Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2019, 14:41 uur
En nu? Het is bijna een dag na de laatste stem. Ik heb ooit iets gezien over een 24 uurs-regel, ik weet niet wat dat inhoudt, kan die uitsluitsel geven?
0
geplaatst: 30 september 2019, 14:45 uur
Hanszel schreef:
En nu? Het is bijna een dag na de laatste stem. Ik heb ooit iets gezien over een 24 uurs-regel, ik weet niet wat dat inhoudt, kan die uitsluitsel geven?
RV wint.
0
geplaatst: 30 september 2019, 16:01 uur
Ik heb wel eens gehoord dat je een 'vision board' moet maken voor dingen die je voor elkaar wil krijgen. Een visuele weergave van je wensen, toekomstdromen. Ik was daar vrij sceptisch over. Tot vandaag!
Zoals jullie weten is mijn avatar hier de albumcover van Angel Dust. De vier overgebleven nummers in deze knock-out komen allemaal van dit album. Ik zeg: vision boards werken!
Dan de trekking van de volgende twee ronden:
1. Everything's Ruined vs. Midlife Crisis
2. RV vs. A Small Victory
Zoals jullie weten is mijn avatar hier de albumcover van Angel Dust. De vier overgebleven nummers in deze knock-out komen allemaal van dit album. Ik zeg: vision boards werken!
Dan de trekking van de volgende twee ronden:
1. Everything's Ruined vs. Midlife Crisis
2. RV vs. A Small Victory
0
geplaatst: 30 september 2019, 20:23 uur
Wow! Het gaat ineens hard. De finale is bekend!!!
Omdat de twee halve finales nogal uitgesproken uitslagen waren, gaan we in de finale tot de 7 met twee punten verschil.
Wie wint de Faith No More knockout?
De finale:
A Small Victory vs. Midlife Crisis
0-1
Omdat de twee halve finales nogal uitgesproken uitslagen waren, gaan we in de finale tot de 7 met twee punten verschil.
Wie wint de Faith No More knockout?
De finale:
A Small Victory vs. Midlife Crisis
0-1
0
geplaatst: 30 september 2019, 20:26 uur
Dat ging idd rap, niet eens op de 2de halve finale kunnen stemmen 
0-2

0-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.