MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

En nu? Het is bijna een dag na de laatste stem. Ik heb ooit iets gezien over een 24 uurs-regel, ik weet niet wat dat inhoudt, kan die uitsluitsel geven?

Hanszel schreef:
En nu? Het is bijna een dag na de laatste stem. Ik heb ooit iets gezien over een 24 uurs-regel, ik weet niet wat dat inhoudt, kan die uitsluitsel geven?

RV wint.

Ik heb wel eens gehoord dat je een 'vision board' moet maken voor dingen die je voor elkaar wil krijgen. Een visuele weergave van je wensen, toekomstdromen. Ik was daar vrij sceptisch over. Tot vandaag!

Zoals jullie weten is mijn avatar hier de albumcover van Angel Dust. De vier overgebleven nummers in deze knock-out komen allemaal van dit album. Ik zeg: vision boards werken!

Dan de trekking van de volgende twee ronden:

1. Everything's Ruined vs. Midlife Crisis
2. RV vs. A Small Victory

Everything's Ruined vs. Midlife Crisis

1-1

Wrathchild1
1-3

2. RV vs. A Small Victory

1-0

Wrathchild1
1-3

johannesA
1-4

Wow! Het gaat ineens hard. De finale is bekend!!!

Omdat de twee halve finales nogal uitgesproken uitslagen waren, gaan we in de finale tot de 7 met twee punten verschil.

Wie wint de Faith No More knockout?

De finale:

A Small Victory vs. Midlife Crisis

0-1

Dat ging idd rap, niet eens op de 2de halve finale kunnen stemmen

0-2

dix
0-5

Dat wordt géén Small Victory

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.