Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2016, 11:05 uur
Waar zijn Drone Bomb Me en (vooral!) 4 Degrees?
Je hebt al last van een lage opkomst en nu helpen je spelers ook nog de beste nummers op zeep...
Je hebt al last van een lage opkomst en nu helpen je spelers ook nog de beste nummers op zeep...

0
geplaatst: 24 juni 2016, 12:27 uur
Edgar18 schreef:
Ja, spijtig inderdaad. Drone Bomb Me ging mijn top 10 zeker gehaald hebben.
1
geplaatst: 24 juni 2016, 13:16 uur
1 - Epilepsy Is Dancing
2 - Cripple and the Starfish
3 - You Are My Sister
4 - Bird Gerhl
5 - Cut the World
6 - Another World
7 - Hope There's Someone
8 - I Fell in love with a dead boy
9 - One Dove
10 - Twilight
2 - Cripple and the Starfish
3 - You Are My Sister
4 - Bird Gerhl
5 - Cut the World
6 - Another World
7 - Hope There's Someone
8 - I Fell in love with a dead boy
9 - One Dove
10 - Twilight
1
geplaatst: 24 juni 2016, 15:28 uur
Toch gelukt 
1. You Are My Sister
2. Cripple and the Starfish
3. Epilepsy Is Dancing
4. Hope There's Someone
5. Bird Gerhl
6. Cut the World
7. Crisis
8. For Today I Am A Boy
9. Twilight
10. I Don't Love You Anymore*

1. You Are My Sister
2. Cripple and the Starfish
3. Epilepsy Is Dancing
4. Hope There's Someone
5. Bird Gerhl
6. Cut the World
7. Crisis
8. For Today I Am A Boy
9. Twilight
10. I Don't Love You Anymore*
0
geplaatst: 24 juni 2016, 18:18 uur
Edgar18 schreef:
Dan had je toch echt zelf mee moeten stemmen lijkt me

Ik vind het jammer dat de belangstelling zo gering is, ik verbaas me er ook wel over. Blijkbaar is de populariteit van Antony/Anohni tanende?!
0
geplaatst: 24 juni 2016, 19:43 uur
Morgen pas de uitslag, geen tijd vanavond, sorry! Jullie kunnen dus nog even jullie top 10 posten, misschien best voor morgen 10u.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 12:57 uur
FINALE GREATEST HITS OF ANTONY AND THE JOHNSONS / ANOHNI
https://resize.rbl.ms/simage/https%3A%2F%2Fassets.rbl.ms%2F4261038%2F1200x600.jpg/2000,2000/cIDrTptiyFDW3aP2/img.jpg
20/19. HER EYES ARE UNDERNEATH THE GROUND | 0 punten | Nr. 1 van: niemand
De opener van The Crying Light werd door niemand genoemd en eindigt samen met het titelnummer van z'n nieuwe worp op de laatste plaats.
20/19. HOPELESSNESS | 0 punten | Nr.1 van: niemand
Dit prachtnummer bleef dus helaas ook puntenloos...
18/17. WATCH ME | 3 punten | Nr. 1 van: niemand
Enkel EttaJamesBrown had een 8ste plaats over voor deze song.
18/17. SWANLIGHTS |3 punten | Nr. 1 van: niemand
nelis kan dit nummer blijkbaar ook wel smaken. Het enige nummer die meedeed aan de finale van het gelijknamige album.
https://resize.rbl.ms/simage/https%3A%2F%2Fassets.rbl.ms%2F4261038%2F1200x600.jpg/2000,2000/cIDrTptiyFDW3aP2/img.jpg
20/19. HER EYES ARE UNDERNEATH THE GROUND | 0 punten | Nr. 1 van: niemand
De opener van The Crying Light werd door niemand genoemd en eindigt samen met het titelnummer van z'n nieuwe worp op de laatste plaats.
20/19. HOPELESSNESS | 0 punten | Nr.1 van: niemand
Dit prachtnummer bleef dus helaas ook puntenloos...
