Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 25 november 2017, 00:28 uur
Was een toffe week Gretz! Leuke ontdekkingen gedaan en Let It Happen is inderdaad een knaller.
Volgende artiest ken ik totaal niet, ga mijn best doen om in de discografie te duiken om er nog enigszins een top-10 uit te knallen, maar verwacht niets.
Volgende artiest ken ik totaal niet, ga mijn best doen om in de discografie te duiken om er nog enigszins een top-10 uit te knallen, maar verwacht niets.
1
geplaatst: 25 november 2017, 08:25 uur
Dank voor de uitnodiging, maar buiten anderhalf album en wat samenwerkingen met Sylvian en Japan ben ik niet thuis in Sakamoto, dus bedank ik hier vriendelijk voor. Desalniettemin veel luisterplezier gewenst - op basis van wat ik dan wèl van Sakamoto ken zal dat wel lukken...
0
geplaatst: 25 november 2017, 09:09 uur
dynamo d schreef:
GREATEST HITS of RYUICHI SAKAMOTO
@ panjoe of ArthurDZ of Teunnis zou één van jullie de topictitel kunnen veranderen naar Greatest Hits of Ryuichi Sakamoto? Veel dank!
GREATEST HITS of RYUICHI SAKAMOTO
@ panjoe of ArthurDZ of Teunnis zou één van jullie de topictitel kunnen veranderen naar Greatest Hits of Ryuichi Sakamoto? Veel dank!
Graag nog een i na de u van Ryuichi Sakamoto .
1
geplaatst: 25 november 2017, 09:18 uur
Dan deze maar: Risky (met een bijna onherkenbare iggy) van Neo Geo en ik nomineer: Railroad Man piano version van BTTB.
1
geplaatst: 25 november 2017, 10:09 uur
Bamboo Houses (+ Sylvian)
Bamboo Music (+ Sylvian)
Epilogue (YMO) *
Mass (YMO)
Pure Jam (YMO)
Chinsagu Nu Hana
Picking Up Brides
Relache
The Garden Of Poppies
The Seed And The Sower
Bamboo Music (+ Sylvian)
Epilogue (YMO) *
Mass (YMO)
Pure Jam (YMO)
Chinsagu Nu Hana
Picking Up Brides
Relache
The Garden Of Poppies
The Seed And The Sower
1
ohmusica
geplaatst: 25 november 2017, 10:22 uur
Het werk van deze muzikant/componist is zo uiteenlopend (van lichtvoetige pop, score tot avant-garde en neoklassiek) dat ik het moeilijk vindt om zijn muziek goed te kunnen afwegen (je doet hem altijd tekort). De meest interessante stukken zijn soms het moeilijkst te doorgronden en de meest toegankelijke muziek komt uit de vroegere periode met YMO. Bovendien heeft hij heel veel gemaakt, zoals de al eerder door dynamo d opgemerkte 40 albums .
Ik wil wel 2 nummers van hem nomineren,
Beiden van zijn laatste dit jaar uitgebracht insync album (voor mij pers. een klein meesterwerk)
: ZURE, a song by Ryuichi Sakamoto on Spotify - open.spotify.com
: Life, Life, a song by Ryuichi Sakamoto on Spotify - open.spotify.com
Ik ga zelf voor ZURE
Ik wil wel 2 nummers van hem nomineren,
Beiden van zijn laatste dit jaar uitgebracht insync album (voor mij pers. een klein meesterwerk)
: ZURE, a song by Ryuichi Sakamoto on Spotify - open.spotify.com
: Life, Life, a song by Ryuichi Sakamoto on Spotify - open.spotify.com
Ik ga zelf voor ZURE
1
geplaatst: 25 november 2017, 11:02 uur
dynamo d ik ga een poging wagen om me wat te verdiepen in het werk van Ryuichi, maar misschien haak ik alleen aan bij de laatste ronde.
Spijtig staat veel werk van YMO niet op Spotify
Spijtig staat veel werk van YMO niet op Spotify
0
geplaatst: 25 november 2017, 11:03 uur
E-Clect-Eddy schreef:
dynamo d ik ga een poging wagen om me wat te verdiepen in het werk van Ryuichi, maar misschien haak ik alleen aan bij de laatste ronde.
