Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2017, 13:18 uur
Dus nu 5-5 zeker (ik stem op December, Arno op A Pagean Place?)
0
geplaatst: 27 december 2017, 13:40 uur
7-6
December is een verrassende halve finalist vind ik, blijkbaar een zeer populair nummer.
December is een verrassende halve finalist vind ik, blijkbaar een zeer populair nummer.
2
geplaatst: 27 december 2017, 13:53 uur
Johnny Marr schreef:
Gala is nog nét even mooier. Maar helaas...
0
geplaatst: 27 december 2017, 17:10 uur
7-9, hoewel allebei mooi, niet echt finalenummers / hun beste nummers
Jammer dat Red Army Blues er nu ook uit ligt.
Jammer dat Red Army Blues er nu ook uit ligt.
0
geplaatst: 28 december 2017, 07:58 uur
Komt ie!
Finale (tot 12, 1 verschil):
1. A Pagan Place vs. Don't Bang the Drum
Finale (tot 12, 1 verschil):
1. A Pagan Place vs. Don't Bang the Drum
0
geplaatst: 28 december 2017, 08:17 uur
Niet de gedroomde finale dat was Old England - Red Army Blues geweest, maar dit zijn toch ook twee hele fijne nummers!
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 december 2017, 08:54 uur
Voor aanvang van deze KO had ik blindelings op Don't Bang the Drum gestemd, maar na een paar nieuwe luisterbeurten van de drie eerste albums, wordt A Pagan Place stilaan een van mijn persoonlijke favorieten.
1-2
1-2
0
geplaatst: 28 december 2017, 09:15 uur
2-3
Die schelle productie van Don't Bang The Drum maakt het nummer wat mij betreft nauwelijks genietbaar. A Pagan Place is iets beter te doen.
Die schelle productie van Don't Bang The Drum maakt het nummer wat mij betreft nauwelijks genietbaar. A Pagan Place is iets beter te doen.
0
geplaatst: 28 december 2017, 09:19 uur
3-3
Nipt, m'n nummers 2 en 3 uit hun oeuvre wat mij betreft (na Gala), en ze wisselen nog al eens van plek. Vandaag delven de drums het onderspit.
Nipt, m'n nummers 2 en 3 uit hun oeuvre wat mij betreft (na Gala), en ze wisselen nog al eens van plek. Vandaag delven de drums het onderspit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2017, 11:23 uur
4-7
A Pagan Place is een opmerkelijke finalist, daar hij in de recentste Greatest Hits niet bij de laatste twintig mocht meedoen. Wat mij betreft wel volkomen terecht dat hij hier staat overigens, ook een bescheiden troost voor de eerste-ronde-uitschakeling van Trumpets.
Don't Bang the Drum is ook dik in orde. Al lang blij dat we ons hier in dit stadium niet over een December, Red Army Blues of The Pan Within hoeven te buigen, om over de infame hit maar helemaal niet te beginnen.
A Pagan Place is een opmerkelijke finalist, daar hij in de recentste Greatest Hits niet bij de laatste twintig mocht meedoen. Wat mij betreft wel volkomen terecht dat hij hier staat overigens, ook een bescheiden troost voor de eerste-ronde-uitschakeling van Trumpets.
Don't Bang the Drum is ook dik in orde. Al lang blij dat we ons hier in dit stadium niet over een December, Red Army Blues of The Pan Within hoeven te buigen, om over de infame hit maar helemaal niet te beginnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.