Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:09 uur
De battle staat al bijna twee dagen, tijd om de knoop door te hakken.
Prince had als eerste drie stemmen dus die valt af.
Prince had als eerste drie stemmen dus die valt af.
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:12 uur
11. Geometric Headdress vs. Pink Maggit vs. You've Seen the Butcher
0-1-0
You've Seen the Butcher vond ik nooit zo bijzonder, maar toen ze die afgelopen april in 013 live speelden ben ik om.
0-1-0
You've Seen the Butcher vond ik nooit zo bijzonder, maar toen ze die afgelopen april in 013 live speelden ben ik om.
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:13 uur
Pink Maggit is prima, maar werkt mijn inziens beter in de flow van het album dan als aparte song.
0-2-0
0-2-0
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:38 uur
Vergeten dat je op het minst goede nummer moet stemmen?
Pink Maggit is zonder twijfel 1 van mijn favoriete Deftones nummers.
Nuja, volgende:
12. Hearts / Wires vs. Mascara vs. Risk
1-0-0
Pink Maggit is zonder twijfel 1 van mijn favoriete Deftones nummers.Nuja, volgende:
12. Hearts / Wires vs. Mascara vs. Risk
1-0-0
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:43 uur
Hoe kunnen jullie in godsnaam Pink Maggit eruit stemmen? Dat is het mooiste Deftones-nummer ooit. Ik ben echt gewoon een beetje boos op jullie!!! 
Vooral tegen twee van de ''gewoon goede'' Deftones-nummers had ik verwacht dat Pink Maggit er met gemak doorheen zou komen.

Vooral tegen twee van de ''gewoon goede'' Deftones-nummers had ik verwacht dat Pink Maggit er met gemak doorheen zou komen.
0
geplaatst: 2 juni 2017, 19:58 uur
Poten af van Risk!
1-1-1

1-1-1
Don Cappuccino schreef:
Hoe kunnen jullie in godsnaam Pink Maggit eruit stemmen? Dat is het mooiste Deftones-nummer ooit. Ik ben echt gewoon een beetje boos op jullie!!!
Ik ben ook een beetje boos op jou, dus dan staan we quitte. Hoe kunnen jullie in godsnaam Pink Maggit eruit stemmen? Dat is het mooiste Deftones-nummer ooit. Ik ben echt gewoon een beetje boos op jullie!!!

0
geplaatst: 2 juni 2017, 23:00 uur
Don Cappuccino schreef:
Nog even en je gaat nog zeggen dat White Pony hun mooiste album is! =P Maar zonder dollen, ik ben het best vaak met je eens, Don, maar Pink Maggit heeft me nooit kunnen overtuigen en was duidelijk de minste van de drie.
0
geplaatst: 3 juni 2017, 16:45 uur
Die schaamteloze manier waarop de songs van Adrenaline en Around the Fur worden afgeslacht, daar kan ik moeilijk mee leven. De volgende die op Mascara durft te stemmen, daag ik uit voor een potje armworstelen 
2-3-2

2-3-2
1
geplaatst: 3 juni 2017, 17:18 uur
ASman schreef:
Die schaamteloze manier waarop de songs van Adrenaline en Around the Fur worden afgeslacht, daar kan ik moeilijk mee leven.
Ach, de beste nummers van beide albums moeten nog komen. Die zullen echt niet zo makkelijk naar huis gestuurd worden, niet door mij in ieder geval. Ik geef wel toe dat ik vooral fan ben van hun latere albums.Die schaamteloze manier waarop de songs van Adrenaline en Around the Fur worden afgeslacht, daar kan ik moeilijk mee leven.
1
geplaatst: 3 juni 2017, 17:20 uur
En terwijl ASman en Johnny Marr gaan armworstelen gaan wij verder met de volgende battle:
13. Phantom Bride vs. Teenager vs. What Happened to You?
0-1-0
Phantom Bride is een van hun beste nummers. Misschien zelfs wel hun allerbeste.
13. Phantom Bride vs. Teenager vs. What Happened to You?
0-1-0
Phantom Bride is een van hun beste nummers. Misschien zelfs wel hun allerbeste.
0
geplaatst: 3 juni 2017, 17:26 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Ach, de beste nummers van beide albums moeten nog komen. Die zullen echt niet zo makkelijk naar huis gestuurd worden, niet door mij in ieder geval. Ik geef wel toe dat ik vooral fan ben van hun latere albums. Hangt er vanaf wat je verstaat onder beste nummers natuurlijk.
Schandalig dat Root er al uit is.0-1-1
0
geplaatst: 3 juni 2017, 17:44 uur
Root was er daar een van... Lotion is hier ook geliefd en verder doel ik vooral op de verwachte, 'gevestigde' namen.
We gaan wel zien wat de rest van dit spel brengt.
We gaan wel zien wat de rest van dit spel brengt.
0
geplaatst: 3 juni 2017, 18:18 uur
stoepkrijt schreef:
Ach, de beste nummers van beide albums moeten nog komen. Die zullen echt niet zo makkelijk naar huis gestuurd worden, niet door mij in ieder geval. Ik geef wel toe dat ik vooral fan ben van hun latere albums.
Ach, de beste nummers van beide albums moeten nog komen. Die zullen echt niet zo makkelijk naar huis gestuurd worden, niet door mij in ieder geval. Ik geef wel toe dat ik vooral fan ben van hun latere albums.
Ik vind ieder tijdperk van Deftones top. Het komt zelden voor dat een band (zeker binnen het metal-genre) op deze manier evolueert en toch steeds albums van topkwaliteit blijft brengen.
0-3-1
0
geplaatst: 3 juni 2017, 19:21 uur
1-0-1
Rapture vind ik geweldig. Die chaotische, harde uitbarstingen van Deftones zijn bijzonder lekker.
Rapture vind ik geweldig. Die chaotische, harde uitbarstingen van Deftones zijn bijzonder lekker.
0
geplaatst: 3 juni 2017, 19:23 uur
Pff moeilijk weer. Maar heb een lichte voorkeur voor Rapture. 
2-0-1

2-0-1
0
geplaatst: 3 juni 2017, 19:43 uur
2-0-2
Moeilijk. Eigenlijk even goed. Dan uiteindelijk, met pijn, kies ik voor Rapture als minst goede.
Moeilijk. Eigenlijk even goed. Dan uiteindelijk, met pijn, kies ik voor Rapture als minst goede.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.