MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
NDD
3-0

4-0

Rope blijft ook erg leuk

5-1

2. Walk - Best of You

0-1

alweer een hele lastige

0-2

Hm, Best of you is vast een FF favoriet, maar Walk On is toch mijn favoriet.
En dan die Michael Douglas clip

1-2

1-3

Na My Hero is Best of You mijn FF favoriet. Moest Walk doorgaan zou ik daar ook weinig problemen mee hebben, want dat nummer is wel echt pubersentiment, was voor mij de single van het jaar in 2011.

NDD
1-4

johannesA
2-5

Ai, ook hier moeilijk kiezen. Toch maar Walk.

4-5

5-7, hoogtepunt elk concert weer.

3. Hey Johnny Park! - The Pretender

1-0

1-1 veruit makkelijkste keuze van de kwartfinales

2-3 eensch met JoaMuse, maar dan op een heel andere manier. Ik vind The Pretender een verschrikkelijke draak, wat een wanstaltig nummer. Om te kotsen zo slecht. Hey Johnny Park! daarentegen is erg leuk.

Weet ik Johnny Marr, ik herinner me dat je de Tijdlozechat binnenkwam tijdens The Pretender en je eerste bericht in de chatbox was "Wat een kutnummer"

NDD
Ik vind dit dan weer met verre voorsprong de moeilijkste van allemaal, maar toch:

3-3

JoaMuse schreef:
Weet ik Johnny Marr, ik herinner me dat je de Tijdlozechat binnenkwam tijdens The Pretender en je eerste bericht in de chatbox was "Wat een kutnummer"

Hahahaha echt? Zalig, dat weet ik niet meer

johannesA
4-4

Ik vind hem ook wel erg lastig. Maar de één ben ik in de loop der jaren (en zelfs de afgelopen weken) steeds beter gaan vinden en de ander steeds minder, dus

6-4

4. Learn to Fly - Times Like These

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:49 uur

geplaatst: vandaag om 10:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.