Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2016, 10:11 uur
Go Nads!!!
9. Lanterns on the Lake - Another Tale from Another English Town vs. Kanye West - Bound 2
0-0
9. Lanterns on the Lake - Another Tale from Another English Town vs. Kanye West - Bound 2
0-0
0
geplaatst: 3 april 2016, 13:21 uur
4-3
Huh, een stuk Nobody To Love van Sigma en wat gerap, hoe is Bound 2 zo ver geraakt?
Huh, een stuk Nobody To Love van Sigma en wat gerap, hoe is Bound 2 zo ver geraakt?
0
geplaatst: 3 april 2016, 13:23 uur
Ach, de onwetendheid, heerlijk. Sigma heeft Kanye net dik geript met die kutcover JoaMuse. Hij was eerst 

0
geplaatst: 3 april 2016, 13:27 uur
Snap ik ook niet Joachim, Niks tegen Kanye maar dit is zo onderhand zijn minste wat ik van hem ken.
0
geplaatst: 3 april 2016, 13:28 uur
Johnny Marr schreef:
Ach, de onwetendheid, heerlijk. Sigma heeft Kanye net dik geript met die kutcover JoaMuse. Hij was eerst
Oh haha, wist ik niet. Maar de wetenschap dat Kanye eerst was, doet het nummer niet beter klinken. Ach, de onwetendheid, heerlijk. Sigma heeft Kanye net dik geript met die kutcover JoaMuse. Hij was eerst
Blijf het raar vinden dat zo veel mensen er hier voor stemmen. Ik zie nu dat het nummer op YouTube zelfs meer dislikes dan likes heeft, komt toch niet vaak voor.
0
geplaatst: 3 april 2016, 13:49 uur
5-4 Bound 2 is in al zijn kutheid haast leuk. Maar dan niet dus.
0
geplaatst: 3 april 2016, 13:59 uur
Ach, ik heb wel meerdere malen dubbel gelegen van het lachen bij de clip. Dus wat betreft amusementswaarde zit het met Bound 2 dik in orde.
0
geplaatst: 3 april 2016, 14:19 uur
7-4
Heb ook niet veel met Bound 2 terwijl ik de rest van dat album echt geweldig vind. Voelt voor mij wel heel melig.
Heb ook niet veel met Bound 2 terwijl ik de rest van dat album echt geweldig vind. Voelt voor mij wel heel melig.
0
geplaatst: 3 april 2016, 14:33 uur
10. Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R vs. Vampire Weekend - Step
1-0, maar beiden niet heel bijzonder goed
1-0, maar beiden niet heel bijzonder goed
* denotes required fields.