18/17. WATCH ME | 3 punten | Nr. 1 van: niemand
Enkel EttaJamesBrown had een 8ste plaats over voor deze song.
18/17. SWANLIGHTS |3 punten | Nr. 1 van: niemand
nelis kan dit nummer blijkbaar ook wel smaken. Het enige nummer die meedeed aan de finale van het gelijknamige album.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:03 uur
16. I DON'T LOVE YOU ANYMORE | 6 punten | Nr. 1 van: niemand
De nummers van z'n nieuwe album vallen dus al rap af... De plaat is dan ook nog maar een dikke maand uit, misschien moet hij nog wat rijpen/groeien bij de meesten... Ik hoop het, want ik vind het al één van z'n beste albums en plaat van het jaar tot nu toe. I Don't Love You Anymore is ook zo'n typische Antony-song. Enkel Etta en Edgar18 noemden het nummer.
15. RAPTURE | 8 punten | Nr. 1 van: niemand
En daar hebben we dan het eerste nummer van z'n debuut. Aardige song, maar niet één van m'n favorieten. Dat is het debuut sowieso niet van mij, ik vind het denk ik wel z'n minste album, wat velen zal verbazen gok ik.
14. CRISIS | 10 punten | Nr. 1 van: niemand
Zo, alle Anohni-nummers zijn er al door. Crisis is volgens jullie het beste nummer van de nieuweling. Terecht, ook ik vind het één van de toppers van het album. Ik had 'm dan ook in m'n top 10.
13. TWILIGHT | 14 punten | Nr. 1 van: niemand
Vaak genoemd, maar nooit in de top 5. Vandaar dat we nu al dit nummer van het debuut tegenkomen.
De nummers van z'n nieuwe album vallen dus al rap af... De plaat is dan ook nog maar een dikke maand uit, misschien moet hij nog wat rijpen/groeien bij de meesten... Ik hoop het, want ik vind het al één van z'n beste albums en plaat van het jaar tot nu toe. I Don't Love You Anymore is ook zo'n typische Antony-song. Enkel Etta en Edgar18 noemden het nummer.
15. RAPTURE | 8 punten | Nr. 1 van: niemand
En daar hebben we dan het eerste nummer van z'n debuut. Aardige song, maar niet één van m'n favorieten. Dat is het debuut sowieso niet van mij, ik vind het denk ik wel z'n minste album, wat velen zal verbazen gok ik.
14. CRISIS | 10 punten | Nr. 1 van: niemand
Zo, alle Anohni-nummers zijn er al door. Crisis is volgens jullie het beste nummer van de nieuweling. Terecht, ook ik vind het één van de toppers van het album. Ik had 'm dan ook in m'n top 10.
13. TWILIGHT | 14 punten | Nr. 1 van: niemand
Vaak genoemd, maar nooit in de top 5. Vandaar dat we nu al dit nummer van het debuut tegenkomen.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:09 uur
12. MAN IS THE BABY | 21 punten | Nr. 1 van: Johnny Marr
Néééé, daar hebben we nu al mijn nummer 1!
Helaasch, prachtig nummer van klassieker I Am A Bird Now... vooral het stuk rond 3 minuten wanneer Antony terug invalt, geniaal...
11. ONE DOVE | 22 punten | Nr. 1 van: niemand
In de statistieken hier op musicmeter zou dit de favoriet van The Crying Light moeten zijn. Nou, niet in dit spelletje, want twee nummers van dat album vinden we nog wat hoger in de top 10...
10. FOR TODAY I AM A BOY | 23 punten | Nr. 1 van: niemand
Altijd al een heerlijk plaatje gevonden dit, een doldwaas gek nummertje. Kort maar zéééér krachtig. Prachtig.
Néééé, daar hebben we nu al mijn nummer 1!
