Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2016, 17:03 uur
1.Bad
2.Love Is Blindness*
3.The Unforgettable Fire
4.Until The End Of The World*
5.Gloria
6,I Will Follow
7.October*
8.Where the Streets Have No Name
9.Running to Stand Still*
10.The Electric Co.*
11.With Or Without You
12.Bullet The Blue Sky*
13.Even Better Than The Real Thing*
14.I Still Haven't Found What I'm Looking For
15.Zoo Station*
2.Love Is Blindness*
3.The Unforgettable Fire
4.Until The End Of The World*
5.Gloria
6,I Will Follow
7.October*
8.Where the Streets Have No Name
9.Running to Stand Still*
10.The Electric Co.*
11.With Or Without You
12.Bullet The Blue Sky*
13.Even Better Than The Real Thing*
14.I Still Haven't Found What I'm Looking For
15.Zoo Station*
0
geplaatst: 15 juli 2016, 17:04 uur
1. New Year’s Day
2. Mothers of the Disappeared*
3. The Unforgettable Fire
4. With Or Without You
5. Bullet The Blue Sky*
6. One
7. Where the Streets Have No Name
8. Love Is Blindness*
9. I Will Follow
10. Sunday Bloody Sunday
11. Gloria
12. I Still Haven't Found What I'm Looking For
13. One Tree Hill*
14. A Sort Of Homecoming*
15. Pride (In The Name Of Love)
2. Mothers of the Disappeared*
3. The Unforgettable Fire
4. With Or Without You
5. Bullet The Blue Sky*
6. One
7. Where the Streets Have No Name
8. Love Is Blindness*
9. I Will Follow
10. Sunday Bloody Sunday
11. Gloria
12. I Still Haven't Found What I'm Looking For
13. One Tree Hill*
14. A Sort Of Homecoming*
15. Pride (In The Name Of Love)
0
geplaatst: 15 juli 2016, 18:55 uur
1. Bad
2. The Unforgettable Fire
3. With Or Without You
4. Where the Streets Have No Name
5. Sunday Bloody Sunday
6. October*
7. Pride (In The Name Of Love)
8. New Year’s Day
9. One
10. I Will Follow
11. A Sort Of Homecoming*
12. Red Hill Mining Town*
13. One Tree Hill*
14. Bullet The Blue Sky*
15. I Still Haven't Found What I'm Looking For
2. The Unforgettable Fire
3. With Or Without You
4. Where the Streets Have No Name
5. Sunday Bloody Sunday
6. October*
7. Pride (In The Name Of Love)
8. New Year’s Day
9. One
10. I Will Follow
11. A Sort Of Homecoming*
12. Red Hill Mining Town*
13. One Tree Hill*
14. Bullet The Blue Sky*
15. I Still Haven't Found What I'm Looking For
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:52 uur
1. Sunday Bloody Sunday
2. Bullet The Blue Sky
3. Where the Streets Have No Name
4. With Or Without You
5. New Year’s Day
6. Pride (In The Name Of Love)
7. Beautiful Day
8. I Still Haven't Found What I'm Looking For
9. One Tree Hill
10. Running to Stand Still
11. Mothers of the Disappeared
12. I Will Follow
13. Bad
14. The Unforgettable Fire
15. Zoo Station
2. Bullet The Blue Sky
3. Where the Streets Have No Name
4. With Or Without You
5. New Year’s Day
6. Pride (In The Name Of Love)
7. Beautiful Day
8. I Still Haven't Found What I'm Looking For
9. One Tree Hill
10. Running to Stand Still
11. Mothers of the Disappeared
12. I Will Follow
13. Bad
