Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2018, 12:23 uur
Hm, Best of you is vast een FF favoriet, maar Walk On is toch mijn favoriet.
En dan die Michael Douglas clip
1-2
En dan die Michael Douglas clip

1-2
0
geplaatst: 21 januari 2018, 12:30 uur
1-3
Na My Hero is Best of You mijn FF favoriet. Moest Walk doorgaan zou ik daar ook weinig problemen mee hebben, want dat nummer is wel echt pubersentiment, was voor mij de single van het jaar in 2011.
Na My Hero is Best of You mijn FF favoriet. Moest Walk doorgaan zou ik daar ook weinig problemen mee hebben, want dat nummer is wel echt pubersentiment, was voor mij de single van het jaar in 2011.
0
geplaatst: 22 januari 2018, 14:47 uur
2-3 eensch met JoaMuse, maar dan op een heel andere manier. Ik vind The Pretender een verschrikkelijke draak, wat een wanstaltig nummer. Om te kotsen zo slecht. Hey Johnny Park! daarentegen is erg leuk.
1
geplaatst: 22 januari 2018, 15:15 uur
Weet ik Johnny Marr, ik herinner me dat je de Tijdlozechat binnenkwam tijdens The Pretender en je eerste bericht in de chatbox was "Wat een kutnummer" 

0
NDD
geplaatst: 22 januari 2018, 15:47 uur
Ik vind dit dan weer met verre voorsprong de moeilijkste van allemaal, maar toch:
3-3
3-3
0
geplaatst: 22 januari 2018, 16:52 uur
JoaMuse schreef:
Weet ik Johnny Marr, ik herinner me dat je de Tijdlozechat binnenkwam tijdens The Pretender en je eerste bericht in de chatbox was "Wat een kutnummer"
Hahahaha echt? Zalig, dat weet ik niet meer

0
geplaatst: 22 januari 2018, 18:31 uur
Ik vind hem ook wel erg lastig. Maar de één ben ik in de loop der jaren (en zelfs de afgelopen weken) steeds beter gaan vinden en de ander steeds minder, dus
6-4
6-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.