Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
1
geplaatst: 29 juni 2017, 21:18 uur
0
geplaatst: 29 juni 2017, 21:21 uur
4-1 voor Around the Fur.
Dankzij een aantal extra deelnemers is deze ronde verrassend snel gegaan. Daar ben ik blij om.
De loting voor de achtste finales volgt morgen.
Dankzij een aantal extra deelnemers is deze ronde verrassend snel gegaan. Daar ben ik blij om.

De loting voor de achtste finales volgt morgen.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 08:23 uur
Ter afwachting van de volgende ronde post ik nog een nummer die de KO niet haalde: het instrumentale FYIHYD, of voluit Fuck You I Hope You Die...
Duidelijk geen happy liedje dus, maar luister vooral zelf.

0
geplaatst: 30 juni 2017, 19:50 uur
Sanderkeuh schreef:
Ter afwachting van de volgende ronde post ik nog een nummer die de KO niet haalde: het instrumentale FYIHYD, of voluit Fuck You I Hope You Die...
Ik had iets veel harders verwacht bij zo'n titel, zo'n typische Adrenaline-beuker bijvoorbeeld. Ik ben aangenaam verrast! Erg mooi dit.Ter afwachting van de volgende ronde post ik nog een nummer die de KO niet haalde: het instrumentale FYIHYD, of voluit Fuck You I Hope You Die...
0
geplaatst: 30 juni 2017, 19:52 uur
Het zou zo mooi geweest zijn: 8 verschillende albums bij de laatste 16. Dat is helaas niet gelukt. Saturday Night Wrist is de schlemiel, want die verloor deze ronde maar liefst 5 nummers. Op Deftones na hebben alle andere albums ook verliezen geleden.
Inmiddels is wel duidelijk geworden welke periode uit Deftones' carrière hier het populairst is, want van de overgebleven 16 nummers komen er 12 van hun eerste drie albums: 4 van White Pony, 2 van Around the Fur en 3 van zowel Adrenaline als Deftones, nota bene de twee slechts beoordeelde albums op deze site. Diamond Eyes heeft nog 2 nummers in de race, Koi No Yokan en Gore ieder nog 1.
Inmiddels is wel duidelijk geworden welke periode uit Deftones' carrière hier het populairst is, want van de overgebleven 16 nummers komen er 12 van hun eerste drie albums: 4 van White Pony, 2 van Around the Fur en 3 van zowel Adrenaline als Deftones, nota bene de twee slechts beoordeelde albums op deze site. Diamond Eyes heeft nog 2 nummers in de race, Koi No Yokan en Gore ieder nog 1.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 19:56 uur
RONDE 4
Stem op je favoriete nummer. De eerste met vijf stemmen gaat door naar de kwartfinale.
1. Birthmark vs. Battle-Axe
2. Be Quiet and Drive (Far Away) vs. Passenger
3. Diamond Eyes vs. Engine No. 9
4. Digital Bath vs. Around the Fur
5. Sextape vs. Fireal
6. Hexagram vs. Swerve City
7. Minerva vs. Knife Prty
8. Phantom Bride vs. Change (In the House of Flies)
Tot de 5, 1 verschil.
Stem op je favoriete nummer. De eerste met vijf stemmen gaat door naar de kwartfinale.
1. Birthmark vs. Battle-Axe
2. Be Quiet and Drive (Far Away) vs. Passenger
3. Diamond Eyes vs. Engine No. 9
4. Digital Bath vs. Around the Fur
5. Sextape vs. Fireal
6. Hexagram vs. Swerve City
7. Minerva vs. Knife Prty
8. Phantom Bride vs. Change (In the House of Flies)
Tot de 5, 1 verschil.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 20:08 uur
Oei, het zit er al bijna op. Heb al een klein vermoeden wat de finale zal worden, van de overblijvers heb ik een favoriet die toch wel nét boven de andere uitsteekt. Fijne loting trouwens, kan gebeuren dat er bij dit soort KO's de wat de finale zou moeten zijn eigenlijk een paar rondes te vroeg komt.
Nuja, ik ga hier weer voor de typische Adrenaline-beuker.
1-1
Nuja, ik ga hier weer voor de typische Adrenaline-beuker.
1-1
0
geplaatst: 30 juni 2017, 20:15 uur
Ik heb ook het idee dat er twee favorieten zijn, maar het is zeker geen two-horse race (
). Daarvoor zitten er ook nog een hoop nummers kwalitatief dicht deze deze twee aan.
We gaan het zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
). Daarvoor zitten er ook nog een hoop nummers kwalitatief dicht deze deze twee aan.We gaan het zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
0
geplaatst: 30 juni 2017, 23:12 uur
Een jaar geleden had ik voor Be Quiet and Drive gekozen, maar sindskort ben ik om:
2-3
2-3
0
geplaatst: 1 juli 2017, 19:18 uur
Heb hier lang over moeten nadenken (en ik vrees dat dat bij de volgende battles eveneens het geval zal zijn...):
4-3
4-3
0
geplaatst: 2 juli 2017, 12:32 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.