Helaasch, prachtig nummer van klassieker I Am A Bird Now... vooral het stuk rond 3 minuten wanneer Antony terug invalt, geniaal...11. ONE DOVE | 22 punten | Nr. 1 van: niemand
In de statistieken hier op musicmeter zou dit de favoriet van The Crying Light moeten zijn. Nou, niet in dit spelletje, want twee nummers van dat album vinden we nog wat hoger in de top 10...
10. FOR TODAY I AM A BOY | 23 punten | Nr. 1 van: niemand
Altijd al een heerlijk plaatje gevonden dit, een doldwaas gek nummertje. Kort maar zéééér krachtig. Prachtig.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:15 uur
9. CUT THE WORLD | 24 punten | Nr. 1 van: niemand
Toch nog wat hoger te vinden dan ik had verwacht, één van m'n absolute favorieten dit. Kippevel.
8. ANOTHER WORLD | 25 punten | Nr. 1 van: niemand
Daar hebben we 'm al, het volgende nummer van The Crying Light. Mooi rustig nummer.
7. FISTFUL OF LOVE | 30 punten | Nr. 1 van: niemand
Deze had ik hoger verwacht. Intens nummer met die prachtige intro ingesproken door één van Antony's helden, wijlen Lou Reed...
6. EPILEPSY IS DANCING | 31 punten | Nr. 1 van: Bardt1980
Ja, dit kon ook mijn nummer 1 geweest zijn hoor. Prachtig gezongen... Gaat door merg en been dit. Blij dat Bardt1980 daar ook zo over denkt.
5. BIRD GEHRL | 32 punten | Nr. 1 van: niemand
Deze had ik dan weer lager verwacht dan Fistful of Love. Ook een prachtig nummer, maar ik vind het wel het minste nummer van I Am A Bird Now...
4. I FELL IN LOVE WITH A DEAD BOY | 34 punten | Nr. 1 van: Rudi S
Fanfavoriet dit blijkbaar. Ik kende het nummer eigenlijk nog niet zo goed, maar ik vind het niet verkeerd!
"Are you a boy, are you a girl?"
Toch nog wat hoger te vinden dan ik had verwacht, één van m'n absolute favorieten dit. Kippevel.
8. ANOTHER WORLD | 25 punten | Nr. 1 van: niemand
Daar hebben we 'm al, het volgende nummer van The Crying Light. Mooi rustig nummer.
7. FISTFUL OF LOVE | 30 punten | Nr. 1 van: niemand
Deze had ik hoger verwacht. Intens nummer met die prachtige intro ingesproken door één van Antony's helden, wijlen Lou Reed...
6. EPILEPSY IS DANCING | 31 punten | Nr. 1 van: Bardt1980
Ja, dit kon ook mijn nummer 1 geweest zijn hoor. Prachtig gezongen... Gaat door merg en been dit. Blij dat Bardt1980 daar ook zo over denkt.
5. BIRD GEHRL | 32 punten | Nr. 1 van: niemand
Deze had ik dan weer lager verwacht dan Fistful of Love. Ook een prachtig nummer, maar ik vind het wel het minste nummer van I Am A Bird Now...
4. I FELL IN LOVE WITH A DEAD BOY | 34 punten | Nr. 1 van: Rudi S
Fanfavoriet dit blijkbaar. Ik kende het nummer eigenlijk nog niet zo goed, maar ik vind het niet verkeerd!
"Are you a boy, are you a girl?"
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:21 uur
3. HOPE THERE'S SOMEONE | 39 punten | Nr. 1 van: niemand
De signature song van Antony vinden we in de top 3, maar door niemand op 1 gezet en met een grote afstand op de twee andere nummers te vinden. Het nummer waardoor ik Antony leerde kennen, en met mij velen denk ik. De zang kwam toen ik het eerst hoorde zeer lachwekkend over, ik moest er letterlijk om lachen. Maar verstand komt met de jaren en ben gaan inzien wat een prachtige muziek deze persoon heeft gemaakt...
