Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2018, 14:51 uur
Loting volgt later vanmiddag, eerst moet er even een verjaardagsvisite gedaan worden 
Tot die tijd een andere klassieker uit het oeuvre van Foo Fighters, die de selectie voor de KO niet gered had, als pauzemuziekje.

Tot die tijd een andere klassieker uit het oeuvre van Foo Fighters, die de selectie voor de KO niet gered had, als pauzemuziekje.
0
geplaatst: 13 januari 2018, 17:50 uur
2e Ronde van de Foo Fighters KO!!!
Met (in meer of mindere mate) dank aan de stemmers; Johnny Marr, laxus11, Simon77, luigifort, Rudi S, johannesA, Marty McFly, El Stepperiño, dumb_helicopter, JoaMuse, andré, MDekens, MarcoB, Jeronimus, Hanszel en NDD
is het kaf van het koren gescheiden en hebben we nog 32 nummers over.
We hebben nog 4 nummers over van het debuutalbum Foo Fighters, nog 5 van The Colour and the Shape, 4 van There's Nothing Left To Lose, 4 van One By One, 3 van In Your Honor, 4 van Echoes, Silence, Patience and Grace, 3 van Wasting Light, 2 van Sonic Highways, 2 van Concrete and Gold en 1 van de EP Saint Cecilia. Een aardige verdeling over de diverse albums dus.
In de 2e ronde gaan we proberen of we tot de 5 komen, met 1 verschil. De 24 uursregel blijft van toepassing.
Ronde 2:
1. Next Year - The Pretender
2. All My Life - Times Like These
3. Walking After You - Hey Johnny Park!
4. Walk - Dirty Water
5. But, Honestly - This is a Call
6. For All the Cows - Long Road to Ruin
7. Tired of You - My Hero
8. Best of You - White Limo
9. I am a River - Learn to Fly
10. Everlong - Exhausted
11. Breakout - Low
12. Stacked Actors - No Way Back
13. Home - In Your Honor
14. I’ll Stick Around - Rope
15. Saint Cecilia – Monkey Wrench
16. Something from Nothing - The Sky is a Neighborhood
Met (in meer of mindere mate) dank aan de stemmers; Johnny Marr, laxus11, Simon77, luigifort, Rudi S, johannesA, Marty McFly, El Stepperiño, dumb_helicopter, JoaMuse, andré, MDekens, MarcoB, Jeronimus, Hanszel en NDD
is het kaf van het koren gescheiden en hebben we nog 32 nummers over.
We hebben nog 4 nummers over van het debuutalbum Foo Fighters, nog 5 van The Colour and the Shape, 4 van There's Nothing Left To Lose, 4 van One By One, 3 van In Your Honor, 4 van Echoes, Silence, Patience and Grace, 3 van Wasting Light, 2 van Sonic Highways, 2 van Concrete and Gold en 1 van de EP Saint Cecilia. Een aardige verdeling over de diverse albums dus.
In de 2e ronde gaan we proberen of we tot de 5 komen, met 1 verschil. De 24 uursregel blijft van toepassing.
Ronde 2:
1. Next Year - The Pretender
2. All My Life - Times Like These
3. Walking After You - Hey Johnny Park!
4. Walk - Dirty Water
5. But, Honestly - This is a Call
6. For All the Cows - Long Road to Ruin
7. Tired of You - My Hero
8. Best of You - White Limo
9. I am a River - Learn to Fly
10. Everlong - Exhausted
11. Breakout - Low
12. Stacked Actors - No Way Back
13. Home - In Your Honor
14. I’ll Stick Around - Rope
15. Saint Cecilia – Monkey Wrench
16. Something from Nothing - The Sky is a Neighborhood
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.