14. The Unforgettable Fire
15. Zoo Station
1
geplaatst: 15 juli 2016, 21:17 uur
DjFrankie schreef:
Wel heel veel overeenkomsten
Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of #3 (U2)!
Dan zit het met jouw smaak wel goed (quote)
Wel heel veel overeenkomsten
Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of #3 (U2)! 
0
geplaatst: 16 juli 2016, 09:15 uur
Zo, de stemming is afgesloten. Ik ben aan het tellen, zo meteen volgt de ontknoping!
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:10 uur
Door alle pré-vakantiestress
helemaal vergeten. Zonde, maar het is niet anders. Ik hoopte dat de Gentse feesten je tot meer uitslapen gedwongen hadden Arthur
Go Bullet the Blue Sky! Dat was mijn nummer 1 geweest, maar Acrobat miste wel ernstig in de lijst.
helemaal vergeten. Zonde, maar het is niet anders. Ik hoopte dat de Gentse feesten je tot meer uitslapen gedwongen hadden Arthur
Go Bullet the Blue Sky! Dat was mijn nummer 1 geweest, maar Acrobat miste wel ernstig in de lijst.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:15 uur
Greatest Hits Of U2: plaatsen 21-30
Met dank aan de maar liefst 36 deelnemers!
Tja, de enige twee nummers die niet uit de periode 1980-1991 komen stranden hier al. Maar er staan nog grotere verrassingen bij de onderste tien, zo stranden al 4 Achtung Baby-nummers (waaronder 3 dikke hits) en ook I Still Haven't Found What I'm Looking For komen we hier al tegen. Die kreeg in de vorige ronde al veel tegenstemmen, en haalt nu net niet de top 20. Dat had ik op voorhand niet verwacht!
21. I Still Haven't Found What I'm Looking For (113) (19)
22. The Fly (107) (12) en de nummer 1 van luigifort
23. One Tree Hill* (102) (17)
24. Zoo Station* (90) (15)
25. Stay (Faraway, So Close) (63) (11)
26. Mysterious Ways (57) (10)
27. Angel Of Harlem* (56) (9)
28. Even Better Than The Real Thing* (54) (10) en de nummer 1 van musicfriek)
29. Desire (36) (7)
30. Beautiful Day (31) (5)
Met dank aan de maar liefst 36 deelnemers!
Tja, de enige twee nummers die niet uit de periode 1980-1991 komen stranden hier al. Maar er staan nog grotere verrassingen bij de onderste tien, zo stranden al 4 Achtung Baby-nummers (waaronder 3 dikke hits) en ook I Still Haven't Found What I'm Looking For komen we hier al tegen. Die kreeg in de vorige ronde al veel tegenstemmen, en haalt nu net niet de top 20. Dat had ik op voorhand niet verwacht!
21. I Still Haven't Found What I'm Looking For (113) (19)
22. The Fly (107) (12) en de nummer 1 van luigifort
23. One Tree Hill* (102) (17)
24. Zoo Station* (90) (15)
25. Stay (Faraway, So Close) (63) (11)
26. Mysterious Ways (57) (10)
27. Angel Of Harlem* (56) (9)
28. Even Better Than The Real Thing* (54) (10) en de nummer 1 van musicfriek)
29. Desire (36) (7)
30. Beautiful Day (31) (5)
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:21 uur
Mjah The Fly is toch een übergeniaal nummer of wat 
Om over de anderen die laag staan maar niet te spreken

