Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2017, 22:26 uur
stoepkrijt schreef:
Gore verdient zeker een paar nummers in de volgende ronde te krijgen
En aangezien Hearts / Wires na Phantom Bride het beste nummer van dat album is:Gore verdient zeker een paar nummers in de volgende ronde te krijgen
3-1
0
geplaatst: 29 juni 2017, 00:50 uur
Zonde dat Kimdracula eruit ligt inderdaad, maar wel aangenaam verrast dat het zo ver gekomen is.
3-1, niet echt een uitgesproken voorkeur hier.
3-1, niet echt een uitgesproken voorkeur hier.
0
geplaatst: 29 juni 2017, 07:43 uur
You've Seen the Butcher heb ik lange tijd onderschat, maar het kwartje is inmiddels gevallen. Toch vind ik Sextape net wat beter.
4-1
Bovendien doen de dromerige nummers het tot nu toe slechter dan gehoopt, dus die kunnen wel een kleine boost gebruiken.
4-1
Bovendien doen de dromerige nummers het tot nu toe slechter dan gehoopt, dus die kunnen wel een kleine boost gebruiken.

0
geplaatst: 29 juni 2017, 17:22 uur
Beware eruit
Op zich kan ik daar nog wel mee leven, maar tegen Fireal had ik dit echt niet verwacht.
14. Phantom Bride vs. Lotion
1-2
Het oude werk van Deftones begint serieus de overhand te krijgen in dit spel. Tijd voor een ommekeer!
Op zich kan ik daar nog wel mee leven, maar tegen Fireal had ik dit echt niet verwacht.14. Phantom Bride vs. Lotion
1-2
Het oude werk van Deftones begint serieus de overhand te krijgen in dit spel. Tijd voor een ommekeer!
1
geplaatst: 29 juni 2017, 18:18 uur
Hier geef ik eindelijk ook eens een stem aan het recentere werk. 
2-2

2-2
0
geplaatst: 29 juni 2017, 18:44 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.