MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2013

zoeken in:

Push The Sky Away eruit... Pfff. Al is Ongeveer ook erg mooi. Maar kan toch niet tippen aan PTSA?

7-7

Het moet niet gekker worden, dat pseudo-poëtische gewauwel van Eefje de Visser wint van topfavoriet Push the Sky Away

7-8

Allebei maar matig, niveau zou hoger moeten zijn in deze fase.

7. Moderat - Bad Kingdom vs. Boards of Canada - Reach for the Dead

Pfff...allebei erg sterk, wat een verschil met de vorige battle.

1-3

Titmeister schreef:
Het moet niet gekker worden, dat pseudo-poëtische gewauwel van Eefje de Visser wint van topfavoriet Push the Sky Away

Ik maak het er denk ik niet beter op als ik zeg dat ik achteraf liever op Nick Cave had willen stemmen...

4-5 deze is het makkelijkst tot nu toe, maar dat is niet omdat Bad Kingdom slecht is.

Gelukkig won Ongeveer daar, anders was de kans groot geweest dat we 2x Nick Cave in de finale zouden hebben. Wat ook zwaar overdreven is.

8. Nadina Shah - Runaway vs. Jon Hopkins - Open Eye Signal

0-0

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 05:32 uur

geplaatst: vandaag om 05:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.