De signature song van Antony vinden we in de top 3, maar door niemand op 1 gezet en met een grote afstand op de twee andere nummers te vinden. Het nummer waardoor ik Antony leerde kennen, en met mij velen denk ik. De zang kwam toen ik het eerst hoorde zeer lachwekkend over, ik moest er letterlijk om lachen. Maar verstand komt met de jaren en ben gaan inzien wat een prachtige muziek deze persoon heeft gemaakt...
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:23 uur
2. CRIPPLE AND THE STARFISH | 53 punten | Nr. 1 van: EttaJamesBrown
Prachtige plaats voor dit prachtige nummer! Bedankt aan Etta ook voor de mooie troostende woorden. Ook dit nummer kan troost bieden, door z'n schoonheid... Woorden schieten tekort enzo.
En dan nu de nummer 1......
Prachtige plaats voor dit prachtige nummer! Bedankt aan Etta ook voor de mooie troostende woorden. Ook dit nummer kan troost bieden, door z'n schoonheid... Woorden schieten tekort enzo.
En dan nu de nummer 1......
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:26 uur
1. YOU ARE MY SISTER | 62 punten | Nr. 1 van: aERodynamIC, nelis50tracks en Edgar18
Niet onverwacht, want door bijna iedereen op nummer 1 gezet. Mooie nummer 1 denk ik zo, met die prachtige bijdrage van Boy George (één van de mooiste guest performances ooit in mijn ogen). Dan rest mij niets anders dan alle deelnemers te bedanken voor hun deelname en tot een volgende keer!
http://991.com/NewGallery/Antony++The+Johnsons+You+Are+My+Sister+472227.jpg
Niet onverwacht, want door bijna iedereen op nummer 1 gezet. Mooie nummer 1 denk ik zo, met die prachtige bijdrage van Boy George (één van de mooiste guest performances ooit in mijn ogen). Dan rest mij niets anders dan alle deelnemers te bedanken voor hun deelname en tot een volgende keer!
http://991.com/NewGallery/Antony++The+Johnsons+You+Are+My+Sister+472227.jpg
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:31 uur
Dan is het nu aan de beurt aan laxus11 met Dire Straits en ik zie jullie terug binnen een maand. Dan ben ik terug aan de beurt met Lil' Wayne! Benieuwd of die veel volk gaat trekken 

0
geplaatst: 25 juni 2016, 15:34 uur
Johnny Marr, bedankt weer!
Soms doe ik aan dit spelletje mee en realiseer me dan dat ik de artiest in kwestie wel goed vind maar dat twintig (of meer) nummers achter elkaar eigenlijk teveel van het goede is. Dit was een editie waarbij het precies andersom was. Twintig nummers Antony deden me realiseren wat voor een fantastische artiest(e) het eigenlijk is!
Bedankt daarvoor dus!
Soms doe ik aan dit spelletje mee en realiseer me dan dat ik de artiest in kwestie wel goed vind maar dat twintig (of meer) nummers achter elkaar eigenlijk teveel van het goede is. Dit was een editie waarbij het precies andersom was. Twintig nummers Antony deden me realiseren wat voor een fantastische artiest(e) het eigenlijk is!
Bedankt daarvoor dus!
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:02 uur
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:11 uur
Startlijst Dire Straits Greatest Hits
Nomineer nog 10 nummers die volgens jou ontbreken
Brothers in Arms
Calling Elvis
Heavy Fuel
Lady Writer
Love over Gold
Money for Nothing
Once upon a Time in the West
On Every Street
Private Investigations
Romeo and Juliet
Skateaway
So Far Away
Sultans of Swing
Telegraph Road
Tunnel of Love
Twisting by the Pool
Walk of Life
Water of Love
Where Do You Think You're Going?
Your Latest Trick [Live]
Deadline: Maandag 27-06 20:00 uur.
