MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
Ook niet simpel.

0-1-1

0-2-1

0-2-2

Root is een supervette track, maar de andere twee zijn fenomenaal.

0-3-2

Doomed User eruit, au!

1-3-2

Verrassende stand hier! Ik zou het wel een stunt vinden als Feiticeira eruit vliegt.

Ik kan pas vanavond stemmen.

1-3-3

1-3-4

En zo nemen we afscheid van één van Deftones' allerlekkerste intro's.

8. This Place Is Death vs. Digital Bath vs. Rubicon

1-0-0

Inderdaad heerlijke intro, bizar dat Root er al uit is. Stemgemiddelde van Adrenaline ligt hier ook wel lager dan recentere albums en hoewel ik er niet mee akkoord ga kan ik wel begrijpen waarom.
Nuja, volgende battle.

2-0-0

Ikzelf heb nooit de afkeer voor Adrenaline begrepen. Lekker ruw, een apart sfeertje en hoewel het tot de zogenaamde "nu metal" gerekend werd, kwam op het album Deftones' oog en oor voor sfeer en experimentele songstructuren al mooi daarboven.

In deze battle ook weer drie prima platen.

3-0-0

Moeilijkste tot nu toe.
0-1-0

Hier moet ik niet al te lang over nadenken. Wat is een schijtnummer is dat "Back to School" zeg
Geen idee wat Deftones hier bezielde.

1-1-0

3-1-0

Mag van mij dit hele zootje winnen zelfs.

3-1-2

Back to School vind ik juist een erg leuk plaatje. OK, het is eigenlijk als grap bedoeld en de band zelf haat het nummer, maar het is toch niet zo heel anders als de andere Deftones-nummers uit die tijd?

Wellicht snap ik het niet helemaal, maar Digital Bath is gewoon door. Of ben je daar juist verdrietig om
Voor de zekerheid; we geven toch punten aan het slechtste nummer?

OMG

Dat ik heb dus gemist

Correctie:

Back to School (Mini Maggit) vs. Needles and Pins vs. Minerva

4-1-1

sheep67 schreef:
OMG

Dat ik heb dus gemist

Haha Ach, maakt verder niet veel uit, zit allemaal best dicht bij elkaar toch? Hoog niveautje qua discografie, die mannen van Deftones.

tja, dat maakt wel verschil. Volgens mij valt de schade tot nu toe wel mee, maar ik zou wel ophouden je favorieten het steeds zo moeilijk te maken

Gelukkig was mijn inbreng gering qua stemmen maar inderdaad, alles is top!

10. Rosemary vs. Sextape vs. Prince

0-0-1

0-1-1

We stemmen in deze ronde inderdaad op het slechtste nummer. Het kan blijkbaar geen kwaad dat nog eens onder de aandacht te brengen.

Vanaf de volgende ronde doen we weer 'normaal' en stemmen we gewoon op onze favorieten.

Back to School eruit, dat doet me deugd. Ik had het gevoel dat dat nummer eigenlijk best populair was onder fans. Hier op MuMe valt dat dus mee.

Rosemary is live zeer indrukwekkend, maar de studieversie legt het toch af tegen twee van de toppers van Diamond Eyes.

1-2-1

1-2-2

Moeilijk om te kiezen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.