Om over de anderen die laag staan maar niet te spreken

0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:24 uur
En nog meer verrassingen! Wie gedacht had dat Sunday Bloody Sunday gewoon de top 10 zou halen, is eraan voor de moeite. SBS had het hele spel al moeite om het peloton bij te houden. Aan noteringen ontbrak het niet (20 stuks) maar wel aan echt hoge scores. Dankzij het allerlaatste lijstje van Vlad nog net in de top 20.
Verder zien we hier ook de eerste nummers van Boy en The Unforgettable Fire, terwijl Mothers en Until The End Of The World ook beiden de top 20 hebben bereikt. Verrassend, als je het mij vraagt. Wel leuk!
16. A Sort Of Homecoming* (140) (19)
17. Sunday Bloody Sunday (139) (20) en de nummer 1 van VladTheImpaler
18. Until The End Of The World (137) (15) en de nummer 1 van vigil
19. The Electric Co.* (128) (16)
20. Mothers Of The Disappeared* (125) (16) en de nummer 1 van Kees-Jan
Verder zien we hier ook de eerste nummers van Boy en The Unforgettable Fire, terwijl Mothers en Until The End Of The World ook beiden de top 20 hebben bereikt. Verrassend, als je het mij vraagt. Wel leuk!
16. A Sort Of Homecoming* (140) (19)
17. Sunday Bloody Sunday (139) (20) en de nummer 1 van VladTheImpaler
18. Until The End Of The World (137) (15) en de nummer 1 van vigil
19. The Electric Co.* (128) (16)
20. Mothers Of The Disappeared* (125) (16) en de nummer 1 van Kees-Jan
1
geplaatst: 16 juli 2016, 10:26 uur
Heb je niets meer aan, maar ben het met je eens. Denk dat het mijn nummer 3 geweest zou zijn.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:32 uur
Vanaf hier ligt alles opeens veel dichter tegen elkaar.
Dit was niet echt een editie waar de hits dik gescoord hebben, want nu nemen we ook afscheid van With Or Without You en One. Vooral die laatste staat nog zo hoog omdat ie toch veel genoemd is geweest. We vonden hem er blijkbaar allemaal wel bijhoren, maar toch was een paar keer 4de het hoogste resultaat. Daar haal je in zo'n drukbezochte editie de top 10 dus niet mee.
Verder vind ik Love Is Blindness wel een toffe verrassing, terwijl de twee October-nummers gebroederlijk naast elkaar zijn geëindigd.
11. Love Is Blindness* (159) (18) en de nummer 1 van EttaJamesBrown, aERodynamIC en nelis
12. One (153) (22)
13. With Or Without You (152) (20)
14. October* (151) (19) en de nummer 1 van zaaf
15. Gloria (145) (19)
Dit was niet echt een editie waar de hits dik gescoord hebben, want nu nemen we ook afscheid van With Or Without You en One. Vooral die laatste staat nog zo hoog omdat ie toch veel genoemd is geweest. We vonden hem er blijkbaar allemaal wel bijhoren, maar toch was een paar keer 4de het hoogste resultaat. Daar haal je in zo'n drukbezochte editie de top 10 dus niet mee.
Verder vind ik Love Is Blindness wel een toffe verrassing, terwijl de twee October-nummers gebroederlijk naast elkaar zijn geëindigd.
11. Love Is Blindness* (159) (18) en de nummer 1 van EttaJamesBrown, aERodynamIC en nelis
12. One (153) (22)
13. With Or Without You (152) (20)
14. October* (151) (19) en de nummer 1 van zaaf
15. Gloria (145) (19)
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:35 uur
Ik denk dat veel mensen de grootste hits nu wel door en door kennen..en daarom andere nummers kiezen..
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:37 uur
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:37 uur
Verrassend hoog deze..in mijn jeugd een persoonlijk favorietje van dat album 

0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:41 uur
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:42 uur
Tof nummer..had ik eigenlijk ook moeten hebben...vooral de live versie op de Stay (Far Away, So Close) single is fantastisch en nog meer omineus 