Nomineer nog 10 nummers die volgens jou ontbreken
Brothers in Arms
Calling Elvis
Heavy Fuel
Lady Writer
Love over Gold
Money for Nothing
Once upon a Time in the West
On Every Street
Private Investigations
Romeo and Juliet
Skateaway
So Far Away
Sultans of Swing
Telegraph Road
Tunnel of Love
Twisting by the Pool
Walk of Life
Water of Love
Where Do You Think You're Going?
Your Latest Trick [Live]
Deadline: Maandag 27-06 20:00 uur.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:18 uur
Down to the Waterline is de enige die ik mis in de startlijst. Ben geen grote fan van Dire Straits, maar ik kan ze wel aanhoren zo op z'n tijd, en ze hebben een paar vrij geniale nummers gemaakt.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:34 uur
Ook ik mis bijna niets, maar voor You and Your Friend, Portobello Belle en Expresso Love heb ik toch maar een lijssie gemaakt. De band heeft natuurlijk ook maar iets van 50 liedjes gemaakt waaronder een heel aantal zwakke.
dit heb ik er van gebakken
Down to the Waterline
Expresso Love
It Never Rains
Les Boys
Local Hero - Wild Theme
Portobello Belle
Solid Rock
Ticket to Heaven
Wild West End
You and Your Friend
dit heb ik er van gebakken
Down to the Waterline
Expresso Love
It Never Rains
Les Boys
Local Hero - Wild Theme
Portobello Belle
Solid Rock
Ticket to Heaven
Wild West End
You and Your Friend
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:49 uur
Ik sluit mij aan bij het lijstje van vigil.
Ook de Waterline, Expresso Love, Local Hero en West West End zijn favo's.
Ook de Waterline, Expresso Love, Local Hero en West West End zijn favo's.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 16:54 uur
Down To The Waterline
Expresso Love
Going Home
Industrial Disease
Lions
Planet Of New Orleans
Ticket To Heaven
Two Young Lovers
Why Worry
You And Your Friend
Expresso Love
Going Home
Industrial Disease
Lions
Planet Of New Orleans
Ticket To Heaven
Two Young Lovers
Why Worry
You And Your Friend
0
geplaatst: 25 juni 2016, 17:01 uur
Angel Of Mercy
Down To The Waterline
Expresso Love
It Never Rains
Portobello Belle
Ride Across The River
Single Handed Sailor
Solid Rock
Two Young Lovers
You And Your Friend
Down To The Waterline
Expresso Love
It Never Rains
Portobello Belle
Ride Across The River
Single Handed Sailor
Solid Rock
Two Young Lovers
You And Your Friend
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 juni 2016, 17:17 uur
Ik zie dat ik vooralsnog de enige ben die The Man's Too Strong mist. Het zij zo. Ik kom verder op geen stukken na aan tien nominaties, dus ik haak in de finale aan.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 17:48 uur
0
geplaatst: 25 juni 2016, 18:01 uur
Als ik de startlijst zie, kom ook ik niet aan tien extra nominaties. Ik haak zeker aan in de finale.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 18:19 uur
Down to the Waterline
Expresso Love
Local Hero / Wild Theme
News
Ride Across The River*
The Man's Too Strong*
Two Young Lovers
Why Worry
Wild West End
You And Your Friend
*Nu maar duimen ....top 5
Expresso Love
Local Hero / Wild Theme
News
Ride Across The River*
The Man's Too Strong*
Two Young Lovers
Why Worry
Wild West End
You And Your Friend
*Nu maar duimen ....top 5
0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:31 uur
Dat viel niet mee zeg om nog wat te vinden in het rest materiaal. de helft van onderstaande mag van mij zo weer de prullenbak in....
Ride Across the River
The Man's Too Strong
It Never Rains
Solid Rock
You and Your Friend
Iron Hand
Expresso Love
Single Handed Sailor
Southbound Again
Local Hero - Wild Theme
Ride Across the River
The Man's Too Strong
It Never Rains
Solid Rock
You and Your Friend
Iron Hand

Expresso Love
Single Handed Sailor
Southbound Again
Local Hero - Wild Theme
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.