Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
1
geplaatst: 5 januari 2018, 22:02 uur
Van mijn kant nog even een hartelijk dank voor Onweerwolf wiens Witte Trui bestand ervoor gezorgd heeft dat ik al die lijstjes vlot en foutloos kon verwerken
.
.
1
geplaatst: 5 januari 2018, 22:05 uur
Leuk, zo'n editie! Weer eens iets anders. HSIN is stiekem ook iets beter dan het lichtje 

0
geplaatst: 5 januari 2018, 22:11 uur
Gretz schreef:
Rebellion (Lies) doet het normaal waarschijnlijk behoorlijk goed bij de gemene deler, maar in een spel met een Witte Trui-achtige opzet zakt deze allemansvriend wat naar beneden (want te weinig écht grote fans).
Nochtans wel het meest op 1 gezet (samen met Unfinished Sympathy).Rebellion (Lies) doet het normaal waarschijnlijk behoorlijk goed bij de gemene deler, maar in een spel met een Witte Trui-achtige opzet zakt deze allemansvriend wat naar beneden (want te weinig écht grote fans).
0
geplaatst: 5 januari 2018, 22:31 uur
Oei, ik had HSIN slechts op de vijfde plek staan. Word ik nu uit het team gezet?
0
geplaatst: 5 januari 2018, 22:36 uur
remcodulac schreef:
(quote)
Oei, ik had HSIN slechts op de vijfde plek staan. Word ik nu uit het team gezet? Zolang je in een MuMeladderfinale niet Debaser op plek 32 zet ben je veilig!
1
geplaatst: 5 januari 2018, 22:48 uur
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 januari 2018, 23:14 uur
Dank Edgar voor een schitterende nummer 2. Verder krijgt elk forum de lijst die het verdient.
1
geplaatst: 5 januari 2018, 23:58 uur
Edgar18 schreef:
Er was deze week geen kruit gewassen tegen deze B-side van William, It Was Really Nothing.
Er was deze week geen kruit gewassen tegen deze B-side van William, It Was Really Nothing.
Later alsnog als a-kant op single verschenen trouwens.
Leuke editie met toch wel wat verrassingen her en der deze rondes. Thanks.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 januari 2018, 00:46 uur
Zeer verrassende uitslag, meeste deelnemers boven de 30 
Edgar18 dank je wel voor deze mooie greatest hits.

