Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2017, 19:52 uur
Street Carp is fantastisch, Graphic Nature is jaren '80 new wave maar dan loodzwaar en Drive is gewoon goed. Duidelijke keuze.
0-1-2
0-1-2
0
geplaatst: 10 juni 2017, 20:36 uur
0
geplaatst: 10 juni 2017, 22:10 uur
Er zijn inderdaad sterkere battles geweest, maar Xenon vind ik toch zeker de moeite waard.
1-0-1
1-0-1
0
geplaatst: 10 juni 2017, 22:31 uur
1-1-1
Fireal is net een metal-Slint. Fantastische track. Ook Xenon is ijzersterk.
Fireal is net een metal-Slint. Fantastische track. Ook Xenon is ijzersterk.
0
geplaatst: 10 juni 2017, 23:03 uur
Fireal is inderdaad geniaal.
Deathblow vind ik eigenlijk erg sterk, maar toch net de mindere van de drie.
1-2-1
Deathblow vind ik eigenlijk erg sterk, maar toch net de mindere van de drie.
1-2-1
0
geplaatst: 10 juni 2017, 23:10 uur
Vind ze alle drie zeer sterk maar als ik moet stemmen gaat het naar Xenon:
2-2-1
2-2-1
0
geplaatst: 11 juni 2017, 18:41 uur
0
geplaatst: 11 juni 2017, 20:09 uur
Ik heb doorgaans een gruwelijke hekel aan rap in metal, maar voor een of andere reden is de manier waarop Deftones het deed op Adrenaline (in Engine No. 9 en 7 Words) voor mij niet storend.
0-3-0
0-3-0
0
geplaatst: 11 juni 2017, 20:14 uur
Lastig koekje, maar aangezien Teething misschien wel mijn favoriete niet-albumnummer is:
1-3-0
1-3-0
0
geplaatst: 11 juni 2017, 21:20 uur
Teething is super maar oude live videos zijn veel beter dan de studio versie, zie Pinkpop 1998. Die oerkreten van Chi, heerlijk. 
31. Kimdracula vs. Tempest vs. CMND / CTRL
0-0-2, alle 3 super.

31. Kimdracula vs. Tempest vs. CMND / CTRL
0-0-2, alle 3 super.
0
geplaatst: 11 juni 2017, 21:54 uur
0-0-1; Birthmark is duidelijk de uitblinker hier. Voor mij althans. 

1
geplaatst: 11 juni 2017, 21:57 uur
ASman schreef:
Ik heb doorgaans een gruwelijke hekel aan rap in metal, maar voor een of andere reden is de manier waarop Deftones het deed op Adrenaline (in Engine No. 9 en 7 Words) voor mij niet storend.
Eens.Ik heb doorgaans een gruwelijke hekel aan rap in metal, maar voor een of andere reden is de manier waarop Deftones het deed op Adrenaline (in Engine No. 9 en 7 Words) voor mij niet storend.
ASman schreef:
Kimdracula is een pareltje.
Ook mee eens.Kimdracula is een pareltje.
0
geplaatst: 12 juni 2017, 07:36 uur
Die laatste battles gingen vlot! In battle 29 is Deathblow nu definitief afgevallen en daarmee zit deze ronde erop.
Ik ga vanavond loten voor ronde 2.
Ik ga vanavond loten voor ronde 2.
0
geplaatst: 12 juni 2017, 08:48 uur
Ter afwachting eentje die de KO niet maakte: Smile van het onuitgebrachte Eros album.
Dit had het vervolg op Saturday Night Wrist moeten zijn, maar omdat Chi in coma beland was en uiteindelijk gestorven is zijn de opnames nooit afgewerkt. Schijnt dat alleen de vocals nog opgenomen moesten worden, Smile is de enige afgewerkte song die uitgebracht is.
Van een andere song, Melanie, zijn wel een paar live versies te vinden op YouTube.
Ik blijf hopen dat Eros ooit afgewerkt zal worden.
Dit had het vervolg op Saturday Night Wrist moeten zijn, maar omdat Chi in coma beland was en uiteindelijk gestorven is zijn de opnames nooit afgewerkt. Schijnt dat alleen de vocals nog opgenomen moesten worden, Smile is de enige afgewerkte song die uitgebracht is.
Van een andere song, Melanie, zijn wel een paar live versies te vinden op YouTube.
Ik blijf hopen dat Eros ooit afgewerkt zal worden.
0
geplaatst: 12 juni 2017, 15:05 uur
Ik heb de laatste battles gemist vanwege het hoge tempo, maar ik zie dat de juiste nummers zijn uitgeschakeld. 

0
geplaatst: 12 juni 2017, 19:21 uur
Dit nummer heb ik wel eens gehoord, jaren geleden toen ik nog niet echt Deftones-fan was. Het heeft dan ook geen indruk gemaakt. Dat doet het nu wel. Fijn gitaarwerk dat goed past bij de dromerige vocalen. Dit klinkt als een logische opvolger van Saturday Night Wrist. Logischer eigenlijk dan het toch wat hardere Diamond Eyes.
0
geplaatst: 12 juni 2017, 19:39 uur
In de eerste ronde zijn alle niet-reguliere albumtracks (covers, bonustracks, etc.) afgevallen. Verder zijn er van ieder album wel een paar nummers gesneuveld: 2 van Adrenaline, White Pony en Koi No Yokan, 3 van Around the Fur, Deftones en Gore en 4 van Saturday Night Wrist en Diamond Eyes. Leuk om te zien dat er geen periode uit hun oeuvre is die duidelijk de boventoon voert of het onderspit delft (voorlopig althans).
De loting voor ronde 2 is op komst!
De loting voor ronde 2 is op komst!
1
geplaatst: 12 juni 2017, 19:39 uur
ASman schreef:
Die schaamteloze manier waarop de songs van Adrenaline en Around the Fur worden afgeslacht, daar kan ik moeilijk mee leven.
De schade valt tot nu toe toch erg mee moet ik zeggen. Die schaamteloze manier waarop de songs van Adrenaline en Around the Fur worden afgeslacht, daar kan ik moeilijk mee leven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.