Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2019, 19:35 uur
De rest van de week ben ik op Rock Werchter en zal ik waarschijnlijk niet meestemmen, dus plaats gerust zelf de nieuwe battles.
En om de vaart er een beetje in te houden gaan we vanaf nu tot de 3 stemmen i.p.v. 4.
En om de vaart er een beetje in te houden gaan we vanaf nu tot de 3 stemmen i.p.v. 4.
0
geplaatst: 25 juni 2019, 21:17 uur
1-2
Ben er nog steeds niet uit of ik Eez-Eh nou leuk vind of kapotirritant.
En veel plezier Koen!
En veel plezier Koen!
1
geplaatst: 25 juni 2019, 21:22 uur
1-3 leuk leuk
Amuseer je Koen! De enige keer dat ik Kasabian live zag, was trouwens op Rock Werchter. Prima opwarming voor Muse toen.
Amuseer je Koen! De enige keer dat ik Kasabian live zag, was trouwens op Rock Werchter. Prima opwarming voor Muse toen.

0
geplaatst: 25 juni 2019, 23:41 uur
123poetertjes schreef:
Ik vond hem eerst irritant, maar dat is aardig bijgetrokken bij me. Ben er nog steeds niet uit of ik Eez-Eh nou leuk vind of kapotirritant.

En veel plezier Koen!
Thanks!
0
geplaatst: 25 juni 2019, 23:43 uur
JoaMuse schreef:
Leuk toeval! Deze Kasabian-KO is nu ook een soort opwarmer voor Muse, want die staan er dit jaar weer. Amuseer je Koen! De enige keer dat ik Kasabian live zag, was trouwens op Rock Werchter. Prima opwarming voor Muse toen.

1
geplaatst: 26 juni 2019, 00:15 uur
JoaMuse schreef:
Amuseer je Koen! De enige keer dat ik Kasabian live zag, was trouwens op Rock Werchter.
Amuseer je Koen! De enige keer dat ik Kasabian live zag, was trouwens op Rock Werchter.
idem, maar in 2012.
1
geplaatst: 26 juni 2019, 10:07 uur
Lol fake news van mezelf, Werchter was niet de enige keer want ik heb Kasabian vorig jaar nog gezien op de Lokerse Feesten. 

0
geplaatst: 28 juni 2019, 09:13 uur
2-2 Comeback Kid misschien wel de sterkste op FCOL maar debuut gaat toch praktisch boven alles
0
geplaatst: 29 juni 2019, 18:35 uur
0
geplaatst: 1 juli 2019, 18:24 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.