Edgar18 dank je wel voor deze mooie greatest hits.
1
geplaatst: 6 januari 2018, 01:10 uur
Edgar dank voor een superleuke en toch wel spannende ontknoping.
En Black al mooi op een 4e plek. Gaat nog goedkomen met die jongens.
En Black al mooi op een 4e plek. Gaat nog goedkomen met die jongens.
1
geplaatst: 6 januari 2018, 01:25 uur
Bedankt Edgar! Grootste verrassing is toch wel Otis in de top 10, which is nice.
1
geplaatst: 6 januari 2018, 01:44 uur
Bedankt Edgar, en met How Soon Is Now? kan ik uitstekend leven.
0
geplaatst: 6 januari 2018, 01:54 uur
Ik niet, het titelnummer van The Queen Is Dead moest hier natuurlijk gewoon op 1 gestaan hebben, iedereen weet.
0
geplaatst: 6 januari 2018, 08:50 uur
I know its over zou bij mij wel 1 geweest zijn, lichtje was mijn nr.2.
0
geplaatst: 6 januari 2018, 09:08 uur
Ha cosmic kid en chevy93, jullie gaan het deze week samen met Supertramp doen?
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 6 januari 2018, 10:13 uur
Dank voor de herinnering, EttaJamesBrown. Ik zat nog in mijn ontwaak modus en had er nog geen seconde aan gedacht.
Hier gaan we dan:
GREATEST OF SUPERTRAMP
https://media.gettyimages.com/photos/photo-of-supertramp-l-to-r-dougie-thomson-bob-c-benburg-john-a-roger-picture-id85511023?s=612x612
Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik ben geen Supertramp kenner en ook geen extreem grote liefhebber. In dat opzicht een opvallende keuze om deze band centraal te stellen.
Echter: de albums die ik van ze in huis, bevallen meer dan prima. Daarnaast staan ze met 7 nummers in mijn persoonlijke Top 2000 waarvan Fool's Overture zeker bij de beste 200 en hebben ze daarnaast een fijn stel hits gehad.
Ook is het te lang geleden dat deze band centraal stond in Greatest Hits. Hoog tijd om ze onder het stof vandaan te halen.
Voor meer info: Supertramp - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Ik heb op safe gespeeld en van de week de complete discografie van de band op MusicMeter uitgeplozen. De twintig nummers met de meeste stemmen staan in de startlijst die hierdoor al een zeer hoog niveau heeft.
Iedereen mag tot maandagavond 8 januari 20.00 uur tien ontbrekende nummers toevoegen. Succes en veel (luister)plezier!
STARTLIJST:
Bloody Well Right
Breakfast in America
Brother Where You Bound
Cannonball
Child of Vision
Crime of the Century
Don't Leave Me Now
Dreamer
Even in the Quietest Moments
Fool's Overture
From Now On
Give a Little Bit
Goodbye Stranger
Hide in Your Shell
It's Raining Again
The Logical Song
Rudy
School
A Soapbox Opera
Take the Long Way Home
Tot slot: wil een moderator de titel aanpassen?
Hier gaan we dan:
GREATEST OF SUPERTRAMP
https://media.gettyimages.com/photos/photo-of-supertramp-l-to-r-dougie-thomson-bob-c-benburg-john-a-roger-picture-id85511023?s=612x612
Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik ben geen Supertramp kenner en ook geen extreem grote liefhebber. In dat opzicht een opvallende keuze om deze band centraal te stellen.
Echter: de albums die ik van ze in huis, bevallen meer dan prima. Daarnaast staan ze met 7 nummers in mijn persoonlijke Top 2000 waarvan Fool's Overture zeker bij de beste 200 en hebben ze daarnaast een fijn stel hits gehad.
Ook is het te lang geleden dat deze band centraal stond in Greatest Hits. Hoog tijd om ze onder het stof vandaan te halen.
Voor meer info: Supertramp - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Ik heb op safe gespeeld en van de week de complete discografie van de band op MusicMeter uitgeplozen. De twintig nummers met de meeste stemmen staan in de startlijst die hierdoor al een zeer hoog niveau heeft.
Iedereen mag tot maandagavond 8 januari 20.00 uur tien ontbrekende nummers toevoegen. Succes en veel (luister)plezier!
STARTLIJST:
Bloody Well Right
Breakfast in America
Brother Where You Bound
Cannonball
Child of Vision
Crime of the Century
Don't Leave Me Now
Dreamer
Even in the Quietest Moments
Fool's Overture
From Now On
Give a Little Bit
Goodbye Stranger
Hide in Your Shell
It's Raining Again
The Logical Song
Rudy
School
A Soapbox Opera
Take the Long Way Home
Tot slot: wil een moderator de titel aanpassen?
1
geplaatst: 6 januari 2018, 10:49 uur
Heerlijke band! Ik doe mee, en ik zet zo dadelijk hun livekraker 'Paris' nog es op 

0
geplaatst: 6 januari 2018, 11:21 uur
Chronologische startlijst + hun 8 daarop volgende populairste nummers aldus Last.fm
Aangezien al mijn favorieten al in de startlijst staan slag ik deze rond waarschijnlijk over.
Aangezien al mijn favorieten al in de startlijst staan slag ik deze rond waarschijnlijk over.
0
geplaatst: 6 januari 2018, 12:03 uur
Supertramp heeft schitterende muziek gemaakt. Hieronder nog 10 top nummers:
Ain’t Nobody But Me
Asylum
Babaji
Broken Hearted
Free as a Bird
It’s a Hard World
Know Who You Are
Lady
My Kind of Lady
Waiting So Long
Ain’t Nobody But Me
Asylum
Babaji
Broken Hearted
Free as a Bird
It’s a Hard World
Know Who You Are
Lady
My Kind of Lady
Waiting So Long
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.