MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
24u voorbij...
Myth door

Gewoon omdat het kan 7-5!

2. PPP vs. Irene

0-1

2-6 lastige...

Bij de laatste Greatest Hits (dacht ongeveer een jaar geleden) was het nog PPP op 1.

EDIT: Inderdaad bijna exact een jaar geleden, alleen was PPP mijn #2 en Sparks mijn #1. Irene stond op #4 en de andere finalist Myth op #3. Je kunt wel zeggen dat de halve finales en finale naar mijn smaak zijn (Norway overigens op #8 destijds).

De uitslag van de Greatest Hits was trouwens Myth als winnaar en Norway op #3, maar de andere halve finalisten slechts op #7 (Irene) en #15 (PPP).

Toont aan dan een KO systeem een leuke toevoeging is om op een andere manier naar Fav. songs te kijken.

UnknownPleasure
3-7!!!!!!

Het pleit is al beslecht, maar nog even mijn duit in het zakje. Irene is toch net wat sterker:

3-8

Finale! Tot de 8, 2 verschil

Myth vs. Irene

1-0 ook mijn allround favoriet

4-1

Maar Take Care is mijn favoriete Beach House uiteindelijk

5-1

Goed om te zien dat Beach House een breede top heeft, met verschillende persoonlijke favorieten.
Mijn persoonlijke favo's zijn al gesneuveld. The Hours, Bluebird, Norway,

6-1

Irene ook prachtig!

UnknownPleasure
6-2

Nee, tegen Myth kan Irene niet op:

7-2

Mijn favorieten Zebra en Norway lagen er al eerder uit, maar Myth zou zeker geen slechte winnaar zijn.

Het zou vooral een voorspelbare winnaar zijn. Prachtig nummer, maar als er een Beach House-spel wordt georganiseerd is Myth 9 kansen op 10 de winnaar, wat ik ergens toch wel een beetje jammer vind want ze hebben zoveel meer.

Voorspelbaar zeker, maar het betekent ook dat het een gedragen keuze is en dat vind ik ook heel wat waard.

7-3

Ik vind het heel erg lastig om te bepalen wat mijn Beach House favo is, maar Irene is zeker een grote kanshebber.

8-4 jammer van deze finale

Myth wint redelijk afgetekend!

Dank voor het meespelen allen!

Dan geef ik het stokje nu door aan Edgar18 voor de Sufjan Stevens-editie.

01. Bonk - Foo Fighters
02. thelion - Vaya Con Dios
03. Arno - The Waterboys
04. Laxus11 - Bee Gees
05. Johnny Marr - Drake
06. ArthurDZ - Leonard Cohen
07. luigifort - PJ Harvey
08. Casartelli - Gazpacho
09. Gretz - Spinvis
10. dix - Swell
11. dumb_helicopter - Editors
12. Bonk - Crowded House
13. Gretz - Eefje de Visser
14. DjFrankie - Fischer-Z
15. stoepkrijt - Kasabian
16. Arno - St. Vincent

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.