MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2013

zoeken in:

Go Nads!!!

9. Lanterns on the Lake - Another Tale from Another English Town vs. Kanye West - Bound 2

0-0

1-1

Pffft Jon Hopkins er ook uit

4-3

Huh, een stuk Nobody To Love van Sigma en wat gerap, hoe is Bound 2 zo ver geraakt?

Ach, de onwetendheid, heerlijk. Sigma heeft Kanye net dik geript met die kutcover JoaMuse. Hij was eerst

Snap ik ook niet Joachim, Niks tegen Kanye maar dit is zo onderhand zijn minste wat ik van hem ken.

Johnny Marr schreef:
Ach, de onwetendheid, heerlijk. Sigma heeft Kanye net dik geript met die kutcover JoaMuse. Hij was eerst
Oh haha, wist ik niet. Maar de wetenschap dat Kanye eerst was, doet het nummer niet beter klinken. Blijf het raar vinden dat zo veel mensen er hier voor stemmen. Ik zie nu dat het nummer op YouTube zelfs meer dislikes dan likes heeft, komt toch niet vaak voor.

4-4

Go Bound 2! Nee tegen de haters!

5-4 Bound 2 is in al zijn kutheid haast leuk. Maar dan niet dus.

Zelfs Kanye fan Teun vind het niks

Ach, ik heb wel meerdere malen dubbel gelegen van het lachen bij de clip. Dus wat betreft amusementswaarde zit het met Bound 2 dik in orde.

7-4

Heb ook niet veel met Bound 2 terwijl ik de rest van dat album echt geweldig vind. Voelt voor mij wel heel melig.

10. Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R vs. Vampire Weekend - Step

1-0, maar beiden niet heel bijzonder goed

3-4

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.