MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
1-2

59. Nas - I Gave You Power vs. Dr. Dre (ft. Anderson .Paak) - Animals

Heel vervelend dat Animals nergens online te beluisteren is, je zou hem moeten downloaden. Wel een fantastisch nummer trouwens!

Edit: oh gevonden! Hierzo!

Maar toch:

1-0

Was diep teleurgesteld in het nieuwe album van Dre. Dat Dre en DJ Premier samen een track hadden gemaakt wekte wel wat enthousiastme op. Maar man wat vond ik het jammer dat Anderson Paak hier op stond. Ben helemaal geen fan van zijn style.

Ik ga voor de klassieker.

2-0

Arrie

Leuke site trouwens!

Dirruk schreef:
Arrie

Leuke site trouwens!

Oh ik ken die site verder niet hoor. Kwam het gewoon tegen toen ik via Google op het nummer zocht. Heb die site ook helemaal niet bekeken.

Ik dig Anderson .Paak trouwens juist heel erg. Ik vind het wel heel jammer hoe Dre op zijn laatste album klinkt, maar los van Dre's verse vind ik Animals een heerlijk nummer.

4-0

60. Krumbsnatcha - Closer to God vs. J-Live - The Best Part

Ik ga voor J-Live, standaard in de playlist. 0-1

1-1

Ik ken Krumbsnatcha verder niet, maar Closer to God vind ik erg tof.

Erg lastig om een keuze te maken tussen deze 2. Ga toch maar voor J-Live. Vind de beat daar meer Premo-achtig.
1-2

Nog een 4-1 voor Animals want die verdient ook een punt

Johnny Marr schreef:
Nog een 4-1 voor Animals want die verdient ook een punt

Je mag ook best op deze stemmen hoor. ?

Arrie schreef:
(quote)

Je mag ook best op deze stemmen hoor. ?

Bij deze:

3-2

Een battle, die al 4 maanden bezig is...

Ja, het wil niet echt vlotten. Maar we zijn bijna door de eerste ronde heen, en daarna ga ik weer wat mensen taggen voor ronde 2, hopend dat er wat meer mensen willen aanhaken als het kaf van het koren gescheiden is. Voor zover er sprake van kaf is natuurlijk...

61. Gang Starr - Mass Appeal vs. Janet Jackson - Together Again [DJ Premier 100 in a 50 Remix]

Ik heb trouwens een Spotify-playlist gemaakt van alle nummers die tot nog toe door zijn naar ronde 2: Primoooo! on Spotify - open.spotify.com

61. Gang Starr - Mass Appeal vs. Janet Jackson - Together Again [DJ Premier 100 in a 50 Remix]

Leuke remix, maar ik ga toch voor de klassieker.

1-0

Outlaw104 schreef:
Een battle, die al 4 maanden bezig is...

Stem dan

Ik kan zelf helaas momenteel niet stemmen, zit op het werk.

62. Royce Da 5'9" - Shake This vs. Yuna - Places to Go

0-1

Weer allebei tof!

1-1

3-1

Allebei dope idd!

63. Jay-Z - Intro / A Million and One Questions / Rhyme No More vs. Pitch Black - It's All Real

1-0

Jay-Z heeft bijna z'n hele oeuvre van Spotify gehaald maar gelukkig staat deze er nog op.

1-1.

Echt heerlijk scratchwerk op It's All Real.

1-2. Gruwelijke track van een groep die ik verder helemaal kwijt ben geraakt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:47 uur

geplaatst: vandaag om 15:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.