Spijtig staat veel werk van YMO niet op Spotify
dynamo d ik ga een poging wagen om me wat te verdiepen in het werk van Ryuichi, maar misschien haak ik alleen aan bij de laatste ronde.
Spijtig staat veel werk van YMO niet op Spotify
Ok Eddy, leuk als je in laatste ronde meedoet. Op Spotify staat inderdaad te weinig.
0
geplaatst: 25 november 2017, 11:05 uur
1
geplaatst: 25 november 2017, 11:06 uur
dynamo d schreef:
Zoals Ranboy en Zaaf ook al verzochten svp de correcte naam van deze artiest vermelden:
Ryuichi Sakamoto
Kan panjoe of ArthurDZ of Teunnis dit corrigeren?
Zoals Ranboy en Zaaf ook al verzochten svp de correcte naam van deze artiest vermelden:
Ryuichi Sakamoto
Kan panjoe of ArthurDZ of Teunnis dit corrigeren?
Ik was je al net te snel af
0
geplaatst: 25 november 2017, 11:07 uur
nikon42 schreef:
Dan deze maar: Risky (met een bijna onherkenbare iggy) van Neo Geo en ik nomineer: Railroad Man piano version van BTTB.
Dan deze maar: Risky (met een bijna onherkenbare iggy) van Neo Geo en ik nomineer: Railroad Man piano version van BTTB.
Risky staat al in de finale lijst. Je mag dus deze vervangen en sowieso nog tot 10 nummers nomineren.
0
geplaatst: 25 november 2017, 11:10 uur
dynamo d schreef:
Ok Eddy, leuk als je in laatste ronde meedoet. Op Spotify staat inderdaad te weinig.
(quote)
Ok Eddy, leuk als je in laatste ronde meedoet. Op Spotify staat inderdaad te weinig.
I stand corrected, zie net dat veel van YMO nu wel op Spotify staat
0
geplaatst: 25 november 2017, 11:13 uur
ik voel een eerste ronde aankomen In het Japans staat er geloof ik het nodig op...
1
geplaatst: 25 november 2017, 11:19 uur
Mag ik ook een minimale bijdrage van twee nummers plaatsen? Dan sowieso de twee collaboraties met William S. Burroughs:
- Be a Superman
- I Tre Merli *
En de laatste dus voorzien van een *bonus. Beide nummers staan op Technodon en die zou ik ook in z'n geheel durven nomineren. Leuke frisse plaat, zeker zo leuk als later Kraftwerk-werk.
- Be a Superman
- I Tre Merli *
En de laatste dus voorzien van een *bonus. Beide nummers staan op Technodon en die zou ik ook in z'n geheel durven nomineren. Leuke frisse plaat, zeker zo leuk als later Kraftwerk-werk.
1
geplaatst: 25 november 2017, 11:35 uur
Goeie artiest om even te belichten. Ken best wat werk van hem, maar ook veel niet. Daar gaan we wat aan doen.
1
geplaatst: 25 november 2017, 12:55 uur
Ben een tijdlang toch wel ondersteboven geweest van Beauty. Wil ik dan toch de volgende van nomineren:
A Rose
Diabaram (met Youssou n Dour)
Chinsagu No Hana
A Rose
Diabaram (met Youssou n Dour)
Chinsagu No Hana
1
geplaatst: 25 november 2017, 13:59 uur
Als inluisteren mij dit weekend niet lukt alvast deze drie:
Bamboo Houses
Bamboo Music
The Seed and the Sower
En als het mag:
Taking Islands in Africa (met Japan)
Bamboo Houses
Bamboo Music
The Seed and the Sower
En als het mag:
Taking Islands in Africa (met Japan)
0
geplaatst: 25 november 2017, 16:34 uur
Deze liever niet want hoort meer thuis in een Greatest Hits of Japan
De andere 3 zijn prima, waarvoor dank, Etta! Mocht je nog willen aanvullen tot 10 (of minder) dan is dat natuurlijk zeer welkom. Anyhow, heel erg leuk dat je meedoet!
0
geplaatst: 25 november 2017, 18:10 uur
Ik heb mijn bonus besterd. De regels aanvankelijk niet goed genoeg gelezen.
1
geplaatst: 25 november 2017, 19:58 uur
Gretz schreef:
En dan zijn we hiermee aan het einde gekomen van het weekje Tame Impala. Bedankt voor jullie belangstelling en toffe bijdrages!
