verliest het echt op alle fronten.

92. Nick Drake vs. Gary Numan

1-0

2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 10:32 uur

geplaatst: vandaag om 10:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.