MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

Één van de eerdere stemmers (Johnny Marr, laxus11, luigifort, Marty McFly, El Stepperiño, JoaMuse of dumb_helicopter) die deze battle (of volgenden )wil beslissen?

I am a River is door

12. Come Back - I’ll Stick Around

0-1

Acido, Booijstra, driekesjiwi, Hanszel, Jeronimus, joko150, MarcoB, MDekens,NDD, Ole Gunnar, pencapchew, RickGretsch, Seroja, Skullour, Tempel, timmem, tjoeker, Verweggistan, Vinni;

Jullie worden door mij getagd omdat je de Foo Fighters in je artiesten top 10 hebt staan (en in ieder geval redelijk recent nog actief geweest bent op MusicMeter). Wellicht hebben jullie zin/tijd om mee te spelen in deze Foo Fighters KO. Uit een lijst van 64 nummers (zie hier voor de hele lijst) kiezen we het beste Foo Fighters nummer door een KO-systeem tot we nog één nummer over hebben, het beste Foo Fighters-nummer. Het uitgangspunt is simpel; je geeft het beste nummer een punt. In de eerste ronde gaan we tot de 4.

Vind je het leuk om mee te spelen, je bent van harte welkom. Mocht ik je ongewild lastig gevallen hebben, mijn excuses!

12. Come Back - I’ll Stick Around

0-3

johannesA
0-4

13. Make it Right - Low

0-0

14. End Over End - This is a Call

0-1

0-4

15. Alone + Easy Target - New Way Home

0-1

. Oh, sorry. Ik zie nu dat de speelvolgorde van het toernooi al bepaald is ... (eerste keer voor mij )

Hier dan de 15e ronde (ik probeer nu NIET aan mevrouw Stemband te denken )

15. For All the Cows - Big Me

1-0

johannesA
2-1

16. X-Static – Rope

0-1

johannesA
0-3

0-4

17. Something from Nothing - Friend of a Friend

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:18 uur

geplaatst: vandaag om 22:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.