Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2017, 22:45 uur
4-2
'Elite' heb ik altijd een beetje een vervelend nummer geworden - en bovendien gaat het over menstruatie en menstruatie is viesch - maar dat titelnummer van 'Diamond Eyes' is moddervet.
'Elite' heb ik altijd een beetje een vervelend nummer geworden - en bovendien gaat het over menstruatie en menstruatie is viesch - maar dat titelnummer van 'Diamond Eyes' is moddervet.
0
geplaatst: 27 juni 2017, 23:00 uur
Slowgaze schreef:
'Elite' heb ik altijd een beetje een vervelend nummer geworden - en bovendien gaat het over menstruatie en menstruatie is viesch
Ik vind Elite dan juist weer moddervet. Bedankt voor je toelichting, nu kan ik nooit meer naar Elite luisteren zonder aan menstruatie te denken...'Elite' heb ik altijd een beetje een vervelend nummer geworden - en bovendien gaat het over menstruatie en menstruatie is viesch
0
geplaatst: 27 juni 2017, 23:02 uur
7. Hole in the Earth vs. Battle-Axe
0-1
Allebei goed, maar Battle-Axe wint door het meesterlijke intro.
0-1
Allebei goed, maar Battle-Axe wint door het meesterlijke intro.
1
geplaatst: 28 juni 2017, 06:05 uur
Oei neen. Die uitspraak doet zelfs een beetje pijn. Wat een track.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:38 uur
Vind ik dus ook, ik verkies 'm toch nipt boven Diamond Eyes, al is dat ook een bazentrack.
Stem je trouwens mee bennie?
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:47 uur
0-4
Battle-Axe is gewoon melancholische doom/sludge. Supervette track.
Battle-Axe is gewoon melancholische doom/sludge. Supervette track.
0
geplaatst: 28 juni 2017, 10:49 uur
Deze is MOEILIJK. My Own Summer (Shove It) was mijn eerste kennismaking met Deftones en een meesterlijke beuker, maar Minerva heeft echt iets magisch.
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 juni 2017, 12:00 uur
My Own Summer vind ik nu net een van hun zwakste beukers, dus de magie van Minerva wint.
1-2
1-2
0
geplaatst: 28 juni 2017, 15:52 uur
2-4
'Minerva' is een perfecte combinatie van metal en shoegazing.
'When you're ripe, you'll bleed out control'
'Minerva' is een perfecte combinatie van metal en shoegazing.
stoepkrijt schreef:
Bedankt voor je toelichting, nu kan ik nooit meer naar Elite luisteren zonder aan menstruatie te denken...
Bedankt voor je toelichting, nu kan ik nooit meer naar Elite luisteren zonder aan menstruatie te denken...
'When you're ripe, you'll bleed out control'
0
geplaatst: 28 juni 2017, 17:56 uur
0
geplaatst: 28 juni 2017, 20:20 uur
Gore verdient zeker een paar nummers in de volgende ronde te krijgen, al had ik (L)MIRL daar op voorhand zeker niet verwacht.
1-1
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.