0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:44 uur
8. Pride (In The Name Of Love) (164) (22) en de nummer 1 van Funky Boogie
Dat moet haast wel inderdaad. Dit is namelijk de enige grote hit uit de hele top 10. Prachtig nummer vind ik zelf, met vooral een mooi, krachtig refrein. Hoewel mijn favoriete grote hit toch wel I Still Haven't Found What I'm Looking For is (21ste maar hier, schande!).
luigifort schreef:
Ik denk dat veel mensen de grootste hits nu wel door en door kennen..en daarom andere nummers kiezen..
Dat moet haast wel inderdaad. Dit is namelijk de enige grote hit uit de hele top 10. Prachtig nummer vind ik zelf, met vooral een mooi, krachtig refrein. Hoewel mijn favoriete grote hit toch wel I Still Haven't Found What I'm Looking For is (21ste maar hier, schande!).
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:46 uur
3 favorieten van mij op een rijtje (11, 10 en 9): wat mooi dat ze zo hoog scoren! Vooral mijn nummer 3 Love Is Blindness is een verrassing, maar ook nummer 2 Bullet the Blue Sky. Jammer dat Bonk te laat was met dat nummer op 1.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:46 uur
Ja deze en New Year's day zijn early U2 en krachtiger dan de hits van die boom
ms vandaar 
ms vandaar 
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:48 uur
Haha boink 
Mee eens West.. Love is Blindness is een pareltje..vooral de live versie op het eind van de DVD live in Sydney..adembenemend mooi

Mee eens West.. Love is Blindness is een pareltje..vooral de live versie op het eind van de DVD live in Sydney..adembenemend mooi

0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:48 uur
7. Running To Stand Still* (173) (22) en de nummer 1 van Casartelli
En hier komt alweer de voorlaatste song van The Joshua Tree. Er was blijkbaar zoveel keuze, dat de stemmers nogal verdeeld zijn geraakt. Dit was mijn nummer 3, maar ie had ook zo op 1 gepast. Prachtig ingetogen nummer dat je de eerste paar keer niet echt opmerkt, maar dan opeens steeds meer een favoriet wordt tot ie plots de 7de plek haalt bij de Greatest Hits of U2. Echt een pareltje!
En hier komt alweer de voorlaatste song van The Joshua Tree. Er was blijkbaar zoveel keuze, dat de stemmers nogal verdeeld zijn geraakt. Dit was mijn nummer 3, maar ie had ook zo op 1 gepast. Prachtig ingetogen nummer dat je de eerste paar keer niet echt opmerkt, maar dan opeens steeds meer een favoriet wordt tot ie plots de 7de plek haalt bij de Greatest Hits of U2. Echt een pareltje!
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:51 uur
Prachtige nummer over een heroinemeisje 
Inderdaad geeft dit nummer zijn schoonheid na meerdere luisterbeurten prijs..

Inderdaad geeft dit nummer zijn schoonheid na meerdere luisterbeurten prijs..
0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:55 uur
6. Where The Streets Have No Name (188) (25)
En zo haalt geen enkele Joshua Tree-track de top 5. Er zijn nochtans maar drie nummers meer genoemd dan Streets deze editie, maar dat was dus niet genoeg. Grappig clipje trouwens, U2 die een ode brengen aan het rooftop-concert van The Beatles en zo heel Los Angeles op stelten zetten.
"A backup generator was put on the roof so the shooting could continue in the event that the authorities shut off the power on the primary generator, which happened during filming."
En zo haalt geen enkele Joshua Tree-track de top 5. Er zijn nochtans maar drie nummers meer genoemd dan Streets deze editie, maar dat was dus niet genoeg. Grappig clipje trouwens, U2 die een ode brengen aan het rooftop-concert van The Beatles en zo heel Los Angeles op stelten zetten.
"A backup generator was put on the roof so the shooting could continue in the event that the authorities shut off the power on the primary generator, which happened during filming."

