menu

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
avatar van JoaMuse
0-2

avatar van andré
0-3


avatar van stoepkrijt
Zo, dat ging ineens rap. Morgen ga ik weer loten.

avatar van Johnny Marr
stoepkrijt schreef:
Deze battle staat al meer dan 48 uur, dus ik kap 'm af. The Doberman stond als eerste op 3 en is daarom door.

Nog een stem op The Doberman van deze jongen hier. En ik ga ook nipt voor Days Are Forgotten.

avatar van stoepkrijt
Johnny Marr schreef:
(quote)

Nog een stem op The Doberman van deze jongen hier. En ik ga ook nipt voor Days Are Forgotten.
Dan zijn ze dus allebei terecht door.

avatar van stoepkrijt
Ronde 2 was een slagveld, waarin we een aantal grote namen zijn kwijtgeraakt (Fire, L.S.F., Where Did All the Love Go? en Reason Is Treason bijvoorbeeld). Gelukkig zijn er nog véél meer grote namen overgebleven!

Er zijn nog zestien nummers over en alle albums zijn nog vertegenwoordigd. West Ryder is (niet verrassend ) hofleverancier met vijf nummers, Velociraptor! en Kasabian volgen met ieder drie, Empire en 48:13 hebben nog twee ijzers in het vuur en For Crying Out Loud nog één.

De loting voor ronde 3 komt eraan!


avatar van stoepkrijt
1. Bow vs. Goodbye Kiss

1-0

Heerlijk liedje, dat Goodbye Kiss, maar geen schijn van kans tegen het allerbeste Kasabian-liedje.

avatar van JoaMuse
1-1

avatar van stoepkrijt
123poetertjes, andré, bonothecat, El Ninjo, JoaMuse, Johnny Marr, Poeha, Rudi S, Snowblood, starsailor en VladTheImpaler: Opgelet, we zijn gestart met ronde 3!

Iedereen die niet getagd is en dit leest is ook van harte welkom.

avatar van Rudi S
2-1


avatar van Snowblood
3-2 !

avatar van andré
3-3

avatar van 123poetertjes
Drie van de beste vier nummers al gesneuveld, zou nu een walk in the park voor Club Foot moeten worden.

4-3

avatar van Johnny Marr
123poetertjes schreef:
Drie van de beste vier nummers al gesneuveld, zou nu een walk in the park voor Club Foot moeten worden.

Ja, maar check die tegenstander...

avatar van 123poetertjes
meh, bitch

avatar van stoepkrijt
We gaan nu zien hoe het uitpakt.

2. Club Foot vs. Shoot the Runner

1-0 makkelijke keuze voor mij

avatar van Rudi S
2-0

avatar van andré
3-0


avatar van stoepkrijt
Twee keer 'meh'.

1-1


avatar van 123poetertjes
1-2 allebei niet geweldig

avatar van Snowblood
2-2 inderdaad niet

avatar van stoepkrijt
Als iemand nog even een vijfde en beslissende stem uitdeelt gaan we door met de volgende battle.

avatar van andré
2-3


avatar van JoaMuse
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:15 uur

geplaatst: vandaag om 19:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.