MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

sheep67 schreef:
4-3 yess!!
Hoera!
(mijn favoriet van Gore)
Dit geeft me weer een beetje hoop.

4-1 voor Around the Fur.

Dankzij een aantal extra deelnemers is deze ronde verrassend snel gegaan. Daar ben ik blij om.

De loting voor de achtste finales volgt morgen.

4-2

Jammer dat My Own Summer er al uitligt trouwens.

Ter afwachting van de volgende ronde post ik nog een nummer die de KO niet haalde: het instrumentale FYIHYD, of voluit Fuck You I Hope You Die...
Duidelijk geen happy liedje dus, maar luister vooral zelf.

Sanderkeuh schreef:
Ter afwachting van de volgende ronde post ik nog een nummer die de KO niet haalde: het instrumentale FYIHYD, of voluit Fuck You I Hope You Die...
Duidelijk geen happy liedje dus, maar luister vooral zelf.
Ik had iets veel harders verwacht bij zo'n titel, zo'n typische Adrenaline-beuker bijvoorbeeld. Ik ben aangenaam verrast! Erg mooi dit.

Het zou zo mooi geweest zijn: 8 verschillende albums bij de laatste 16. Dat is helaas niet gelukt. Saturday Night Wrist is de schlemiel, want die verloor deze ronde maar liefst 5 nummers. Op Deftones na hebben alle andere albums ook verliezen geleden.

Inmiddels is wel duidelijk geworden welke periode uit Deftones' carrière hier het populairst is, want van de overgebleven 16 nummers komen er 12 van hun eerste drie albums: 4 van White Pony, 2 van Around the Fur en 3 van zowel Adrenaline als Deftones, nota bene de twee slechts beoordeelde albums op deze site. Diamond Eyes heeft nog 2 nummers in de race, Koi No Yokan en Gore ieder nog 1.

RONDE 4

Stem op je favoriete nummer. De eerste met vijf stemmen gaat door naar de kwartfinale.

1. Birthmark vs. Battle-Axe
2. Be Quiet and Drive (Far Away) vs. Passenger
3. Diamond Eyes vs. Engine No. 9
4. Digital Bath vs. Around the Fur
5. Sextape vs. Fireal
6. Hexagram vs. Swerve City
7. Minerva vs. Knife Prty
8. Phantom Bride vs. Change (In the House of Flies)

Tot de 5, 1 verschil.

Oei, het zit er al bijna op. Heb al een klein vermoeden wat de finale zal worden, van de overblijvers heb ik een favoriet die toch wel nét boven de andere uitsteekt. Fijne loting trouwens, kan gebeuren dat er bij dit soort KO's de wat de finale zou moeten zijn eigenlijk een paar rondes te vroeg komt.

Nuja, ik ga hier weer voor de typische Adrenaline-beuker.
1-1

Ik heb ook het idee dat er twee favorieten zijn, maar het is zeker geen two-horse race ( ). Daarvoor zitten er ook nog een hoop nummers kwalitatief dicht deze deze twee aan.

We gaan het zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

2-4

0-2

Een jaar geleden had ik voor Be Quiet and Drive gekozen, maar sindskort ben ik om:

2-3

Heb hier lang over moeten nadenken (en ik vrees dat dat bij de volgende battles eveneens het geval zal zijn...):

4-3

Sanderkeuh, Slowgaze of bennerd, wie beslist deze battle?

Moeilijk.

4-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:48 uur

geplaatst: vandaag om 20:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.