MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
Casartelli (moderator)
1-1

johannesA
1-3

NDD
1-4

DE HALVE FINALES VAN DE FOO FIGHTERS KO!!

http://ksassets.timeincuk.net/wp/uploads/sites/55/2017/02/FooFightersGettyImages-153100472.jpg

De albums The Colour and the Shape, One By One en In Your Honor zijn nog vertegenwoordigd. De eerste zelfs met twee nummers. Daar zit wat mij betreft ook de grootst opvallende aanwezige in deze halve finales bij (Hey Johnny Park!) die de meest verrassende afwezige (The Pretender) voor mij in de vorige ronde versloeg.

We gaan in de halve finales tot de 7 en 2 verschil.

1. Times Like These - Everlong
2. Hey Johnny Park! - Best of You

1. Times Like These - Everlong

0-1

NDD
1-4

NDD
Ik vind All My Life eigenlijk een opvallendere afwezige dan The Pretender, had verwacht dat dat nummer veel langer zou meegaan. The Pretender heb ik ergens altijd het zwakkere broertje van All My Life gevonden.

Hey Johnny Park! vind ik ook verrassend, maar wel terecht

NDD schreef:
Ik vind All My Life eigenlijk een opvallendere afwezige dan The Pretender, had verwacht dat dat nummer veel langer zou meegaan. The Pretender heb ik ergens altijd het zwakkere broertje van All My Life gevonden.

Hey Johnny Park! vind ik ook verrassend, maar wel terecht

All My Life had ik persoonlijk ook heel graag nog in de halve finales gehad (en ook wel in de finale). Een persoonlijke favoriet van mij! In de tweede ronde lootte het echter Times Like These en ging het helaas onderuit. All My Life vind ik veel beter. Ik had echter de indruk dat The Pretender qua hit, bekendheid en favoriet groter was, maar dan blijkt wel weer dat op MusicMeter geregeld de smaak afwijkt van die van de massa

Of ik schat het verkeerd in, dat kan natuurlijk ook

Learn to Fly moest natuurlijk in de finale staan tegenover Everlong.

1-5

1-7 Niet zo moeilijk.

De tweede halve finale:

2. Hey Johnny Park! - Best of You

0-1

0-2, leuk dat Hey Johnny Park! zo ver gekomen is, maar Best of You is toch wel een andere klasse voor mij.

johannesA
2-5. Laat Everlong de finale nu maar winnen.

NDD
3-5

HET IS TIJD VOOR DE FINALE VAN DE FOO FIGHTERS KO!!!!!

In zo'n vier weken tijd hebben we 64 nummers terug gebracht naar 2 nummers en daaruit gaan we het beste nummer van de Foo Fighters kiezen. Het zijn

vs.

We gaan tot de 8, 2 verschil

Best of You - Everlong

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.