MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
Hele lastige inderdaad. Zou morgen zo weer anders kunnen zijn

2-1-3

3-1-3

Wie deelt de beslissende tik uit?

Vanaf nu mag na 24 uur een nieuwe battle geplaatst worden. Het nummer dat er dan het slechtst voor staat valt af. In dit geval is dat Rapture, omdat die als eerste op 3 stond.

1-1-1

Rapture eruit
En we gaan er toch zeker niet One Weak uitgooien!

1-2-2

One Weak staat toch echt op punt van uitschakeling, tenzij er nog een stemmer komt.

Leuk om te zien dat iedereen hier andere favorieten heeft en dat er nauwelijks nummers met 4-0-0 worden afgeserveerd, maar het houdt de boel wel een beetje op.

Ik wil deze battle liever niet beslissen met een 24-versregel, dus ik laat 'm nog even staan tot er een beslissende stem komt.

15. Rivière vs. Entombed vs. One Weak

2-2-2 (beslissende stem gezocht)

16. Lotion vs. If Only Tonight We Could Sleep [Live] vs. Prayers / Triangles

0-1-0

0-2-0

16. Lotion vs. If Only Tonight We Could Sleep [Live] vs. Prayers / Triangles

0-3-0

Snelle ronde.

17. Elite vs. Pink Cellphone vs. Combat
0-1-0, puur omdat die laatste minuut het nummer verpest voor mij. Moest het de ingekorte versie zijn had ik tegen Elite gestemd.

Ik vind Pink Cellphone wel een leuk experimenteel tussendoortje, maar als nummer op zich wel de mindere.

0-2-0

0-4-0

18. Poltergeist vs. Bored vs. Engine No. 9

0-0-0

Sanderkeuh schreef:
puur omdat die laatste minuut het nummer verpest voor mij. Moest het de ingekorte versie zijn had ik tegen Elite gestemd.
Die laatste minuut vind ik juist wel gaaf. Maar de rest van het nummer is gewoon te saai, dus ik zou er toch op gestemd hebben.

1-0-0

Twee van de beste nummers van Adrenaline tegen een zwakke broeder van Koi No Yokan. Makkie.

3-2-2 (beslissende stem gezocht)

2-0-0

Twee van de beste nummers van Adrenaline tegen een minder opzienbarende van Koi No Yokan.

Twee van de beste nummers van Adrenaline tegen een van leukste nummers van Koi No Yokan. Vooral live is Poltergeist tof, maar kan niet op tegen Engine en al helemaal niet tegen Bored:
3-0-0

4-0-0

19. Damone vs. Headup vs. Battle-Axe

1-1-0

Ik vind Headup een van de mindere nummers in het Deftones-oeuvre, dus deze was makkelijk!

Ja, Headup vind ik veruit het minste nummer op AtF.

1-2-0

Verrassende stand. Ik had Headup zonder problemen een paar rondes verder zien komen, maar dat kon nog wel eens lastig worden.

Ik vind Headup gewoon goed en Battle-Axe geweldig.

2-2-0

3-2-0

3-2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:06 uur

geplaatst: vandaag om 07:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.