En dan zijn we hiermee aan het einde gekomen van het weekje Tame Impala. Bedankt voor jullie belangstelling en toffe bijdrages!
Mooi werk Geert
Niet meegedaan omdat ik enkel Currents heel goed kende, ondertussen is dat deze week flink bijgewerkt, prima band en mooie top 10, ga ik komende week nog vaker beluisteren
1
geplaatst: 25 november 2017, 21:13 uur
1
geplaatst: 26 november 2017, 12:46 uur
Forbidden Colors (met David Sylvian)
Cloud #9 (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
Heartbeat (Tainai Kaiki II) (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
met YMO:
Camouflage
Mass
U.T
Rap Phenomena
Cue
Rydeen
Nice Age
Cloud #9 (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
Heartbeat (Tainai Kaiki II) (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
met YMO:
Camouflage
Mass
U.T
Rap Phenomena
Cue
Rydeen
Nice Age
0
geplaatst: 26 november 2017, 14:50 uur
Leuk dat je meedoet, Eric
Deze staan al in de start-/finalelijst, dus je mag nog 2 andere nummers nomineren. Ook kan je één van jouw genomineerde nummers een bonuspunt geven.
Ceasar schreef:
Forbidden Colors (met David Sylvian)
Heartbeat (Tainai Kaiki II) (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
Forbidden Colors (met David Sylvian)
Heartbeat (Tainai Kaiki II) (met David Sylvian en Ingrid Chavez)
Deze staan al in de start-/finalelijst, dus je mag nog 2 andere nummers nomineren. Ook kan je één van jouw genomineerde nummers een bonuspunt geven.
0
geplaatst: 26 november 2017, 16:28 uur
Marco dB schreef:
Ben een tijdlang toch wel ondersteboven geweest van Beauty. Wil ik dan toch de volgende van nomineren:
A Rose
Diabaram (met Youssou n Dour)
Chinsagu No Hana
Ben een tijdlang toch wel ondersteboven geweest van Beauty. Wil ik dan toch de volgende van nomineren:
A Rose
Diabaram (met Youssou n Dour)
Chinsagu No Hana
Marco, je mag nog één van deze nummers een bonuspunt geven.
1
geplaatst: 26 november 2017, 19:38 uur
Redelijk a-select een paar albums gecheckt. De volgende nomineer ik tevens:
Solari
Happy end
Oto
Mono
Life, Life *
Movement, 1
Curl to me
Dat zijn er samen 10.
Solari
Happy end
Oto
Mono
Life, Life *
Movement, 1
Curl to me
Dat zijn er samen 10.
0
geplaatst: 26 november 2017, 21:30 uur
Mijn nominaties zijn:
1st Movement: Grief [album: Discord, 1997]
A Day in the Park [album: Smoochy, 1995]
Be a Superman [Yellow Magic Orchestra – album: Technodon, 1993]
First Trip to Japan [score: Silk, 2007]
Gohatto - End Theme [score: Gohatto, 1999]
Seven Samurai - Ending Theme [album: CHASM, 2004]
Shining Boy & Little Randy * [score: Hoshi Ni Natta Shonen, 2005]
The Sheltering Sky Theme [score: The Sheltering Sky, 1990]
Trioon I [met Alva Noto – album: Vrioon, 2002]
Wuthering Heights - Main Theme / End Titles [score: Wuthering Heights, 1992]
Mijn bonuspunt gaat naar: Shining Boy & Little Randy
1st Movement: Grief [album: Discord, 1997]
A Day in the Park [album: Smoochy, 1995]
Be a Superman [Yellow Magic Orchestra – album: Technodon, 1993]
First Trip to Japan [score: Silk, 2007]
Gohatto - End Theme [score: Gohatto, 1999]
Seven Samurai - Ending Theme [album: CHASM, 2004]
Shining Boy & Little Randy * [score: Hoshi Ni Natta Shonen, 2005]
The Sheltering Sky Theme [score: The Sheltering Sky, 1990]
Trioon I [met Alva Noto – album: Vrioon, 2002]
Wuthering Heights - Main Theme / End Titles [score: Wuthering Heights, 1992]
Mijn bonuspunt gaat naar: Shining Boy & Little Randy
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.