MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

6-8 idd vrij gelijkwaardig

DE HALVE FINALES VAN DE CROWDED HOUSE KO!

http://diffuser.fm/files/2016/06/Crowded-House.jpg

We hebben 64 nummers teruggebracht naar 4 nummers en van de eerste 4 albums is nog steeds één nummer over. Van deze 4 geweldige nummers blijft uiteindelijk het beste nummer over, maar voordat we die gaan bepalen eerst de halve finales!

Succes met de keuzes, ik verwacht hier toch wat minder duidelijke uitslagen dan in de kwartfinales, maar we zullen zien. We gaan tot de 8, 1 verschil.

1. Fall at Your Feet vs. Private Universe
2. Better Be Home Soon vs. Don't Dream It's Over

3-3

Zie nu pas dat Four Seasons eruit is. Nota bene tegen World Where You Live. Prima nummer, maar geen buitencategorie binnen hun oeuvre.

Endless summer lift the curse

4-4

Casartelli (moderator)
4-5

chevy93 schreef:
3-3

Zie nu pas dat Four Seasons eruit is. Nota bene tegen World Where You Live. Prima nummer, maar geen buitencategorie binnen hun oeuvre.

Je brengt het als een feit maar WWYL vind ik sterker dan 4 seasons

Vier prachtige nummers trouwens. Ik heb in dit stadium niet zulke duidelijke voorkeuren meer.

6-7

Nipt hoor! Twee prachtige nummers...

3-1

Sorry, ik breek even in.

3-4

Dont Dream It's Over powned de wnnaar van die andere battle sowieso

Casartelli (moderator)
3-5

Ik kwam in de kwartfinale binnenvallen en zag dat er nog één echt goed nummer meedeed. Maar ja, die is net weggestemd. Don't Dream It's Over is dan best of the rest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.