0
geplaatst: 16 juli 2016, 10:59 uur
5. All I Want Is You (189) (22) en de nummer 1 van mezelf
Het scheelde vaak niet veel deze editie, ook in de top 10. Met één simpel puntje meer haalt mijn favoriet All I Want Is You nog net de top 5. Heerlijk nummer, lekker dramatisch maar het werkt fantastisch vind ik. Prachtige opbouw ook.
De andere twee Rattle And Hum-nummers deden het een heel stuk minder goed (27ste en 29ste).
Het scheelde vaak niet veel deze editie, ook in de top 10. Met één simpel puntje meer haalt mijn favoriet All I Want Is You nog net de top 5. Heerlijk nummer, lekker dramatisch maar het werkt fantastisch vind ik. Prachtige opbouw ook.
De andere twee Rattle And Hum-nummers deden het een heel stuk minder goed (27ste en 29ste).
0
geplaatst: 16 juli 2016, 11:01 uur
Streets is geweldig 
All I want ook..had een nr 1 hit geweest vonden ze zelf als ze er meer aandacht aan hadden besteed..prachtig nummer

All I want ook..had een nr 1 hit geweest vonden ze zelf als ze er meer aandacht aan hadden besteed..prachtig nummer

0
geplaatst: 16 juli 2016, 11:03 uur
4. I Will Follow (192) (23)
En ook tussen de nummers 5 en 4 scheelde het niks. Dit is het laatste nummer dat door niemand op 1 is gezet.
We kunnen ook wel zeggen dat de oude periode hier echt favoriet is trouwens. De top 4 komt volledig uit 1980-1984.
En ook tussen de nummers 5 en 4 scheelde het niks. Dit is het laatste nummer dat door niemand op 1 is gezet.
We kunnen ook wel zeggen dat de oude periode hier echt favoriet is trouwens. De top 4 komt volledig uit 1980-1984.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 11:08 uur
3. New Year's Day (254) (27) en de nummer 1 van likeahurricane, teus en laxus11.
Het is overigens wel een terechte top 3. Waar bijna alles tot nu toe behoorlijk dicht tegen elkaar zat, maken we nu een grote sprong in de punten. En dat te bedenken dat er ook nooit meer dan een derde plek heeft ingezeten voor New Year's Day, want de nummers 1 en 2 hebben nog hogere puntentotalen gescoord.
Fun fact: dit was het enige nummer dat door niemand genoemd is in ronde 2, en ook het eerste nummer dat op 1 is gezet in de finaleronde.
Noemde ik eerder Pride de enige hit uit de top 10, eigenlijk is New Year's Day dat natuurlijk ook. En in tegenstelling tot albumbroeder Sunday Bloody Sunday stelt ie niet teleur in deze finale.
Het is overigens wel een terechte top 3. Waar bijna alles tot nu toe behoorlijk dicht tegen elkaar zat, maken we nu een grote sprong in de punten. En dat te bedenken dat er ook nooit meer dan een derde plek heeft ingezeten voor New Year's Day, want de nummers 1 en 2 hebben nog hogere puntentotalen gescoord.
Fun fact: dit was het enige nummer dat door niemand genoemd is in ronde 2, en ook het eerste nummer dat op 1 is gezet in de finaleronde.
Noemde ik eerder Pride de enige hit uit de top 10, eigenlijk is New Year's Day dat natuurlijk ook. En in tegenstelling tot albumbroeder Sunday Bloody Sunday stelt ie niet teleur in deze finale.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 11:10 uur
2. Bad (300) (28) en de nummer 1 van TEQUILA SUNRISE, GrafGantz, DjFrankie, Marty McFly, Rudi S en Simon77
300 punten maar liefst, en nog niet goed genoeg voor een eerste plek. Toch een geweldige prestatie voor dit nummer van The Unforgettable Fire, met recht een fanfavoriet dus. Laten we van de gelegenheid gebruik maken om nog eens smullen van de Live Aid-versie, een van de mooiste momenten van die dag achteraf gezien.
300 punten maar liefst, en nog niet goed genoeg voor een eerste plek. Toch een geweldige prestatie voor dit nummer van The Unforgettable Fire, met recht een fanfavoriet dus. Laten we van de gelegenheid gebruik maken om nog eens smullen van de Live Aid-versie, een van de mooiste momenten van die dag achteraf gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.